abonnement Unibet Coolblue
pi_178366240
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Protesten voor Gaza op het leidseplein, waar ik een biertje kom drinken? Flikker op met je buitenlandse conflicten.
Demonstratierecht verbieden omdat jij een biertje wilt drinken? Wat doen Nederlandse soldaten in buitenlandse conflicten dan?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:14:52 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:14 schreef alilami het volgende:

[..]

Demonstratierecht verbieden omdat jij een biertje wilt drinken? Wat doen Nederlandse soldaten in buitenlandse conflicten dan?
Het recht hebben ze ook, maar het slaat nergens op. Wat boeit mij het conflict daar nou eigenlijk?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat ontzettend naar
Valt wel mee toch? De palastijnen worden op hun wenken bedient door de israeli's. Prima service.
pi_178366268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het recht hebben ze ook, maar het slaat nergens op. Wat boeit mij het conflict daar nou eigenlijk?
Jou boeit het niks nee. :') Maar wel fanatiek Israël ophemelen in dit topic en elders.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:17:41 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:16 schreef alilami het volgende:

[..]

Jou boeit het niks nee. :')
En dat snap je dus weer niet. Dit is nu alleen maar een fel discussiepunt door mensen als jij. Mijn hele leven heb ik eigenlijk alleen maar mensen gesproken die die palestijnen maar rellend tuig vinden. Maar nu er meer islamitische mensen zijn word ik opeens geconfronteerd met verwerpelijke meningen.

Dus wederom ligt het nu vast toch weer aan anderen dat de sfeer zo slecht is? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366312
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En dat snap je dus weer niet. Dit is nu alleen maar een fel discussiepunt door mensen als jij. Mijn hele leven heb ik eigenlijk alleen maar mensen gesproken die die palestijnen maar rellend tuig vinden. Maar nu er meer islamitische mensen zijn wordt ik opeens geconfronteerd met verwerpelijke meningen.
Verwerpelijke meningen my ass. Een bezetter en kolonisator steunen is verwerpelijk. Jij vindt het niet leuk dat je met andere meningen geconfronteerd worden. Komt door je eigen gebrek aan tolerantie.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178366339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:16 schreef alilami het volgende:

[..]

Jou boeit het niks nee. :') Maar wel fanatiek Israël ophemelen in dit topic en elders.
Maar natuurlijk. Dankzij de Joden hebben we Marvelfilms. Ik heb nog geen goede Palestijnse superheldenfilm gezien.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_178366349
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:20 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Dankzij de Joden hebben we Marvelfilms. Ik heb nog geen goede Palestijnse superheldenfilm gezien.
Ze worden bezet en gekoloniseerd en hebben iets beters te doen dan tokkiefilms voor jou te produceren.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:21:13 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178366356
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:18 schreef alilami het volgende:

[..]

Verwerpelijke meningen my ass. Een bezetter en kolonisator steunen is verwerpelijk. Jij vindt het niet leuk dat je met andere meningen geconfronteerd worden. Komt door je eigen gebrek aan tolerantie.
Vreemd dat deze zelfde mensen nooit hun stem laten horen als het gaat over andere bezetters.
Bijvoorbeeld de bezetting van Tibet, of de bezetting van Cyprus, of de bezetting van de Westelijke Sahara, of het conflict in de Zuid Chinese Zee.

We weten allemaal waar het aan ligt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:21:48 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:18 schreef alilami het volgende:

[..]

Verwerpelijke meningen my ass. Een bezetter en kolonisator steunen is verwerpelijk. Jij vindt het niet leuk dat je met andere meningen geconfronteerd worden. Komt door je eigen gebrek aan tolerantie.
Nee, ik vind het niet leuk als mensen die naast me wonen begrip opbrengen voor het doodmaken van een cartoonist omdat die een plaatje hebben getekend.

Ik vind het niet leuk om te moeten lezen dat er heel veel mensen zijn die westerse rechten willen inruilen voor sharia. En waarom vind ik dat niet leuk, omdat dat mensen als jij zijn die rellen, moorden etc prima vinden omdat ze ook moslim zijn.

Isreal is in jouw ogen echt het pure kwaad, en dat zegt alles over waar jouw sympathie ligt. En dat is niet heel erg pro waar je woont.

En ook dat mag allemaal, want er is hier geen sharia of vergelijkbare wetgeving. En dat je dat niet snapt is zorgwekkend.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366421
Het is bijzonder irritant dat je met discussiepunten komt, ik daar antwoord op geef en probeer te beargumenteren, en je vervolgens terugvalt op algemene stomannen en vage onderbuikpraat.
Moving goalposts is dat, een onmogelijke en zwakke manier van discussievoeren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Je weet het mooi te verwoorden hoor, dat moet ik je nageven.

Maar het is allemaal vergeefs. Het is gewoon, puur en alleen al op FOK!, een waarneembaar feit dat er in NL weer misstanden ontstaan uit religie, in dit geval de islam, die er voorheen niet waren.

Er liepen geen mensen rond die massaal juichen voor 9/11, Charlie Hebdo. Geen mensen die sympathie hebben voor geloofsgenoten in het buitenland en daar hier voor vechten, verbaal of anders. Protesten voor Gaza op het leidseplein, waar ik een biertje kom drinken? Flikker op met je buitenlandse conflicten.
Zet eens tegenover elkaar het aantal moslims wat bewijsbaar heeft staan juichen na 9/11 en het aantal moslims wat dat niet heeft gedaan en vol horror voor de tv zat. Over die tweede groep zal je niets horen, wat in jouw ogen betekent dat ze niet bestaan. En dat juichen was walgelijk, dat zijn zieke, geïndoctrineerde geesten. Maar het wordt elke keer aangehaald, zelfs door de president van de VS (wat later, shocker, gelogen bleek) als argument dat moslims er volledig achter stonden. Wat een smalle blik op de wereld is dat.

Waarom mag er niet op het Leidseplein geprotesteerd worden over Gaza? Deden ze iets onrechtmatigs? Laat ze lekker oppakken. Maar is mogen protesteren nou niet net één van de rechten waar democratie zo sterk door is geworden? Waarom mag democratie alleen gebruikt worden als het in jouw narrative valt? De wereld is, met de komst van internet, nou eenmaal globaler. We maken osn druk over wat er op de hele wereld gebeurt, en niet alleen maar op Amsterdam-Zuid. Dat ga jij niet tegen.

quote:
En dus ook geen polarisatie van mensen op basis van geloven of niet geloven. We hebben het lang gedaan met puur politieke conflicten (ok, CDA en SGP zijn vervelende invloeden) op basis van waar ons geld heen moet bijv. Niet wat we met syrieterugkeerders moeten doen en hoeveel geld er naar een moskee moet.

En nu hebben we op dagelijkse basis conflicten met DENK, imams die haat verspreiden en jongeren die rellen in achterstandswijken. Forummers die het opnemen voor terroristen etc.
Waarom heb jij een conflict met DENK? Ze zeggen wat ze zeggen en jij bent het er niet mee eens, hoe is dat een conflict? DENK is walgelijk en Kuzu verdient geen cent voor wat hij zegt, maar hij heeft evenveel recht om dat te uiten als SGP, GL en Wilders (die ik alle 3 minstens even irritant vind, maar die mogen bestaan). Lang leve democratie.

Leuk dat je die jongeren in achterstandswijken erbij haalt trouwens. Nog zo'n voorbeeld waarbij religie en socio-economische zwakheid met elkaar verweven zijn en waarbij je de een nooit gaat oplossen zonder de ander aan te pakken. En voordat je in een "OH dan moeten wie die kankermarokkaantjes zeker geld toegooien en thee gaan drinken"-spasme schiet: probleemgedrag los je niet op door het probleem groter te maken. Een ongetrainde hond kan je of trainen, of inslapen. Aangezien we mensen nog niet in mogen slapen voor idioot gedrag, moeten we met zijn allen toch echt gaan kijken hoe we problemen oplossen. Dat doe je niet door alleen maar te blijven schreeuwen dát er een probleem is. Dat weten we nou wel.

quote:
In welk opzicht heeft de islam in NL voor ook maar 1 goed iets gezorgd? Het is alleen maar negatief.

En is het dan gek dat hoe sterker de islam opkomt hoe sterker het tegengeluid is?
In welk opzicht heeft het Christendom de wereld iets goeds gebracht? Het is er, get used to it. Pak mensen aan die problemen veroorzaken. Pak imams aan die haatdragend zijn. Ondersteun slechte ouders. Maar blijf niet janken dat alle moslims maar weg moeten en alle korans verbrand moeten worden, want dat gaat niet gebeuren. Oh, en prima als je zo haatdragend wil blijven zijn, maar je blijft aan het probleem bijdragen, op die manier. Met dat 'de grens is bereikt' gezeur kom je nergens, behalve dat je aan de zijlijn staat te schreeuwen en mensen opjaagt. Dat is bijvoorbeeld mijn grootste probleem met Wilders. Hij constateert een probleem, maar komt vervolgens met compleet onhaalbare plannen en weigert structurele bijdragen te leveren. Dan help je niet, maar maak je het probleem erger.
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:24:11 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366425
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd dat deze zelfde mensen nooit hun stem laten horen als het gaat over andere bezetters.
Bijvoorbeeld de bezetting van Tibet, of de bezetting van Cyprus, of de bezetting van de Westelijke Sahara, of het conflict in de Zuid Chinese Zee.

We weten allemaal waar het aan ligt.
Idd, geloof.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366432
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd dat deze zelfde mensen nooit hun stem laten horen als het gaat over andere bezetters.
Bijvoorbeeld de bezetting van Tibet, of de bezetting van Cyprus, of de bezetting van de Westelijke Sahara, of het conflict in de Zuid Chinese Zee.

We weten allemaal waar het aan ligt.
Hypocrisie?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178366466
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet leuk als mensen die naast me wonen begrip opbrengen voor het doodmaken van een cartoonist omdat die een plaatje hebben getekend.

Ik vind het niet leuk om te moeten lezen dat er heel veel mensen zijn die westerse rechten willen inruilen voor sharia. En waarom vind ik dat niet leuk, omdat dat mensen als jij zijn die rellen, moorden etc prima vinden omdat ze ook moslim zijn.
Tot nu toe ben jij degene geweest die in dit topic het doodschieten van een journalist goedpraat.

quote:
Isreal is in jouw ogen echt het pure kwaad, en dat zegt alles over waar jouw sympathie ligt. En dat is niet heel erg pro waar je woont.
Oh ja?

quote:
En ook dat mag allemaal, want er is hier geen sharia of vergelijkbare wetgeving. En dat je dat niet snapt is zorgwekkend.
Ondanks jou.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178366487
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze zijn idd niet verplicht om te schieten maar ik snap best dat ze dat wel doen. Iets anders - dan schieten - houdt dat volk niet tegen aan de grens. Ze hoeven zich niet te verdedigen nee, ze mogen zich natuurlijk ook gewoon door de Palestijnen laten afmaken......

Die soldaten daar zijn ook maar ( jonge ) mensen die geboren en getogen zijn met het geweld van de Palestijnen. Als er dan eentje een schot lost op een rook walm ( waar wie weet wat zich in kan verschuilen.... ) kan ik mensen die dit veroordelen niet goed begrijpen.
Je komt nu met op emotie gebaseerde argumenten aanzetten. Jonge mensen die in oorlog zijn opgegroeid etc. Als dat argument de andere kant op gebruikt zou worden, namelijk dat het jonge palestijnen zijn die hun land afgepakt en afgebrokkeld zien worden, zou het weggelachen worden.
pi_178366509
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, geloof.
Zie je zelf de ironie ook in het feit dat je religie de schuld van alles wat mis is in de wereld, en op een manier praat over moslims zoals extremisten praten over christenen?
pi_178366539
Buiten de moraliteit is dit natuurlijk pr technisch ook erg onhandig. Hamas gaat dit breed uitmeten.
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:30:24 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178366557
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:29 schreef Rangono het volgende:
Buiten de moraliteit is dit natuurlijk pr technisch ook erg onhandig. Hamas gaat dit breed uitmeten.
Al zou het niet zijn gebeurd, zouden ze nog steeds het breed uitmeten.
Ik denk niet dat Israël daar ook maar iets om geeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:30:42 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is bijzonder irritant dat je met discussiepunten komt, ik daar antwoord op geef en probeer te beargumenteren, en je vervolgens terugvalt op algemene stomannen en vage onderbuikpraat.
Moving goalposts is dat, een onmogelijke en zwakke manier van discussievoeren.

[..]

Zet eens tegenover elkaar het aantal moslims wat bewijsbaar heeft staan juichen na 9/11 en het aantal moslims wat dat niet heeft gedaan en vol horror voor de tv zat. Over die tweede groep zal je niets horen, wat in jouw ogen betekent dat ze niet bestaan. En dat juichen was walgelijk, dat zijn zieke, geïndoctrineerde geesten. Maar het wordt elke keer aangehaald, zelfs door de president van de VS (wat later, shocker, gelogen bleek) als argument dat moslims er volledig achter stonden. Wat een smalle blik op de wereld is dat.

Waarom mag er niet op het Leidseplein geprotesteerd worden over Gaza? Deden ze iets onrechtmatigs? Laat ze lekker oppakken. Maar is mogen protesteren nou niet net één van de rechten waar democratie zo sterk door is geworden? Waarom mag democratie alleen gebruikt worden als het in jouw narrative valt? De wereld is, met de komst van internet, nou eenmaal globaler. We maken osn druk over wat er op de hele wereld gebeurt, en niet alleen maar op Amsterdam-Zuid. Dat ga jij niet tegen.

[..]

Waarom heb jij een conflict met DENK? Ze zeggen wat ze zeggen en jij bent het er niet mee eens, hoe is dat een conflict? DENK is walgelijk en Kuzu verdient geen cent voor wat hij zegt, maar hij heeft evenveel recht om dat te uiten als SGP, GL en Wilders (die ik alle 3 minstens even irritant vind, maar die mogen bestaan). Lang leve democratie.

Leuk dat je die jongeren in achterstandswijken erbij haalt trouwens. Nog zo'n voorbeeld waarbij religie en socio-economische zwakheid met elkaar verweven zijn en waarbij je de een nooit gaat oplossen zonder de ander aan te pakken. En voordat je in een "OH dan moeten wie die kankermarokkaantjes zeker geld toegooien en thee gaan drinken"-spasme schiet: probleemgedrag los je niet op door het probleem groter te maken. Een ongetrainde hond kan je of trainen, of inslapen. Aangezien we mensen nog niet in mogen slapen voor idioot gedrag, moeten we met zijn allen toch echt gaan kijken hoe we problemen oplossen. Dat doe je niet door alleen maar te blijven schreeuwen dát er een probleem is. Dat weten we nou wel.

[..]

In welk opzicht heeft het Christendom de wereld iets goeds gebracht? Het is er, get used to it. Pak mensen aan die problemen veroorzaken. Pak imams aan die haatdragend zijn. Ondersteun slechte ouders. Maar blijf niet janken dat alle moslims maar weg moeten en alle korans verbrand moeten worden, want dat gaat niet gebeuren. Oh, en prima als je zo haatdragend wil blijven zijn, maar je blijft aan het probleem bijdragen, op die manier. Met dat 'de grens is bereikt' gezeur kom je nergens, behalve dat je aan de zijlijn staat te schreeuwen en mensen opjaagt. Dat is bijvoorbeeld mijn grootste probleem met Wilders. Hij constateert een probleem, maar komt vervolgens met compleet onhaalbare plannen en weigert structurele bijdragen te leveren. Dan help je niet, maar maak je het probleem erger.
Wederom een goed stukje, waar ik het idd niet mee eens ben.

Je haalt allerlei voorbeelden aan, die je dan deels ontkracht, maar de voorbeelden staan nog steeds, ondanks nuancering. En dat wordt dus met de dag erger en erger.

Ik pleit niet voor de dingen die jij voorstelt, ik vind Wilders ook een dwaas vaak. Maar het christendom heeft idd ook wel ellende veroorzaakt, dus wat hebben we er mee gedaan? We hebben het gemarginaliseerd. Nog niet helemaal uiteraard, er zijn nog teveel gelovigen, maar het worden er minder en minder en het ging beter en beter.

Ik zou heel graag willen dat jouw maatregelen zouden worden getroffen, het is een prima idee opzich. Maar wederom en feit is dat het niet werkt en het overal nog steeds erger aan het worden is.

Bijvoorbeeld DENK dus, het feit dat er dus al duizenden mensen op gestemd hebben is zorgwekkend. Het is een grondrecht uiteraard, maar moeten we er blij mee zijn?

Al met al het je dus opzich een goed punt vaak, maar het is niet realistisch, niet zoals het er in het echt aan toegaat.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366587
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al zou het niet zijn gebeurd, zouden ze nog steeds het breed uitmeten.
Ik denk niet dat Israël daar ook maar iets om geeft.
Dat laatste is nu net het probleem. :')
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:32:53 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:25 schreef alilami het volgende:

[..]

Tot nu toe ben jij degene geweest die in dit topic het doodschieten van een journalist goedpraat.

[..]

Oh ja?

[..]

Ondanks jou.
Nee, ik heb gezegd dat het niet heel handig was om er te zijn. En nu blijkt dat het door de rookgordijnen van de palestijnen kwam is die mening nog sterker.

Rel niet, word niet doodgeschoten, ja zo simpel is het.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366617
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Al zou het niet zijn gebeurd, zouden ze nog steeds het breed uitmeten.
Ik denk niet dat Israël daar ook maar iets om geeft.
Israël geeft niets om PR? :') ze hebben een heel leger aan goedpraters in dienst die niets anders doen dan wereldwijd Israëlische misdaden goedpraten.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178366628
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik heb gezegd dat het niet heel handig was om er te zijn. En nu blijkt dat het door de rookgordijnen van de palestijnen kwam is die mening nog sterker.

Rel niet, word niet doodgeschoten, ja zo simpel is het.
Waag het niet om als journalist Israëlische misdaden vast te leggen, want dan ga je er aan :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:35:23 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178366640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:34 schreef alilami het volgende:

[..]

Waag het niet om als journalist Israëlische misdaden vast te leggen, want dan ga je er aan :')
Waag het niet om een plaatje te tekenen over mohammed, want dan ga je eraan :').

Maar dat was logisch.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178366658
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waag het niet om een plaatje te tekenen over mohammed, want dan ga je eraan :').

Maar dat was logisch.
Israël met al-Qaeda vergelijken, lekker :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')