SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende: [..] Ik blijf wakker van koffie.
![]()
Zeker is c mooi maar ik heb liever D/E like myselfquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:37 schreef devzero het volgende:
De trein met tetten komt er aan. Mooi geluid
Ik heb geen kloons.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef _--_ het volgende:
Stiekem is iedereen hier een kloon van aloa en praat ik tegen 1 persoon.
ik heb er nog niet ingekeken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Klopt nootje heeft ook mooie ogen !
Nee. Secretpret misschien maar die is permabanned.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee. Secretpret misschien maar die is permabanned.
De 2e heeft wel een leuk gezicht.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo de trein kan vertrekken!
[ afbeelding ]
Wowquote:
op dit moment haal ik er niet 1 denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe jij liever niets aan die punten.
Jij bent gevaarlijk:Squote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
op dit moment haal ik er niet 1 denk ik.
haha echtquote:
te jong geef ik toe maar daar had ik het niet over.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Veel te jong, en totaal niet Mn type.
Geschokt van jouquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben je al geschokt van Lingerie
Je zou dr een duw gevenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
te jong geef ik toe maar daar had ik het niet over.
Wrm zijn bananen krom en heb ik 55cm?quote:
Tegenwoordig heeft Hunkemöller ook leuke grote cup lingerie.quote:
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zeg zelden nee. Maar onder de 25 bedank ik toch wel.
Dan zou ik ze keihard doen!!!111quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?
Omdat je toch ergens gecompenseerd moest wordenquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wrm zijn bananen krom en heb ik 55cm?
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Omdat je toch ergens gecompenseerd moest worden![]()
![]()
nee. Ik zou dan echt het idee hebben dat ik mijn dochter zou pakken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En als ze je aankijkt met zaadvragende boven de 18 ogen?
Ja ik snap je volkomen Haha.. we worden oud. Ik werdt laatst versierd door de vriend van Mn neefjequote:Op zaterdag 7 april 2018 22:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee. Ik zou dan echt het idee hebben dat ik mijn dochter zou pakken.
Dat is tegenwoordig de norm onder die jonkies.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik snap je volkomen Haha.. we worden oud. Ik werdt laatst versierd door de vriend van Mn neefje
Wie dan, goede vriend?quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:57 schreef BoneThugss het volgende:
Aloamans is weer #READY hoor, man man man. Zo maak ik toch geen kans chef!!11
quote:
Nou ik schrok nogal van de tekst die hij mij influisterde. Ik zei dat gaan we even niet doen jongeman... als ie opgewonden was hoop ik dat het met die woorden over was.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig de norm onder die jonkies.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik schrok nogal van de tekst die hij mij influisterde. Ik zei dat gaan we even niet doen jongeman... als ie opgewonden was hoop ik dat het met die woorden over was.
quote:
dat niet ik heb er wel een foto van gemaaktquote:
suiker?quote:
die roept dat tegen haags die komt nog verstandig over.quote:
Ssssst it's all good nowquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Hier verdween een as aloapost.
Of ik faal gewoon.
hey jij ging toch ijskarten?quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Hier verdween een as aloapost.
Of ik faal gewoon.
ik ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik dol alleen maar. Ik heb geen kloon.
weet ik maar we hadden de god des zoetheid nodig in deze bittere hoofdgangquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik dol alleen maar. Ik heb geen kloon.
Nee, waterpoloën.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |