Oh oh. Dat is niet zo klachtwaardig. Ik denk dat je topic een schopje naar de juichbaak nodig heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:36 schreef jigggy het volgende:
[..]
miami ,al n poosje voor aan het sparen ,en weekendje parijs
dat is oprecht waar, minimaal 200 euro aan kados per maand en dan ga je vreemdquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
De juiste klacht in dit topic is dat je ex je financieel heeft leeg gezogen ipv fysiek.
Dat geld had je beter kunnen besteden aan een cursus Nederlands of bijles in algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
dat is oprecht waar, minimaal 200 euro aan kados per maand en dan ga je vreemd
Ik zie geen casuaal verband tussen trouw zijn en cadeau's geven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, mooi toch. Geniet er van daar in Tuinesië.
Barking dogs don't bitequote:Op vrijdag 6 april 2018 17:49 schreef nijnja het volgende:
Nog maar 2 barki? Wtf neuk je honden ofzo?
Het gaat hier dan ook om trouw zijn en cadeaus krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik zie geen casuaal verband tussen trouw zijn en cadeau's geven.
200 euro per maand aan cadeaus?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dude watquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:46 schreef spiritusbus het volgende:
KLB / Loon nog niet binnen
Bij je ouders wonen, fulltime werken en dan alsnog constant blut
Daar zou ook geen casuaal verband tussen moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:21 schreef macuscam het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook om trouw zijn en cadeaus krijgen.
Logisch, er bestaat ook niet zoiets als een casuaal verband.quote:Op vrijdag 6 april 2018 20:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Daar zou ook geen casuaal verband tussen moeten zijn.
leg uitquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:40 schreef macuscam het volgende:
[..]
Logisch, er bestaat ook niet zoiets als een casuaal verband.
we moeten genieten broer zolang het nog kanquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:46 schreef spiritusbus het volgende:
10 donniesquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
ok laat maar. Hier komen we niet uit.
Daar heb ik niet mijn hele inkomen voor nodig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 10:52 schreef jigggy het volgende:
[..]
we moeten genieten broer zolang het nog kan
Das toch chill elke maand geld weg aan Stone Island en kechsquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:46 schreef spiritusbus het volgende:
jij weet ,ook balenciagatjes gehaald van 4 barki want ja toch geen vaste lastenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:14 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Das toch chill elke maand geld weg aan Stone Island en kechs
En dan nóg blut zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
jij weet ,ook balenciagatjes gehaald van 4 barki want ja toch geen vaste lasten
Pics van je geile mamaquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:30 schreef jigggy het volgende:
Heb 2 vakanties geboekt, nu broke
Antiklacht:geen vaste lasten dus want woon nog bij moeders
Stoer willen doen met prijzige schoenen maar nog bij pa en ma wonen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:13 schreef jigggy het volgende:
[..]
jij weet ,ook balenciagatjes gehaald van 4 barki want ja toch geen vaste lasten
Dat zijn nog 2 weken, en dat 'moet dan wel lukken', maar als jij elke 4 weken loon krijgt heb je in de eerste 2 weken alles er al doorgejaagd. En die 200 euro die je had voor 3 weken is nu nog 130 van over, dus heb je in 1 week 70 euro uitgegeven, en nog 2 weken te gaan. 70 euro per week is 140 in 2 weken en je hebt er nog maar 130.quote:
had deze week veel vrije dagen, aankomende twee weken werk ik 6 dagen in de week ,en op de dagen datik werk heb ik niet echt de tijd om geld uit te geven, verwacht dat t deze maand wel goedkomt, nu maar alvast voorpret gaan beleven aan Miamiquote:Op maandag 9 april 2018 10:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn nog 2 weken, en dat 'moet dan wel lukken', maar als jij elke 4 weken loon krijgt heb je in de eerste 2 weken alles er al doorgejaagd. En die 200 euro die je had voor 3 weken is nu nog 130 van over, dus heb je in 1 week 70 euro uitgegeven, en nog 2 weken te gaan. 70 euro per week is 140 in 2 weken en je hebt er nog maar 130.
Met geld omgaan is zo moeilijk niet hoor.
Dus je hebt gewoon 0 zelfdiscipline, want het moet van externe factoren afhangen of je geld uitgeeft of niet.quote:Op maandag 9 april 2018 10:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
had deze week veel vrije dagen, aankomende twee weken werk ik 6 dagen in de week ,en op de dagen datik werk heb ik niet echt de tijd om geld uit te geven, verwacht dat t deze maand wel goedkomt, nu maar alvast voorpret gaan beleven aan Miami
heb er zoals ik zei al n poos voor gespaard dus komt helemaal goed, ben er zelf ook al meerdere keren geweest ,maar voorheen altijd met mijn ouders ,superpliesquote:Op maandag 9 april 2018 10:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon 0 zelfdiscipline, want het moet van externe factoren afhangen of je geld uitgeeft of niet.
Daarnaast geef je in Miami ook geld uit. Welk geld dan?Miami is niet heel goedkoop, ik ben er meerdere keren geweest.
Dan ben jij gezegend om in een veredeld 'hotel' te leven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:30 schreef jigggy het volgende:
Heb 2 vakanties geboekt, nu broke
Antiklacht:geen vaste lasten dus want woon nog bij moeders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |