Inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2018 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ze worden eindelijk wakker.
Wij waren gelukkig al scherp
quote:Rik Elfrink
@RikElfrink
#PSV heeft zich vanavond ook definitief geplaatst voor de Champions League-voorrondes. Volgende week kan het bij winst van de 2e voorronde de 4e en laatste voorronde maken (ook wel play-off genoemd). De CL-winnaar moet zich dan plaatsen via de competitie en dat lijkt te gebeuren.
Met jouw ogen wel ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 23:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Rhijn is toch wel een twijfelgeval na 10x kijken ja.
quote:Op zondag 8 april 2018 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/(...)en-lijkt-mij-wel-wat
Was deze bijna vergeten
quote:Op zondag 8 april 2018 03:09 schreef Scarface88 het volgende:
Zojuist de samenvatting gezien. Weer mooi in elkaar geflanst door de NOS waardoor t lijkt alsof AZ PSV helemaal zoek getikt heeft. Laten ook de twee afgekeurde goals van PSV niet zien wel die van AZ. Nu gaat weer heel Nederland die alleen de samenvatting heeft gezien zeggen dat t onverdient en lucky was.
Ik keek tijdens de wedstrijd ook op de liveblog van de NOS. Bij de goals van AZ was het "GOAL!!!!!", bij PSV was het "goal". Heerlijke objectieve journalistiek van onze belastingcenten.
Stemmingmakerij weerDe afgunst is groot. Heel Nederland zal wel weer roepen dat de titel onverdient is en alleen Ajax er aanspraak op heeft.
quote:Op zondag 8 april 2018 06:54 schreef Scarface88 het volgende:
Deze samenvatting is beter. Zonder al dat selectief knippen en plakken van onze "neutrale" staatsomroep. De NOS heeft dus gewoon de helft van de kansen van PSV niet laten zien![]()
Jij denkt er natuurlijk weer anders over. Had niets anders verwacht.quote:
Ik denk er überhaupt niet over, het is zo kansloos zielig wat je doet.quote:Op zondag 8 april 2018 06:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij denkt er natuurlijk weer anders over. Had niets anders verwacht.
Natuurlijk blij met winst. Het is alleen triest dat onze staatsomroep dat met belastingcenten wordt betaalt de publieke opinie telkens op een zielige manier probeert te beinvloeden. LBM heeft het licht ook gezien nu gelukkig.quote:Op zondag 8 april 2018 07:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk er überhaupt niet over, het is zo kansloos zielig wat je doet.
Wees blij met de winst in plaats van mad over wat alles en iedereen van die winst vindt.
Het zegt gewoon veel over je als mens, wanneer je bij een positieve gebeurtenis toch altijd op zoek gaat naar negatieve energie.quote:Op zondag 8 april 2018 07:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk blij met winst. Het is alleen triest dat onze staatsomroep dat met belastingcenten wordt betaalt de publieke opinie telkens op een zielige manier probeert te beinvloeden. LBM heeft het licht ook gezien nu gelukkig.
Er is een soort hetze gaande in Nederland tegen PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |