abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:12:20 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178356049
Motorclub topic!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit, 15 april 2018!
- PTA / De 22e Motorrijders New/Oldbierit op 13 augustus! #36 :+


New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Motoroccasion.nl
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:12:55 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178356054
Een Afrikaanse dus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178356241
Nice! Foto? :)

Ik heb gisteren naar Zwolle en terug gereden en ik dacht af en toe wat geratel te horen. Weer glad vergeten. Vanavond naar de pomp en terug hoorde ik het weer, dus even gekeken. Hangt verdomme de chain guard half los. :') Natuurlijk is de verlichting op m'n parkeerplaats net stuk, dus ik kan er nu ook niet zo goed wat mee. Morgenochtend maar even kijken hoe ver ik kom met 't gereedschapssetje onder 't zadel, anders moet ik eerst nog spul ophalen bij m'n ouders ook. Schroefje is weg, dus ik moet eerst dat hele ding eraf halen voordat ik op de motor een nieuw schroefje kan gaan kopen en natuurlijk zit de schroef die nog half vast zit net achter 't hielplaatje. :|W

UGH. Hopelijk komt m'n nieuwe pak wel morgen, dat zou een hoop goed maken. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_178356453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:21 schreef Sarasi het volgende:
Nice! Foto? :)

Ik heb gisteren naar Zwolle en terug gereden en ik dacht af en toe wat geratel te horen. Weer glad vergeten. Vanavond naar de pomp en terug hoorde ik het weer, dus even gekeken. Hangt verdomme de chain guard half los. :') Natuurlijk is de verlichting op m'n parkeerplaats net stuk, dus ik kan er nu ook niet zo goed wat mee. Morgenochtend maar even kijken hoe ver ik kom met 't gereedschapssetje onder 't zadel, anders moet ik eerst nog spul ophalen bij m'n ouders ook. Schroefje is weg, dus ik moet eerst dat hele ding eraf halen voordat ik op de motor een nieuw schroefje kan gaan kopen en natuurlijk zit de schroef die nog half vast zit net achter 't hielplaatje. :|W

UGH. Hopelijk komt m'n nieuwe pak wel morgen, dat zou een hoop goed maken. *O*
Voor nood ff een ty rap ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_178356462
Was trouwens heerlijk rijden vandaag lekker rustig !!! Tot de spits in Rotterdam dan :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_178356677
Ik heb dus echt he-le-maal niks in huis. :') Alles ligt bij m'n ouders. Dus ik spit morgen wel even door m'n zadelsetje en dan kijk ik even wat 't plan wordt.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:49:01 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178356778
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:21 schreef Sarasi het volgende:
Nice! Foto? :)

Ik heb gisteren naar Zwolle en terug gereden en ik dacht af en toe wat geratel te horen. Weer glad vergeten. Vanavond naar de pomp en terug hoorde ik het weer, dus even gekeken. Hangt verdomme de chain guard half los. :') Natuurlijk is de verlichting op m'n parkeerplaats net stuk, dus ik kan er nu ook niet zo goed wat mee. Morgenochtend maar even kijken hoe ver ik kom met 't gereedschapssetje onder 't zadel, anders moet ik eerst nog spul ophalen bij m'n ouders ook. Schroefje is weg, dus ik moet eerst dat hele ding eraf halen voordat ik op de motor een nieuw schroefje kan gaan kopen en natuurlijk zit de schroef die nog half vast zit net achter 't hielplaatje. :|W

UGH. Hopelijk komt m'n nieuwe pak wel morgen, dat zou een hoop goed maken. *O*
kep wel wat ploaties, maar ding is ranzig.. Morgen ga ik hem ophalen (in Zwolle toevallig) , dan wordt het zondag effe globaal cleanen en eens goed opnemen. Zal dan ook wel een paar foto's maken.. Leuk voor over een maandje of anderhalf, want dan zit er ws voor anderhalf roodje aan accessoires op. De bedoeling is om hem qua uitrusting een kloon te maken van mijn vorige, dus ik kan voorlopig mijn lol op met Ebay en sleutelen enzo.

Effe globaal in de planning;

- balhoofdset (nu speling)
- progressieve vering voor en achter (Hyperpro denk ik)
- vertanding en ketting aanpassen (is aan vervanging toe en ik wil 17 tands voor)
- andere valbeugels (hoge, zitten nu lage op)
- extra verlichting op de beugels
- kofferrek (koffers niet echt nodig)
- complete romatech goodieset
- alu topkoffer
- MRA hoge touring voorruit
- Rox risers
- alu fatbar
- Stahlflex remleidingen
- verlaagde steppies (custom made)
- K&N filter
- Barkbuster VPN handkappen (nog niet zeker)

Hotgrips, 12 volt en voltmeter zitten er al op, net als een Leovince, zelfde als die ik op de mijne al had.

Zadel laten upgraden is ook nog een wannahave, en ik moet een nieuw pak, of iig een goede broek.

En die CB moet naar een nieuwe baas.. Staat vanaf morgen nogal in de weg :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178356821
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kep wel wat ploaties, maar ding is ranzig.. Morgen ga ik hem ophalen, dan wordt het zondag effe globaal cleanen en eens goed opnemen. Zal dan ook wel een paar foto's maken.. Leuk voor over een maandje of anderhalf, want dan zit er ws voor anderhalf roodje aan accessoires op. De bedoeling is om hem qua uitrusting een kloon te maken van mijn vorige, dus ik kan voorlopig mijn lol op met Ebay en sleutelen enzo.

Effe globaal in de planning;

- balhoofdset (nu speling)
- progressieve vering voor en achter (Hyperpro denk ik)
- vertanding en ketting aanpassen (is aan vervanging toe en ik wil 17 tands voor)
- andere valbeugels (hoge, zitten nu lage op)
- extra verlichting op de beugels
- kofferrek (koffers niet echt nodig)
- complete romatech goodieset
- alu topkoffer
- MRA hoge touring voorruit
- Rox risers
- alu fatbar
- Stahlflex remleidingen
- verlaagde steppies (custom made)
- K&N filter
- Barkbuster VPN handkappen (nog niet zeker)

Hotgrips, 12 volt en voltmeter zitten er al op, net als een Leovince, zelfde als die ik op de mijne al had.

Zadel laten upgraden is ook nog een wannahave, en ik moet een nieuw pak, of iig een goede broek.

En die CB moet naar een nieuwe baas.. Staat vanaf morgen nogal in de weg :+
Klinkt goed !!! Ook lekker als je al die shit zelf kan doen en weet wat je nodigt hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_178356851
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

kep wel wat ploaties, maar ding is ranzig.. Morgen ga ik hem ophalen (in Zwolle toevallig) , dan wordt het zondag effe globaal cleanen en eens goed opnemen. Zal dan ook wel een paar foto's maken.. Leuk voor over een maandje of anderhalf, want dan zit er ws voor anderhalf roodje aan accessoires op. De bedoeling is om hem qua uitrusting een kloon te maken van mijn vorige, dus ik kan voorlopig mijn lol op met Ebay en sleutelen enzo.

Effe globaal in de planning;

- balhoofdset (nu speling)
- progressieve vering voor en achter (Hyperpro denk ik)
- vertanding en ketting aanpassen (is aan vervanging toe en ik wil 17 tands voor)
- andere valbeugels (hoge, zitten nu lage op)
- extra verlichting op de beugels
- kofferrek (koffers niet echt nodig)
- complete romatech goodieset
- alu topkoffer
- MRA hoge touring voorruit
- Rox risers
- alu fatbar
- Stahlflex remleidingen
- verlaagde steppies (custom made)
- K&N filter
- Barkbuster VPN handkappen (nog niet zeker)

Hotgrips, 12 volt en voltmeter zitten er al op, net als een Leovince, zelfde als die ik op de mijne al had.

Zadel laten upgraden is ook nog een wannahave, en ik moet een nieuw pak, of iig een goede broek.

En die CB moet naar een nieuwe baas.. Staat vanaf morgen nogal in de weg :+
Zo! _O- Ben benieuwd naar de before en after foto's!
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 april 2018 @ 23:00:21 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178357021
Ow, en een scottoiler, duh!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178357187
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ow, en een scottoiler, duh!
Andere vering kun je dat nou echt merken? Ja tuurlijk als die er al 15 + jaar onder zitten
Maar je leest veel verhalen over meer feedback en weet ik allemaal..ja als je circuit rijdt ofzo zul je dat misschien best merken maar.. op de openbare weg?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 6 april 2018 @ 23:31:03 #12
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_178357726
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:43 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb dus echt he-le-maal niks in huis. :') Alles ligt bij m'n ouders. Dus ik spit morgen wel even door m'n zadelsetje en dan kijk ik even wat 't plan wordt.
Doppensetje moet je wel minimaal hebben eigenlijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_178357764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Doppensetje moet je wel minimaal hebben eigenlijk.
Ik knutsel normaal alleen bij m'n ouders, daar ligt alles. Is ook zo dichtbij dat 't nog nooit een issue is geweest. Maar goed, ik kijk morgenochtend wel even wat ik ermee doe.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 april 2018 @ 23:44:44 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178358020
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Andere vering kun je dat nou echt merken? Ja tuurlijk als die er al 15 + jaar onder zitten
Maar je leest veel verhalen over meer feedback en weet ik allemaal..ja als je circuit rijdt ofzo zul je dat misschien best merken maar.. op de openbare weg?
de voorvering van een AT is domweg slap te noemen.. Progressieve veren in de voorvork is een van de beste upgrades die je aan zo'n ding kunt doen. Op de snelweg, in bochten, op rottige bestrating; overal merk je dat. Je kunt ook een beetje kutten met de hoeveelheid olie, en je kunt bij de AT ook de restruimte nog oppompen dmv ventielen bovenop de poten. Moeten wel de seals goed zijn, want als je er eentje op anderhalf bar hebt staan en de andere loopt leeg heb je wat leuks als je hem bij een noodstop op de stuurplaat legt :|W
De achtershock is op zich wel goed, maar tot 100 kilo ongeveer, daarboven (koffers e.d.) wordt hij wel wat minder. Ik weeg zelf al 105 ofzo, dus eigenlijk moet 'ie geupgrade worden.. Is ook wel prettig als je hem voor hebt gedaan, dat hij achter een beetje die karakteristiek volgt.. Als ik een Hyperpro set pak, kan ik de achterveer op maat (gewicht) laten maken, en na montage rijd je daar langs en stellen ze het spul gratis voor je af op jouw gebruik. Je kunt ook alles door hen laten monteren, geen idee wat het prijskaartje daarvan is, maar het is in principe dom sleutelwerk, dus dat kan makkelijk zelf.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178358108
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de voorvering van een AT is domweg slap te noemen.. Progressieve veren in de voorvork is een van de beste upgrades die je aan zo'n ding kunt doen. Op de snelweg, in bochten, op rottige bestrating; overal merk je dat. Je kunt ook een beetje kutten met de hoeveelheid olie, en je kunt bij de AT ook de restruimte nog oppompen dmv ventielen bovenop de poten. Moeten wel de seals goed zijn, want als je er eentje op anderhalf bar hebt staan en de andere loopt leeg heb je wat leuks als je hem bij een noodstop op de stuurplaat legt :|W
De achtershock is op zich wel goed, maar tot 100 kilo ongeveer, daarboven (koffers e.d.) wordt hij wel wat minder. Ik weeg zelf al 105 ofzo, dus eigenlijk moet 'ie geupgrade worden.. Is ook wel prettig als je hem voor hebt gedaan, dat hij achter een beetje die karakteristiek volgt.. Als ik een Hyperpro set pak, kan ik de achterveer op maat (gewicht) laten maken, en na montage rijd je daar langs en stellen ze het spul gratis voor je af op jouw gebruik. Je kunt ook alles door hen laten monteren, geen idee wat het prijskaartje daarvan is, maar het is in principe dom sleutelwerk, dus dat kan makkelijk zelf.
Ja dan gaat die dijnen in de bochten...denk bij stevig remmen al :X En een slappe achterdemping is ook kut natuurlijk als je even gas geeft trekt die hem in de vering natuurlijk..

Misschien ook maar eens langs hyperpro zit bij de dealer in dus...voordat ik zelf ga draaien aan die knoppen :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_178358200
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Doppensetje moet je wel minimaal hebben eigenlijk.
Naah, vorige brommers zelf nog wel bezig geweest met olie wisselen filtertjes bougies, maar meer ook niet groot onderhoud liet ik er sws al niet aan doen..gewoon rijden en olie/kvs in de gaten houden.

En nu is het helemaal puur hobby dus ik wil gewoon rijden en geen gezeur..scheelt weer mag er ook niks aan doen behalve ketting stellen en vloeistoffen in de gaten houden :+ :+ :+
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 00:08:03 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178358369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:51 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dan gaat die dijnen in de bochten...denk bij stevig remmen al :X En een slappe achterdemping is ook kut natuurlijk als je even gas geeft trekt die hem in de vering natuurlijk..

Misschien ook maar eens langs hyperpro zit bij de dealer in dus...voordat ik zelf ga draaien aan die knoppen :') :')
Ach ja, de balhoofdset is op zijn eindje, dus die voorzooi moet toch allemaal los. Kleine moeite om die poten effe uit elkaar te trekken en alles nieuw en fris te maken voor het terugmonteren.. Ding is goed gebruikt al, dus ik kan voorlopig mijn lol op..
Als hij straks klaar is laat ik hem wel effe taxeren, die buikpijn wil ik niet nog een keer ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178358395
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ach ja, de balhoofdset is op zijn eindje, dus die voorzooi moet toch allemaal los. Kleine moeite om die poten effe uit elkaar te trekken en alles nieuw en fris te maken voor het terugmonteren.. Ding is goed gebruikt al, dus ik kan voorlopig mijn lol op..
Als hij straks klaar is laat ik hem wel effe taxeren, die buikpijn wil ik niet nog een keer ;(
:{ :{
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 00:43:03 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178358862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

:{ :{
Sja, toen hij geklauwd werd en ik een lijst moest maken met accessoires die er op zaten, kwam ik er eigenlijk pas achter dat ik best stevig onderverzekerd was.. Dat deed best een beetje au. Deze keer gaat dus alles op papier en gedocumenteerd worden en daarna getaxeerd.. No more surprises..
Kwam er toen niet heeeeeel erg slecht vanaf, maar ik denk dat het me zomaar 1000-1500¤ heeft gescheeld.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178358933
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja, toen hij geklauwd werd en ik een lijst moest maken met accessoires die er op zaten, kwam ik er eigenlijk pas achter dat ik best stevig onderverzekerd was.. Dat deed best een beetje au. Deze keer gaat dus alles op papier en gedocumenteerd worden en daarna getaxeerd.. No more surprises..
Kwam er toen niet heeeeeel erg slecht vanaf, maar ik denk dat het me zomaar 1000-1500¤ heeft gescheeld.
Aaah..was natuurlijk niet all risk verzekerd ..en als je er dan later goodies op gaat zetten kun je nog wel treurig terugkomen van de kermis..
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 10:06:47 #21
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_178361027
Dadelijk 748 blazings.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_178361598
Ik mag morgen weer 8-) op een Duke 790 en een 1090 Adventure *O*


En dan hopelijk volgende week wat tijd om mijn eigen motor te repareren
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_178362698
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik mag morgen weer 8-) op een Duke 790 en een 1090 Adventure *O*


En dan hopelijk volgende week wat tijd om mijn eigen motor te repareren
kijk uit voor loslopende olievlekken :P
pi_178363443
Wij rijden in grotere groepen 11/12 man per keer en twijfelen over de aanschaf van een hbc200 van uclear of een packtalk van scalarider.

Iemand ervaring met deze systemen?
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:22:43 #25
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178363621
Wat ontzettend veel motoren op de weg! Heerlijk O+ Net onderweg een clubje voorbij zien rijden met allemaal een verlengd achterwiel. Helaas kan ik neit rijden vandaag dus ik geniet maar van het schouwspel (en ben stikjaloers).
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178363932
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:22 schreef Xaryna het volgende:
Wat ontzettend veel motoren op de weg! Heerlijk O+ Net onderweg een clubje voorbij zien rijden met allemaal een verlengd achterwiel. Helaas kan ik neit rijden vandaag dus ik geniet maar van het schouwspel (en ben stikjaloers).
Hayabusaas ? :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_178364818
Eendje gefixt, pak binnen gekregen, doorwaai O+ met dit weer is echt hemels en hoe kon ik ooit zonder. :D

Zo even naar een terrasje brommen en daar gezellig wat drinken met een vriendin. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_178365615
Monster 797 en scrambler gereden. Scrambler vond ik wel grappig ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_178367324
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:33 schreef mjan het volgende:
Monster 797 en scrambler gereden. Scrambler vond ik wel grappig ^O^
Er is binnenkort ook zo'n dag in Assen naar het schijnt.

Maar daar rij je dan 'onder begeleiding in kleine groepen'. Dat zie ik dan weer totaal niet zitten. Gas geven willen we.


Ergens volgende maand wel spelen met een Yamaha MT10 :D vind ze wel echt verschrikkelijk lelijk maar goed, het gaat pm het rijden natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 07-04-2018 17:23:10 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 7 april 2018 @ 17:24:16 #30
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178367754
AT staat in de tuin, nu sjaggo voor de TV; Max }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178367877
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
AT staat in de tuin, nu sjaggo voor de TV; Max }:|
pics
Ik zwaai naar dieren.
pi_178368392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

pics
pi_178368544
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:46 schreef Maegrim het volgende:

[..]


Aai aai aai monteurs weer nagdies
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 18:22:08 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178369302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

pics
mañana.

Effe de HD spuit erover, zit nog een beetje bos op/aan :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178370390
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 15:33 schreef mjan het volgende:
Monster 797 en scrambler gereden. Scrambler vond ik wel grappig ^O^
Oeh, ook leuk! Monster was niks?
Your opinion of me is none of my business.
pi_178373745
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oeh, ook leuk! Monster was niks?
Ik vond de monster super saai :? Had ik niet verwacht. En ik schakelde constant tussen de versnellingen in, maar dat zal wel aan mij liggen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_178373820
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:07 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik vond de monster super saai :? Had ik niet verwacht. En ik schakelde constant tussen de versnellingen in, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat is bij die van mij ook maar dan meer tussen 1 neutraal en 2...zit je soms wel te kutten :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 21:13:59 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178373904
Hebben die dingen van die brakke bakken dan? De laatste tweewieler waar ik op reed waarbij dat kon was een Zündapp uit het jaar kruik :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178374055
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:07 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik vond de monster super saai :? Had ik niet verwacht. En ik schakelde constant tussen de versnellingen in, maar dat zal wel aan mij liggen.
Apart! Ik heb stiekem toch wel hogere verwachtingen van de Monster. :@ Jammer wel.
Your opinion of me is none of my business.
pi_178374854
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hebben die dingen van die brakke bakken dan? De laatste tweewieler waar ik op reed waarbij dat kon was een Zündapp uit het jaar kruik :D
Gts50 _O_ _O_ 15 of 17 mm caberateur eronder hoppa 70.op de teller...was toch wel 2x in de maand dat we langs Massink gingen
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 7 april 2018 @ 21:57:30 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_178375143
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hebben die dingen van die brakke bakken dan? De laatste tweewieler waar ik op reed waarbij dat kon was een Zündapp uit het jaar kruik :D
Duc monsters (2) waar ik op gereden heb schakelden prima prettig.
Huilen dan.
pi_178375577
Gaan er morgen nog n aantal van jullie de weg op? Ik ga zelf in ieder geval nog op pad, eindelijk weer eens rijden met echt mooi weer!

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2018 23:39:31 ]
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:27:51 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178375854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gts50 _O_ _O_ 15 of 17 mm caberateur eronder hoppa 70.op de teller...was toch wel 2x in de maand dat we langs Massink gingen
Ik had een GTS50 met een 70cc 12 poorter en een 19 Bing :P later nog heel effe een KS175 voor ik mijn A haalde..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:30:01 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178375910
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 april 2018 21:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Duc monsters (2) waar ik op gereden heb schakelden prima prettig.
Ok, ik heb nog nooit op een Stucgaatie gereden. Wel erachter, rammelkasten :P Als de koppeling van een Honda zo'n geluid maakt is het tijd voor revisie :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178377224
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ok, ik heb nog nooit op een Stucgaatie gereden. Wel erachter, rammelkasten :P Als de koppeling van een Honda zo'n geluid maakt is het tijd voor revisie :+
Vind het wel wat hebben !! Wel getwijfeld, die multistrada ...maar vond hem gewoon niet mooi

Ben wel blij met deze machine, gewoon lekker spelen overal trekkracht of je nou in een 30 zone zit of maar 80 mag.

Verkeersdrempels worden speelgoed..,.ff dotje gas en je hopt hem zo lekker over...vooral als je net op de helft bent hoppa
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 02:30:44 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178379575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Vind het wel wat hebben !! Wel getwijfeld, die multistrada ...maar vond hem gewoon niet mooi

Ben wel blij met deze machine, gewoon lekker spelen overal trekkracht of je nou in een 30 zone zit of maar 80 mag.

Verkeersdrempels worden speelgoed..,.ff dotje gas en je hopt hem zo lekker over...vooral als je net op de helft bent hoppa
Ik ken het; doe je een AT ook wel een plezier mee :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 april 2018 @ 11:09:04 #47
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178382240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hayabusaas ? :+
Niet zo snel gezien, denk eerder custom aanpassingen... Naja. :P
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178385402
Lekker druk! Gisteren ook al.
  zondag 8 april 2018 @ 13:59:47 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178385520
Voor de liefhebbers;





De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178385539
Ziet er goed uit !! ^O^
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 14:08:16 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178385710
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:00 schreef Geerd het volgende:
Ziet er goed redelijk uit !! ^O^
Komt goed, zat te knutselen en doen voorlopig, de basis is goed.. Rest is fixable.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 08-04-2018 14:18:47 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 8 april 2018 @ 14:08:46 #52
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_178385720
Net ding!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_178385831
Van de week eens opzoek naar een pomp voor de banden..

Had bij de anwb al wat gezien...
Dat gekut altijd met 50 cent
:') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_178385859
Helemaal ingeritst kun je weer helemaal uitkleden bij de pomp
Ik zwaai naar dieren.
pi_178385946
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:13 schreef Geerd het volgende:
Van de week eens opzoek naar een pomp voor de banden..

Had bij de anwb al wat gezien...
Dat gekut altijd met 50 cent
:') :')
bij Louis hebben ze een voetpomp met ingebouwde meter. Overigens zit hier in de buurt nog een pomp waar de lucht gratis is en de peut ook nog eens goedkoper is dan bij andere pompen in de buurt :)
  zondag 8 april 2018 @ 14:20:43 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178385958
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:13 schreef Geerd het volgende:
Van de week eens opzoek naar een pomp voor de banden..

Had bij de anwb al wat gezien...
Dat gekut altijd met 50 cent
:') :')
klein compressortje.. Kost weinig, en is ook handig met sleutelen. Of gewoon zorgen dat je wat muntgeld in je motorjas hebt zitten.. Is wel goedkoper denk ik 😋
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178386277
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bij Louis hebben ze een voetpomp met ingebouwde meter. Overigens zit hier in de buurt nog een pomp waar de lucht gratis is en de peut ook nog eens goedkoper is dan bij andere pompen in de buurt :)
Aah is kijken zo!
Ik zwaai naar dieren.
pi_178386323
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

klein compressortje.. Kost weinig, en is ook handig met sleutelen. Of gewoon zorgen dat je wat muntgeld in je motorjas hebt zitten.. Is wel goedkoper denk ik 😋
Gewoon kut helm weer af handschoenen uit..met dit weer gaat het nog wel maar anders staat het zweet al in je bilnaad en nog geen meter gereden
Ik zwaai naar dieren.
pi_178386636
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:20 schreef Salatrel het volgende:

[..]

bij Louis hebben ze een voetpomp met ingebouwde meter. Overigens zit hier in de buurt nog een pomp waar de lucht gratis is en de peut ook nog eens goedkoper is dan bij andere pompen in de buurt :)
https://www.bol.com/nl/p/(...)uw/9200000020910436/
Ik heb deze nu een jaartje. Werkt prima :Y
Nauwkeurigheid van de meter zal wellicht niet optimaal zijn, maar heb ook een losse drukmeter om na te meten.
In zo'n 5 minuten pomp je een band van plat naar 2,5 bar (weet ik uit ervaring...).
pi_178386743
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:52 schreef Piles het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)uw/9200000020910436/
Ik heb deze nu een jaartje. Werkt prima :Y
Nauwkeurigheid van de meter zal wellicht niet optimaal zijn, maar heb ook een losse drukmeter om na te meten.
In zo'n 5 minuten pomp je een band van plat naar 2,5 bar (weet ik uit ervaring...).
Top !! Dank voor de link! Motor heeft zelf digitaal meter dus dat hou ik altijd op peil als mogelijk.

Koud 2.1 voor achter 2.5, tijdens rijden loopt het op naar 2.3 en 2.9
Ik zwaai naar dieren.
pi_178386846
Leuke AT! :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_178387215
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2018 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is tie nou terug gevonden ?
  zondag 8 april 2018 @ 15:34:03 #63
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178387573
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:52 schreef Piles het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)uw/9200000020910436/
Ik heb deze nu een jaartje. Werkt prima :Y
Nauwkeurigheid van de meter zal wellicht niet optimaal zijn, maar heb ook een losse drukmeter om na te meten.
In zo'n 5 minuten pomp je een band van plat naar 2,5 bar (weet ik uit ervaring...).
Bedankt! Zoiets zocht ik ook :)

Edit: Past ie zo gelijk op de motorfietsbanden of moet er nog een stukje tussen?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178388560
Nou, proef gereden bij KTM :D

Ik was van de 790 Duke niet heel erg onder de indruk. Leuk motorblok maar een wat vage onvoorspelbare gasreactie en het achterwiel voelt wat onzeker. Mijn fiets is het niet.

De 1090 Adventure R daarentegen ^O^ pas er nauwelijks op maar het zit wel geweldig natuurlijk. Stuk beheerder en stabieler dan de Duke. Alleen ik vond hem wel wat tam. Van een liter V-twin mag je toch wel wat meer enthousiasme verwachten denk ik.

Oh, en die windbescherming op de Adventure :{ heerlijk al die turbulentie recht tegen te helm aan. Wat een verschrikking. Dat ruitje zou er bij mijn eerste werk vanaf gaan.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_178388659
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:20 schreef BlackLining het volgende:
Nou, proef gereden bij KTM :D

Ik was van de 790 Duke niet heel erg onder de indruk. Leuk motorblok maar een wat vage onvoorspelbare gasreactie en het achterwiel voelt wat onzeker. Mijn fiets is het niet.

De 1090 Adventure R daarentegen ^O^ pas er nauwelijks op maar het zit wel geweldig natuurlijk. Stuk beheerder en stabieler dan de Duke. Alleen ik vond hem wel wat tam. Van een liter V-twin mag je toch wel wat meer enthousiasme verwachten denk ik.

Oh, en die windbescherming op de Adventure :{ heerlijk al die turbulentie recht tegen te helm aan. Wat een verschrikking. Dat ruitje zou er bij mijn eerste werk vanaf gaan.
Gewoon voor de sd gaan dus.,.
Ik zwaai naar dieren.
pi_178388712
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 15:34 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Bedankt! Zoiets zocht ik ook :)

Edit: Past ie zo gelijk op de motorfietsbanden of moet er nog een stukje tussen?
Past zo :Y
Zit een verloopstuk bij voor fietsventielen, wat je op je ventiel kunt schroeven. Dus nooit meer geklooi met losschietende fietspomp.
pi_178388718
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon voor de sd gaan dus.,.
Nou dat hangt lijkt me een beetje af van de wegligging. Ze zullen het bij de Superduke echt wel goed uitgedacht hebben maar als die qua wegligging meer lijkt op de 790 Duke dan op de Adventure hoeft het van mij niet.

Ik heb ook al drie maanden niet meer gereden dus ik moet er zelf ook weer wat in komen maar die Duke geeft geen vertrouwen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_178388913
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou dat hangt lijkt me een beetje af van de wegligging. Ze zullen het bij de Superduke echt wel goed uitgedacht hebben maar als die qua wegligging meer lijkt op de 790 Duke dan op de Adventure hoeft het van mij niet.

Ik heb ook al drie maanden niet meer gereden dus ik moet er zelf ook weer wat in komen maar die Duke geeft geen vertrouwen.
Die 790 voor erbij lijkt mij wel wat maar....eerst nog wat dingen aan het huis laten doen.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 16:37:49 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178388974
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon kut helm weer af handschoenen uit..met dit weer gaat het nog wel maar anders staat het zweet al in je bilnaad en nog geen meter gereden
ja, gisteren ook; effe tanken.. Bril uit je helm pulken, helm af, mouwen open, handschoenen uit, pasje opgraven, tanken. En na het tanken alles weer in omgekeerde volgorde, en dat omdat je je friggin' helm niet op mag houden, want stel je voor dat de pompbediende denkt dat je hem/haar gaat overvallen. En niet gewoon ophouden, want dan geven ze de pomp niet vrij.. En intussen staat er weer een automobilist achter je te zuchten en steunen dat het allemaal zo lang duurt :')

Het leven van een motomobilist gaat niet over rozen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178389020
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja, gisteren ook; effe tanken.. Bril uit je helm pulken, helm af, mouwen open, handschoenen uit, pasje opgraven, tanken. En na het tanken alles weer in omgekeerde volgorde, en dat omdat je je friggin' helm niet op mag houden, want stel je voor dat de pompbediende denkt dat je hem/haar gaat overvallen. En niet gewoon ophouden, want dan geven ze de pomp niet vrij.. En intussen staat er weer een automobilist achter je te zuchten en steunen dat het allemaal zo lang duurt :')

Het leven van een motomobilist gaat niet over rozen :+
Hehe juist daarom alleen al tanken bij onbemand..kun je iig je helm op je klats houden
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 16:41:11 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178389064
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 14:59 schreef Sarasi het volgende:
Leuke AT! :)
Thanks 8-)

quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 15:16 schreef klawie het volgende:

[..]

Is tie nou terug gevonden ?
nee man, heel andere kleurstelling; de vorige was zwart met zilver met gele (custom) lettering.. Als hij straks klaar is, is het wel een heel aardige kloon als het goed is, wacht maar effe een paar maandjes af :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178389153
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:52 schreef Piles het volgende:

[..]

https://www.bol.com/nl/p/(...)uw/9200000020910436/
Ik heb deze nu een jaartje. Werkt prima :Y
Nauwkeurigheid van de meter zal wellicht niet optimaal zijn, maar heb ook een losse drukmeter om na te meten.
In zo'n 5 minuten pomp je een band van plat naar 2,5 bar (weet ik uit ervaring...).
Net besteld !!
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 16:46:13 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178389186
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe juist daarom alleen al tanken bij onbemand..kun je iig je helm op je klats houden
had effe geen keus, kwam één pomp tegen tussen de verkoper en de snelweg, en hij wist niet hoeveel erin zat.. Ging 'maar' 20 liter in, dus gokken was niet handig geweest :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178389273
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

had effe geen keus, kwam één pomp tegen tussen de verkoper en de snelweg, en hij wist niet hoeveel erin zat.. Ging 'maar' 20 liter in, dus gokken was niet handig geweest :P
Whehe herkenbaar digitaal geeft die constant 5.6 op 100km aan (1 op17) Nu even km stand in de gaten gehouden en liters.. 1 op 12. Niet dat dat boeit maar wel kut als je denkt nog 70km te kunnen en je staat stil ergens in de weilanden. (18Ltank)
Ik zwaai naar dieren.
pi_178389398
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

had effe geen keus, kwam één pomp tegen tussen de verkoper en de snelweg, en hij wist niet hoeveel erin zat.. Ging 'maar' 20 liter in, dus gokken was niet handig geweest :P
Hoeveel totaal ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 17:01:54 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178389534
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Whehe herkenbaar digitaal geeft die constant 5.6 op 100km aan (1 op17) Nu even km stand in de gaten gehouden en liters.. 1 op 12. Niet dat dat boeit maar wel kut als je denkt nog 70km te kunnen en je staat stil ergens in de weilanden.
jah, ik was hem daarstraks een beetje uit elkaar aan het trekken en puntjes nalopen waarvan ik weet dat ze problemen opleveren, en het 'stokkie', de knop van de benzinekraan is afgebroken, en ik weet niet of hij nou standaard op reserve (6 liter is dat geloof ik) staat.
Effe op jacht naar zo'n ding, maar parts zijn niet echt een probleem bij een AT, en anders fabriek ik wel effe iets voor tijdelijk.

Iig vandaag even globaal wat dingen schoongemaakt, banden op spanning gezet, olie bijgevuld zodat ik even het verbruik kan monitoren, voorvork opgepompt, die vond ik te zacht, ketting gespannen en gesmeerd en wat elektra nagelopen en contacten schoongemaakt. Heb er nu wat dingen vanaf liggen om even op te kalefateren, die blijven er even vanaf tot ik mijn Romatech zooi krijg, anders blijf ik aan de gang, en dan kan ik tussentijds even wat plekjes op het frame bijwerken. Is al eens gedaan, maar een beetje jakkie, dus dat ga ik effe rechttrekken.
Kreeg alleen de borging van de achterveer niet los, die moet effe omhoog. Die staat nu te soaken in de WD.

Work in progress.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178389616
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

jah, ik was hem daarstraks een beetje uit elkaar aan het trekken en puntjes nalopen waarvan ik weet dat ze problemen opleveren, en het 'stokkie', de knop van de benzinekraan is afgebroken, en ik weet niet of hij nou standaard op reserve (6 liter is dat geloof ik) staat.
Effe op jacht naar zo'n ding, maar parts zijn niet echt een probleem bij een AT, en anders fabriek ik wel effe iets voor tijdelijk.

Iig vandaag even globaal wat dingen schoongemaakt, banden op spanning gezet, olie bijgevuld zodat ik even het verbruik kan monitoren, voorvork opgepompt, die vond ik te zacht, ketting gespannen en gesmeerd en wat elektra nagelopen en contacten schoongemaakt. Heb er nu wat dingen vanaf liggen om even op te kalefateren, die blijven er even vanaf tot ik mijn Romatech zooi krijg, anders blijf ik aan de gang, en dan kan ik tussentijds even wat plekjes op het frame bijwerken. Is al eens gedaan, maar een beetje jakkie, dus dat ga ik effe rechttrekken.
Kreeg alleen de borging van de achterveer niet los, die moet effe omhoog. Die staat nu te soaken in de WD.

Work in progress.
klinkt goed !!!
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 19:31:57 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_178393290
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoeveel totaal ?
helemaal leeg 24 liter.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_178393349
quote:
2s.gif Op zondag 8 april 2018 19:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

helemaal leeg 24 liter.
Netjes
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 april 2018 @ 19:41:21 #80
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_178393467
Ziet er goed uit SD! Eentje uit de beste provincie van NL! ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_178393515
Gefeliciflaps 8-)
pi_178395726
motogp was super spannend en marquez hadden ze zo van de baan mogen halen :Y
pi_178396450
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:24 schreef Maegrim het volgende:
motogp was super spannend en marquez hadden ze zo van de baan mogen halen :Y
Toprace, maar wel een gigantische farce met die startprocedure en Marquez x2 met acties waar je in de botsautootjes nog zwaarder voor wordt bestraft
  zondag 8 april 2018 @ 22:23:53 #84
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_178396978
Raceleiding gaat gewoon de fout in, bij de start paniek en dan zet je daarna marquez terug die dus als een gek naar voren gaat en daarbij meerdere roekeloze acties uithaalt. Ze hadden eerder al moeten ingrijpen, dit zat er zo hard aan te komen en dan is het lullig dat het bij Rossi fout gaat.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 8 april 2018 @ 22:59:09 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178397555
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 16:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou dat hangt lijkt me een beetje af van de wegligging. Ze zullen het bij de Superduke echt wel goed uitgedacht hebben maar als die qua wegligging meer lijkt op de 790 Duke dan op de Adventure hoeft het van mij niet.

Ik heb ook al drie maanden niet meer gereden dus ik moet er zelf ook weer wat in komen maar die Duke geeft geen vertrouwen.
Oh die 790 vond ik heerlijk. Gelijk vertrouwen op dat ding. En die trackmode bohboh. Zit nog steeds met een enorme grijns hier
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178397755
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Oh die 790 vond ik heerlijk. Gelijk vertrouwen op dat ding. En die trackmode bohboh. Zit nog steeds met een enorme grijns hier
Ik heb het idee dat ik ook gewoon een rukke had want dat ding reed écht beroerd. Beetje dat gevoel alsof de achterband half leeg was, continue deinen en geen enkele feedback van achteren. En het achterwiel nam ook voortdurend de buitenbocht.

Maar goed, volgens hullie daar was alles prima. Ik vond het geen fijne fiets.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_178397841
Ik heb vandaag heerlijk gereden op m'n brommertje. O+ En alles zit nog vast, dus dat is ook mooi. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_178402309
Reminder Fok!MC ritje:

Wanneer: 15 april 2018
Waar beginnen we?: vertrek 11:00 McDonalds Capelle a/d IJssel (langs de A20)
Waar eindigen we?: McDonalds Gorinchem of Gorkum voor mensen uit de omgeving langs de A15
Moet ik nog iets meenemen? er zit een pont in de rit betalen bij een automaat dus pinnen en we eten bij een pannenkoekenhuis
Zijn er nog vaardigheden nodig? Sala zal voorrijden dus oefen je halve draai alvast een keer
  maandag 9 april 2018 @ 10:21:44 #89
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178402337
Mag je ook mee als je vet langzaam door bochtjes gaat en iedereen ophoudt? :D
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178402455
quote:
4s.gif Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef Salatrel het volgende:
Reminder Fok!MC ritje:

Wanneer: 15 april 2018
Waar beginnen we?: vertrek 11:00 McDonalds Capelle a/d IJssel (langs de A20)
Waar eindigen we?: McDonalds Gorinchem of Gorkum voor mensen uit de omgeving langs de A15
Moet ik nog iets meenemen? er zit een pont in de rit betalen bij een automaat dus pinnen en we eten bij een pannenkoekenhuis
Zijn er nog vaardigheden nodig? Sala zal voorrijden dus oefen je halve draai alvast een keer
Ik kan niet. :{

En ik heb nog geen motor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_178402823
Kan je de route nog delen voor de navigatierijders?
pi_178402844
quote:
9s.gif Op maandag 9 april 2018 10:21 schreef Xaryna het volgende:
Mag je ook mee als je vet langzaam door bochtjes gaat en iedereen ophoudt? :D
jahoor :)
  maandag 9 april 2018 @ 10:50:28 #93
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_178402874
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 10:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik kan niet. :{

En ik heb nog geen motor.
Achterop?
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 10:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

jahoor :)
O+
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_178402916
Het komt mij niet uit dit keer, en het is best ver weg dus dan ben ik drie dagen kwijt en dat heb ik momenteel even niet. :P Maar veel plezier! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 9 april 2018 @ 10:56:54 #95
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_178403011
quote:
4s.gif Op maandag 9 april 2018 10:20 schreef Salatrel het volgende:
Reminder Fok!MC ritje:

Wanneer: 15 april 2018
Waar beginnen we?: vertrek 11:00 McDonalds Capelle a/d IJssel (langs de A20)
Waar eindigen we?: McDonalds Gorinchem of Gorkum voor mensen uit de omgeving langs de A15
Moet ik nog iets meenemen? er zit een pont in de rit betalen bij een automaat dus pinnen en we eten bij een pannenkoekenhuis
Zijn er nog vaardigheden nodig? Sala zal voorrijden dus oefen je halve draai alvast een keer
Hoelang is de rit ongeveer en om de hoeveel km zit er een tankstation? Ik heb maar een actieradius van 140km max. Dan is de tank droog :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_178403168
quote:
5s.gif Op maandag 9 april 2018 10:56 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hoelang is de rit ongeveer en om de hoeveel km zit er een tankstation? Ik heb maar een actieradius van 140km max. Dan is de tank droog :')
143km :D vlak na de lunchstop zit ook nog een pomp kun je peut bijtanken
pi_178403223
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:50 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Achterop?

[..]

O+
Ik haat achterop zitten :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 9 april 2018 @ 11:21:27 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_178403444
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:04 schreef Salatrel het volgende:

[..]

143km :D vlak na de lunchstop zit ook nog een pomp kun je peut bijtanken
Ha tof, dan zal ik zorgen dat ik met een volle tank aankom. Volgens mij is er vlakbij/voor het vertrekpunt ook ergens een tankstation. Ah, ik zie op googlemaps een Total en een Shell. Gaat goed komen :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_178403783
quote:
14s.gif Op maandag 9 april 2018 11:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ha tof, dan zal ik zorgen dat ik met een volle tank aankom. Volgens mij is er vlakbij/voor het vertrekpunt ook ergens een tankstation. Ah, ik zie op googlemaps een Total en een Shell. Gaat goed komen :)
ja die shell zit letterlijk aan de overkant van de straat :P daar kies ik startpunt altijd op uit :P
pi_178403936
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:48 schreef Mathijz het volgende:
Kan je de route nog delen voor de navigatierijders?
@Sala, die wil ik ook wel als je die wil delen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')