Ik vind dat eigenlijk wel leuk. Al die ajacieden viesmad.quote:Op zondag 8 april 2018 08:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met "Calimero" geroep (mensen die het woord Calimero gebruiken moeten trouwens jeuk krijgen die niet weg gaat), maar dit keer vind ik het toch wel heel duidelijk dat er met een ajax bril verslag gegeven is.
Het gaat me er niet om of dat wel of niet is, het gaat me er om dat mensen zich daar druk over maken.quote:Op zondag 8 april 2018 08:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben het niet vaak eens met "Calimero" geroep (mensen die het woord Calimero gebruiken moeten trouwens jeuk krijgen die niet weg gaat), maar dit keer vind ik het toch wel heel duidelijk dat er met een ajax bril verslag gegeven is.
Dat is al minstens 35 jaar zo (zo lang ik het voetbal volg), en waarschijnlijk nog langer. Niet iets om je druk over te maken, want dat verandert toch niets.quote:Op zondag 8 april 2018 08:22 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn tweede uitwedstrijd dit jaar en boh goed gekozenquote:Op zondag 8 april 2018 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw wat was het gisteren vet in het uitvak, zelden meegemaakt. En wat gaat het volgende week zondag een heerlijk dagje worden
Zo’n zin in om die kut Amsterdammers weer voor schut te kunnen zetten. Smerig volk.
Wat betreft de reacties over het commentaar van de NOS hier; helemaal mee eens. Vannacht nog even de samenvatting terug gekeken nadat ik me in de auto op weg naar huis al groen en geel ergerde aan het matte commentaar van de verslaggevers bij NOS langs de lijn op de radio.
Op TV ging de commentator bij de terecht afgekeurde 3-3 helemaal uit z’n plaat, terwijl hij het voor de rest maar allemaal heel koeltjes becommentarieerde. Hij had anders gehoopt zo leek het......
En nogmaals: wauw wat was het vet gisteren. Zoveel respect voor deze comeback
Ohja en ik wil meer van Malen zien.
Maar even los van alle gekkigheid. Ik zie hierboven wel een aantal dingen die op z'n minst raar te noemen zijn, ben je dat met me eens of niet? Ik heb de hele wedstrijd gezien, de samenvatting om kwart voor 11 en de samenvatting hierboven en de samenvatting die op TV is geweest geeft in mijn optiek geen juiste weergave van de wedstrijd. Daarnaast vind ik die tweets ook wel schrijnend, de subjectiviteit spat er van alle kanten vanaf. Is het dan zo moeilijk om dat soort werk door neutrale mensen te laten doen?quote:Op zondag 8 april 2018 07:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zo zeg, een uitroepteken! Ik zou een brief schrijven
Lekker hoor. Ik helaas zelf dit jaar ook niet veel uitwedstrijden geweest, maar had nog net voldoende punten van voorgaande jaren om voorrangsregeling te krijgen. Roda uit ga ik ook nog, ADO niet. Volgend seizoen maar weer eens wat vaker gaan.quote:Op zondag 8 april 2018 09:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn tweede uitwedstrijd dit jaar en boh goed gekozen
Ik ben het deels wel met je eens maar het is natuurlijk niet zo dat dat alleen bij PSV gebeurt. Commentatoren/media/analisten zijn vaker enthousiast als de underdog wint, en als de topploeg wint is het ook niet zo bijzonder.quote:Op zondag 8 april 2018 09:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar even los van alle gekkigheid. Ik zie hierboven wel een aantal dingen die op z'n minst raar te noemen zijn, ben je dat met me eens of niet? Ik heb de hele wedstrijd gezien, de samenvatting om kwart voor 11 en de samenvatting hierboven en de samenvatting die op TV is geweest geeft in mijn optiek geen juiste weergave van de wedstrijd. Daarnaast vind ik die tweets ook wel schrijnend, de subjectiviteit spat er van alle kanten vanaf. Is het dan zo moeilijk om dat soort werk door neutrale mensen te laten doen?
Dit. Laat gaan, dit zal zo blijven en des te meer reden om te genieten. Als we kampioen worden gaat het in de media vooral over Ajax en hun periode zonder prijzen, over Nouri en over hun bankrekening. En wij gaan bier drinken en lallend door de stad.quote:Op zondag 8 april 2018 08:51 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat is al minstens 35 jaar zo (zo lang ik het voetbal volg), en waarschijnlijk nog langer. Niet iets om je druk over te maken, want dat verandert toch niets.
Geniet er van.
Welke tweets?quote:Op zondag 8 april 2018 09:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik die tweets ook wel schrijnend,
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-04-2018 om 10:21:41Algemeen directeur Toon Gerbrands van #PSV geeft bij Fox Sports aan dat Everton zich bij Marcel Brands heeft gemeld, maar nog niet bij PSV. Brands is in gesprek met Everton. Hij denkt er nog over na, geeft Gerbrands aan. reageer retweet
quote:
Inderdaad en inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2018 03:27 schreef DeParo het volgende:
Wat een redding van Schwaab en Malen is gewoon klaar voor meer speeltijd. Zoveel lichtpuntjes hier dat ik even ben verblind.
Alleen eens met de laatste zin. Mooi om te zien dat er in de jeugd bij PSV ook wat bravoure rondloopt. Malen deed het uitstekend en scoort nog bijna ook. Die mag van mij elke week wel invallen. En als we eenmaal kampioen zijn, ook een basisplaat.quote:Op zondag 8 april 2018 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw wat was het gisteren vet in het uitvak, zelden meegemaakt. En wat gaat het volgende week zondag een heerlijk dagje worden
Zo’n zin in om die kut Amsterdammers weer voor schut te kunnen zetten. Smerig volk.
Wat betreft de reacties over het commentaar van de NOS hier; helemaal mee eens. Vannacht nog even de samenvatting terug gekeken nadat ik me in de auto op weg naar huis al groen en geel ergerde aan het matte commentaar van de verslaggevers bij NOS langs de lijn op de radio.
Op TV ging de commentator bij de terecht afgekeurde 3-3 helemaal uit z’n plaat, terwijl hij het voor de rest maar allemaal heel koeltjes becommentarieerde. Hij had anders gehoopt zo leek het......
En nogmaals: wauw wat was het vet gisteren. Zoveel respect voor deze comeback
Ohja en ik wil meer van Malen zien.
Lozano kan er echt niets meer van.quote:Op zondag 8 april 2018 11:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag wel hoor
Lozano links, Robben rechts
Dat hij zelfs gister op rechts moest lopen toen Bergwijn niet meedeed is echt compleet belachelijk.quote:Op zondag 8 april 2018 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Lozano kan er echt niets meer van.
Maargoed, welke proleet stelt hem ook op op rechts. Ondanks dat lijkt het echt helemaal nergens meer op.
Die jongen moet gewoon op links. Speelde gisteren prima imo, veel dreiging en speelde om te winnenquote:Op zondag 8 april 2018 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Lozano kan er echt niets meer van.
Maargoed, welke proleet stelt hem ook op op rechts. Ondanks dat lijkt het echt héélemaal nergens meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |