abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178401680
Toch maakt Ajax nog prima kans hoor. Als ze ons met 0-5 afslachten en de spelers zijn daardoor mentaal gesloopt, dan wordt elke pot (nog) lastig(er). Ik zie het niet gebeuren, maar het blijft billenknijpen tot het eind.

Hebben jullie dit seizoen nog goede versterkingen (op de Nederlandse velden) gezien voor ons cluppie?

Ik eigenlijk alleen Dumfries...
  maandag 9 april 2018 @ 09:54:26 #277
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178401830
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 11:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Inderdaad en inderdaad.
Alleen heeft Malen wel echt een onsympathiek Ajax-hoofd. Maar goed, dat is hem vergeven.
Lol, wtf is een Ajax-hoofd?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 9 april 2018 @ 10:08:01 #278
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178402113
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 07:05 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Van de Beek, Onana, Ten Hag en nu weer Kluivert. Ze leren het in Amsterdam ook gewoon echt nooit hè? _O-
Om moe van te worden. Mooi voetbal is sowieso per definitie subjectief maar ze delen het zodanig mee alsof het een feit is. Whatever. Voor het vierde jaar op rij niets in Amsterdam. En dan noemen ze PSV armoedig. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 9 april 2018 @ 10:21:15 #279
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178402327
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:08 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Om moe van te worden. Mooi voetbal is sowieso per definitie subjectief maar ze delen het zodanig mee alsof het een feit is. Whatever. Voor het vierde jaar op rij niets in Amsterdam. En dan noemen ze PSV armoedig. :')
Tja, PSV wint gewoon met oerdegelijk voetbal en af en toe een gezonde dosis geluk. We zullen het nooit weten, maar ik heb het vermoeden dat als Ajax zaterdag tegen AZ had gespeeld ze het tij nooit meer hadden kunnen keren. Ik ben juist blij dat PSV nog de ballen heeft om op jacht te gaan naar de aansluitingstreffer en uiteindelijk wint. Man man, wat een gekkenhuis was het. Ook in de kroeg. Iedereen leeft nu toe naar zondag uiteraard. Gewoon gas erop, dan is de vernedering voor Ajax compleet. Wat zullen die gasten gefrustreerd zijn.

Oh ja, Brands is dus weg na dit seizoen. Toch jammer, ik weet dat hij veel commentaar gekregen heeft en afgelopen zomer had ie echt een verdediger moeten halen. Maar met Lozano, Moreno, Guardado en Van Ginkel heeft hij toch spelers binnen weten te halen die voor Nederlandse clubs tegenwoordig bijna out of their league zijn. Daarnaast ook aardig verkocht, dus ben heel benieuwd of we een gelijkwaardige opvolger kunnen vinden.
pi_178404518
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Kun je niet-
  maandag 9 april 2018 @ 12:21:39 #281
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178404578
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:54 schreef Logic91 het volgende:

[..]

pi_178404742
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_178405669
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ook een mooie over de scheidsrechter, terwijl bij ajax een buitenspeldoelpunt goedgekeurd werd.

[..]

Zegt alles over de intelligentie van die jongen. Ajax heeft niks te klagen over de arbitrage dit seizoen. Dankzij de arbitrage doen ze uberhaupt nog mee anders hadden ze minimaal 5 punten minder. Maar op de een of andere manier krijgen ze t toch voor mekaar elke week over die van PSV te zeuren. Wie is er nou de Calimero vraag ik me af.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178406084
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zegt alles over de intelligentie van die jongen. Ajax heeft niks te klagen over de arbitrage dit seizoen. Dankzij de arbitrage doen ze uberhaupt nog mee anders hadden ze minimaal 5 punten minder. Maar op de een of andere manier krijgen ze t toch voor mekaar elke week over die van PSV te zeuren. Wie is er nou de Calimero vraag ik me af.
Jij

Ik heb trouwens echt zin in een kampioensfeestje, dat is te lang geleden. Beetje hossen en knuffelen met de buurvrouw en met name die kampioensspeech van Cocu..
  maandag 9 april 2018 @ 13:37:15 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178406143
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Jij

Ik heb trouwens echt zin in een kampioensfeestje, dat is te lang geleden. Beetje hossen en knuffelen met de buurvrouw en met name die kampioensspeech van Cocu..
Liedjes van Isimat. _O_
  maandag 9 april 2018 @ 13:50:28 #286
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178406358
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Jij

Ik vind die kampioensfeesten vaak wel een ellende eigenlijk. Althans, op het Stadhuisplein. Te druk, te warm, als je wilt pissen ben je iedereen kwijt. Mobiel netwerk ligt ook vaak plat enz.. Ik snap wel dat mensen het leuk vinden en ik ben zelf ook niet vies van een feestje op zijn tijd, maar eigenlijk vind ik het niet zo leuk om in mijn stamkroeg te blijven en daar een feestje te bouwen.
pi_178406532
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik vind die kampioensfeesten vaak wel een ellende eigenlijk. Althans, op het Stadhuisplein. Te druk, te warm, als je wilt pissen ben je iedereen kwijt. Mobiel netwerk ligt ook vaak plat enz.. Ik snap wel dat mensen het leuk vinden en ik ben zelf ook niet vies van een feestje op zijn tijd, maar eigenlijk vind ik het niet zo leuk om in mijn stamkroeg te blijven en daar een feestje te bouwen.
Ook niks mis mee. Omdat ik niet in Eindhoven woon is het voor mij bijna noodzaak om het daar te vieren. Om me heen is niemand voor PSV.
pi_178406881
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:50 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Heb het tot nu toe twee keer kunnen vieren op het staduisplein. Het probleem is vooral dat er veel dagjes mensen op af komen die het amper volgen of niet eens ooit een wedstrijd komen bezoeken in het stadion.

Ik zou het op prijs stellen als ze seizoenskaarthouders eerste toegang geven op het stadhuisplein.

Dan heb je ook niet al die huilies als er een keer een fakkel wordt afgestoken.
pi_178406968
Jullie zullen best kampioen worden en het is dit seizoen zeker verdiend.

Maar als in dit geval 'neutrale' kijker, zou ik het qua dramatische tv beelden wel leuk vinden als Ajax er in de laatste minuut een geniepig buitenspeldoelpunt in prikt. :+
BFF met GGMM
pi_178407040
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 14:22 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Heb het tot nu toe twee keer kunnen vieren op het staduisplein. Het probleem is vooral dat er veel dagjes mensen op af komen die het amper volgen of niet eens ooit een wedstrijd komen bezoeken in het stadion.

Ik zou het op prijs stellen als ze seizoenskaarthouders eerste toegang geven op het stadhuisplein.

Dan heb je ook niet al die huilies als er een keer een fakkel wordt afgestoken.
Ik stoor me daar ook aan ja. Ik had toen ik nog in Nederland woonde een vrouwelijke collega die niet wist of er lucht of zand in de bal zat. Maar bij een kampioenschap stond ze vooraan op t stadhuisplein te schreeuwen :')

Heb dr een keer keihard onderuit gehaald in de kantine toen ze zei jaaa PSV dit dat. Ik zei noem eens vijf spelers op? Toen viel er een stilte en liep ze weg. Al mn collegas hard lachen. Mooie tijden :)
pi_178407202
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 14:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik stoor me daar ook aan ja. Ik had toen ik nog in Nederland woonde een vrouwelijke collega die niet wist of er lucht of zand in de bal zat. Maar bij een kampioenschap stond ze vooraan op t stadhuisplein te schreeuwen :')

Heb dr een keer keihard onderuit gehaald in de kantine toen ze zei jaaa PSV dit dat. Ik zei noem eens vijf spelers op? Toen viel er een stilte en liep ze weg. Al mn collegas hard lachen. Mooie tijden :)
Jij neukte in die tijd niet veel he. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
  maandag 9 april 2018 @ 14:48:41 #292
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_178407297
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 14:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

pi_178407311
Huldiging PSV dag na eventuele kampioenswedstrijd

https://www.ad.nl/nederla(...)swedstrijd~a56c8162/
pi_178407317
  maandag 9 april 2018 @ 14:50:23 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178407318
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 14:27 schreef DonRaja het volgende:
Jullie zullen best kampioen worden en het is dit seizoen zeker verdiend.

Maar als in dit geval 'neutrale' kijker, zou ik het qua dramatische tv beelden wel leuk vinden als Ajax er in de laatste minuut een geniepig buitenspeldoelpunt in prikt. :+
En dan wordt het in de laatste minuut 5-1, en dan?
pi_178407335
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 14:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan wordt het in de laatste minuut 5-1, en dan?
Dachten ze in 2007 ook
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178407345
Kampioensfeesten zijn kut
Lekker zondag na de wedstrijd stratumseind op tot de kroegen dicht gaan!

Vorige keer was het ook maandag (dacht ik?) eerst een halve dag werken en dan naar zo'n gemaakt feest... bah
pi_178407377
https://www.ad.nl/nederla(...)iet-liggen~a21b4d48/

quote:
Aad de Mos weet zeker dat PSV zondag tegen Ajax kampioen wordt. Dat de spelers van de Amsterdammers anders beweren, maakt op de ex-trainer van beide clubs geen enkele indruk.

,,Ze kunnen bij Ajax zoveel willen, maar PSV gaat die wedstrijd winnen’’, zegt De Mos. ,,De druk is er af in Eindhoven. Door de overwinning op AZ hebben ze bovendien een boost van hier tot Tokio gekregen.’’

Dat PSV in Alkmaar zou winnen, had De Mos vooraf al voorspeld. ,,Voor de wedstrijd hoorde je veel blabla. Dat AZ de beste ploeg van Nederland heeft enzovoort. Maar PSV heeft het weer afgedwongen. Het negativisme van de heertjes in hun columns is inmiddels aardig bijgedraaid. Het is allemaal niet meer zo slecht wat PSV laat zien.’’

,,En Ajax is niet zo goed als iedereen denkt'', stelt De Mos. ,,Kijk maar naar de laatste wedstrijden tegen FC Groningen en Heracles die ze maar met één goal verschil hebben gewonnen. Ik denk dat PSV er als een gek opklapt. Dit is een kans voor open doel en die laten ze niet liggen. Je bent al kampioen. Je moet het alleen nog worden. En dat kan tegen de grootste vijand.’’

Mooier kan niet. ,,Ik ken Eindhoven heel goed. Het stadion van PSV is zondag elektrisch geladen. Je kunt de platte kar niet uit de stalling halen en weer terugzetten. De spelers van PSV willen vanaf het veld meteen de kar op. Anders moet het op een doordeweekse bij Roda JC gebeuren. Dat wil je niet.’’
  maandag 9 april 2018 @ 15:20:55 #299
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178407801
quote:
PSV gaat die wedstrijd niet winnen.

Als PSV en Ajax tegen elkaar spelen wint vrijwel altijd de ploeg die op dat moment als underdog de wedstrijd in gaat.
pi_178407999
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 15:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV gaat die wedstrijd niet winnen.

Als PSV en Ajax tegen elkaar spelen wint vrijwel altijd de ploeg die op dat moment als underdog de wedstrijd in gaat.
3-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')