Mooi toch als je met 1 puntje kampioen wordtquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
De druk voor volgende week wordt nu veel te hoog. Gaat mis.

Roda-uit week erna, angstgegnergenotquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mooi toch als je met 1 puntje kampioen wordt

quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
Wel typisch dat je uitgerekend in die ene wedstrijd waarin je goed speelt en domineert, door twee counters kapot wordt gespeeld.

Ajax moet winnen dus daar ligt sowieso de druk. Bovendien helpt het voor Ajax ook niet dat Ten Hag trainer is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:03 schreef tompsv18 het volgende:

Met dat aantal degradeer je hardquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mooi toch als je met 1 puntje kampioen wordt

Op Lozano na zijn het allemaal ook wel redelijk beperkte spelers.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:05 schreef RipCity het volgende:
Teveel spelen slecht vandaag: Lozano, Pereiro, Brenet , Isimat, Ramselaar en hendrix allemaal een 5-.
Ze gaan ook allemaal de duels zo zwak aan. Maargoed dat is typisch PSV.

Touchéquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dat aantal degradeer je hard

Ajax kan er niks van. Bloedeloos gelijkspelletjequote:Op zaterdag 7 april 2018 21:03 schreef tompsv18 het volgende:

Wil je je beperken tot Feyenoord? Daarover roep je al genoeg domme dingen, laat staan dat je iets verstandigs kan zeggen over voetbal van een gradatie hogerquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op Lozano na zijn het allemaal ook wel redelijk beperkte spelers.

Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan er niks van. Bloedeloos gelijkspelletje

Pilletje weer vergeten. Houd jij vol dat Hendrikx een topper is johquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Wil je je beperken tot Feyenoord? Daarover roep je al genoeg domme dingen, laat staan dat je iets verstandigs kan zeggen over voetbal van een gradatie hoger

Volgens mij is hij een van de meest realistische Feyenoordersquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Wil je je beperken tot Feyenoord? Daarover roep je al genoeg domme dingen, laat staan dat je iets verstandigs kan zeggen over voetbal van een gradatie hoger

Ajax is veel beter dan PSV. Moeten makkelijk kunnen winnenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan er niks van. Bloedeloos gelijkspelletje

Kan alleen rennen. Ziet er leuk uit maar voegt niks toe. Zeg ik al sinds z’n komst.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
Ramselaar wisselen. Kan echt niet wat die voor de goal 'presteert'

Viesmad.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:10 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]

Kan best. Betekent natuurlijk niet dat je daadwerkelijk realistisch bentquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een van de meest realistische Feyenoorders

quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:14 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Jouw domheid maakt mij eerder droevig

Dit.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:14 schreef tompsv18 het volgende:
Ik snap er ook niks van waarom Lozano de hele wedstrijd op rechts staat. Is op links vele malen beter.

Jeetje!quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:22 schreef Gutanoth het volgende:
Er komen echt users naar dit topic waar ik nog nooit van gehoord heb!

Als users mad zijn, moeten ze lekker in hun eigen topic gaan zeiken en janken, niet ons kampioenstopic vervuilenquote:

Wie van andere clubs zijn hier mad dan? Waren voornamelijk PSV’ers zelf, maar goed.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als users mad zijn, moeten ze lekker in hun eigen topic gaan zeiken en janken, niet ons kampioenstopic vervuilen

Ik geniet hard.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Scarface, PSVCL kom er maar in

quote:NouridolbergNeres34, za 7 april 2018 om 21:36
Kijk ze nu staan alsof ze de CL hebben gewonnen, gadverdamme man

Volgende week nog een matige tegenstander en dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef RipCity het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!
Bericht van Dries: Dit was DE kampioenswedstrijd!!!!

quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:38 schreef Mani89 het volgende:
gekochte arbiters zoveel schijtgeluk fuck jullie
lelijkste kampioen ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |