Ja, maar je deed je voor als een andere gebruiker die hier ook post? Of gewoon als anoniem posten en dat ze niet doorhebben dat jij het zou zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is zeg maar het voornaamste doel van een kloon.
quote:
quote:
100% matchquote:
2equote:Op vrijdag 6 april 2018 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar je deed je voor als een andere gebruiker die hier ook post? Of gewoon als anoniem posten en dat ze niet doorhebben dat jij het zou zijn?
wat bedoel je precies?quote:
slaaptekort.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Streep is wel een beetje van het paranoïde soort geloof ik hè?
waarom niet even naar bed dan?quote:
Prrrrrrrr weet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Streep is wel een beetje van het paranoïde soort geloof ik hè?
Ga slapen dan. Sowieso beter voor je puberbrein.quote:
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkelingquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Sowieso beter voor je puberbrein.
Toetjesgodquote:
knulquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkeling
omwille van je leeftijd?quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkeling
Ruig? Moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef _--_ het volgende:
En ik switchte ook af en toe tussen m'n echte account en m'n kloon.
het viel op en het werd een beetje ruig.
bam ban.
van slaaptekort krijg je ook paranoiaquote:
Nope.quote:
Het gesprek draaide een beetje om m'n kloon, mensen gingen speculeren. en toch hield ik het vol.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ruig? Moet ik me daarbij voorstellen?
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met mijn klonen, en ik heb er best veel.
waarvoor?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef m1st1g het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon nodig gehad maar nu zou ik er bijna 1 aanmaken.
hypotheek of direct kopen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope.
Wil het bedrijfsleven in en sparen voor een mooi huis.
Hetzelfde waarvoor jij er nu 1 hebt mikey.quote:
Hypotheek met inleg wss, heb niet een paar ton op de bank en mijn vriendin ook niet.quote:
oké?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hetzelfde waarvoor jij er nu 1 hebt mikey.
Ik heb wel regelmatig dat ik denk:"Oeh, hier moet ik een kloon voor maken om te trollen!" maar ben altijd te lam om het te doenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef m1st1g het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon nodig gehad maar nu zou ik er bijna 1 aanmaken.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om streepje nog verder over de zeik te jagen.
Nice. Ga je nog de onderneming in op lange termijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hypotheek met inleg wss, heb niet een paar ton op de bank en mijn vriendin ook niet.
Ik ook. Ik ben ook altijd te laat voor een relquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik denk:"Oeh, hier moet ik een kloon voor maken om te trollen!" maar ben altijd te lam om het te doen
Project_CIoaca.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om streepje nog verder over de zeik te jagen.
Had die ambitie wel maar hoeft biet meer per se, kortere werkweek is ook mooi om wat meer leuke tijd te hebben zeg maar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nice. Ga je nog de onderneming in op lange termijn?
Ja?quote:
Ik ben gewoon te lam ook...quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben ook altijd te laat voor een rel
En als hobby de software van de toekomst ontwerpen achter je pc en miljardair worden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had die ambitie wel maar hoeft biet meer per se, kortere werkweek is ook mooi om wat meer leuke tijd te hebben zeg maar.
Ok, maar dan nog. Heb je gepost met de intentie om te trollen of bewust iemand anders na te doen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het gesprek draaide een beetje om m'n kloon, mensen gingen speculeren. en toch hield ik het vol.
Ik heb hier de woordenschat niet voor, KUT.
lastigquote:
Jij niet. Project_CIoaca. Met een hoofdletter i ipv een kleine l. Dat verschil zie je niet in een username (niet op mobiel iig).quote:
Is dat de grote baas in dit spel?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Heb je gepost met de intentie om te trollen of bewust iemand anders na te doen?
Klonen is echt geen probleem, geloof je het niet dan vraag je Danny maar.
Ik had mij voorgenomen om vroeg te gaan slapen. Maar ja, als er ineens iemand op bezoek wil komen en vervolgens heel laat vertrekt...quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef m1st1g het volgende:
Ik had mij voorgenomen iets aan administratie te doen vannacht.
ik ben dat nietquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hetzelfde waarvoor jij er nu 1 hebt mikey.
Danny is de opperbaas.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
Is dat de grote baas in dit spel?
Heb wel vaak leuke ideeën dus wie weet ooit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:15 schreef _--_ het volgende:
[..]
En als hobby de software van de toekomst ontwerpen achter je pc en miljardair worden.
Oh dat is veeeeeel beter dan administratiequote:Op vrijdag 6 april 2018 01:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had mij voorgenomen om vroeg te gaan slapen. Maar ja, als er ineens iemand op bezoek wil komen en vervolgens heel laat vertrekt...
van alles?quote:
Wel van Project Cloaca. Is top secret schijnt.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel van Project Cloaca. Is top secret schijnt.
Als je kloont en vanwege redenen jezelf een andere identiteit geeft om je werkelijke identiteit te verstoppen dan ben je in theorie al aan het trollen. En het voornaamste reden om een kloon te maken is om in FOK! een nieuwe/anonieme identiteit te creëren.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Heb je gepost met de intentie om te trollen of bewust iemand anders na te doen?
Klonen is echt geen probleem, geloof je het niet dan vraag je Danny maar.
ja breek mij de bek niet open, een vogelaar valt niet voor drie kippen is 't niet?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel van Project Cloaca. Is top secret schijnt.
Ik heb ook een idee.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb wel vaak leuke ideeën dus wie weet ooit.
Drie haantjes aan het spit.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:20 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
ja breek mij de bek niet open, een vogelaar valt niet voor drie kippen is 't niet?
Was gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oh dat is veeeeeel beter dan administratie
halve kippetjes lekker hoorquote:
bestaat dat echt?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
kippeling is ook lekker kibbeling maar dan van kip.
Voornamelijk bij jonge knullenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kloonparanoia is trouwens iets wat je best vaak voorbij ziet komen op fok.
oké goed dat je het zegt lol, dalijk had ik 'm nog voor de voeten gelopenquote:
't s een epidemiequote:Op vrijdag 6 april 2018 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kloonparanoia is trouwens iets wat je best vaak voorbij ziet komen op fok.
yup bij Wouter tegenover de albert heijn.quote:
Moet ik dan ook maar eens komen proberen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
yup bij Wouter tegenover de albert heijn.
ik kom alleen bij de digros eigelijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
yup bij Wouter tegenover de albert heijn.
prima te eten ja.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet ik dan ook maar eens komen proberen.
Ik zie het ook nogal eens bij volwassen mannen.quote:
Die zijn vaak ook achterdochtig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het ook nogal eens bij volwassen mannen.![]()
Vaak een beetje type schreeuwlelijk.
Nee ik heb mijn administratie nog niet af.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef Project_Cloaca het volgende:
gaan jullie ook zo slapen eigelijk?
Ok, maar wat als je een kloon gaat aanmaken omdat je je oude account zat bent en niet wilt dat iemand het weet? Kan vanwege privacy zijn maar dat hoeft natuurlijk niet, dit lijkt me dan ook geen enkel probleem. Maak je een kloon aan puur om mee te baggeren, ja, dan kan het zijn dat je die kwijtraakt.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als je kloont en vanwege redenen jezelf een andere identiteit geeft om je werkelijke identiteit te verstoppen dan ben je in theorie al aan het trollen. En het voornaamste reden om een kloon te maken is om in FOK! een nieuwe/anonieme identiteit te creëren.
Of om te trollen. Het is net hoe je het bekijkt.
jouw computer kloon is geen troll omdat het bekend is dat het jouw kloon is.
een andere voorbeeld waarbij je geen troll zou zijn is dat wanneer je een topic opent waarin je zegt dat je om privacy redenen een nieuw account hebt aangemaakt maar dat je verder geen valse identiteit gebruikt.
En vals hoeft in deze context niet perse te betekenen dat je de identiteit van een echt persoon gebruikt. Dat zeker niet.
ah succes dan maarquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn administratie nog niet af.
Ligt eraan of je alleen hier post. Ik zie Danny nog niet zo snel in inferieure reeksen als deze reagerenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:23 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oké goed dat je het zegt lol, dalijk had ik 'm nog voor de voeten gelopen
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef _--_ het volgende:
Poll: project nog wat is de kloon van...
• SecretPret
• devzero
• flippingcoin
• m1st1g
• dr.Mikey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Perfecte voorbeeld, SecretPret is bij mij permanent gebanned omdat ik moest kiezen tussen _--_ en SP.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, maar wat als je een kloon gaat aanmaken omdat je je oude account zat bent en niet wilt dat iemand het weet? Kan vanwege privacy zijn maar dat hoeft natuurlijk niet, dit lijkt me dan ook geen enkel probleem. Maak je een kloon aan puur om mee te baggeren, ja, dan kan het zijn dat je die kwijtraakt.
ah oké jammer, wel gezelliger hier dna in andere topics daar negeren ze je gewoonquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan of je alleen hier post. Ik zie Danny nog niet zo snel in inferieure reeksen als deze reageren
Ik mis nog minimaal 3 opties.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef _--_ het volgende:
• SecretPret
• devzero
• flippingcoin
• m1st1g
• dr.Mikey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als ik het was zou ik mezelf om psychologische redenen onderaan het lijstje zetten.quote:
veel meerquote:
in BTC liep er laatst ook weer zo eentje rond.quote:
Daar sta je al maar om andere redenen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
ik zou mezelf om psychologische redenen onderaan het lijstje zetten.
welterustenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:29 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
ah oké jammer, wel gezelliger hier dna in andere topics daar negeren ze je gewoon
maar ik ga slapen nu jawel
welterusten iedereen
Met een beetje psychologie:quote:
Klop,t maar ik schreef ook minimaal.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
veel meer
night full of terrow
nattekat
haagse
aloa
lexy
etc
in ieder geval van iemand die niet genoeg care heeft voor de score van zijn hoofdaccount. Dat ruled mistig wel pretty much out.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef _--_ het volgende:
• SecretPret
• devzero
• flippingcoin
• m1st1g
• dr.Mikey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met een beetje psychologie:
Zogenaamd uitgaan van mij omdat ten minste 1 iemand je blijkt te steunen met je standpunt (Flip). En hiermee juist je eigen kloon onder de doeken willen leggen.
helaas.
Of juist niet om het daarna aan te dragen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als ik het was zou ik mezelf om psychologische redenen onderaan het lijstje zetten.
Je geeft mij wel een hoop credits.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
in ieder geval van iemand die niet genoeg care heeft voor de score van zijn hoofdaccount. Dat ruled mistig wel pretty much out.
Dat zou toch egoïstisch zijn om je zelf als eerste te zetten?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of juist niet om het daarna aan te dragen.
Doen alsof je er geen bal van snapt/mij voor gek zetten om er weer voor te zorgen dat je je eigen kloon onder de doeken plaatst.quote:
ik weet het niet, jij praat wel het meeste erover nu dus idkquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:34 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat zou toch egoïstisch zijn om je zelf als eerste te zetten?
Hij post te samenhangend om night te zijn... Of night is gewoon heel goed in onsamenhangend trollposten. Maar dat geloof ik niet. Die heeft echt een tikje van de molen gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
veel meer
night full of terrow
nattekat
haagse
aloa
lexy
etc
Ik zou het bijna verwachten. schizofreen ?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
streepje met ze kloontje beetje relletjes schoppen.
Ja want de schuldige doet onderzoek over zich zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik weet het niet, jij praat wel het meeste erover nu dus idk
Komt nog, zit in de genen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou het bijna verwachten. schizofreen ?
wel issues sowisoquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou het bijna verwachten. schizofreen ?
ja weet ik veel kan toch ook voor de attention zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja want de schuldige doet onderzoek over zich zelf.
Het ontwikkelt zich al aardig bij je geloof ikquote:
Dat willen we allemaal hier toch?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja weet ik veel kan toch ook voor de attention zijn?
bij tijdequote:
juist om zelf niet verdacht te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:36 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja want de schuldige doet onderzoek over zich zelf.
FTFYquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:37 schreef FlippingCoin het volgende:
nou nou streepje is misschien een jongen
quote:
lol samen een kloon gemaakt zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:39 schreef _--_ het volgende:
mistig en dr.mikey doen een beetje verdacht onaardig. Hier zit iets achter. Maar goed.
Ik vind de theorie wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol samen een kloon gemaakt zeker?
wordt steeds gekker
Ik heb net een zak buggles op.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
nog maar even muesli eten zo
rijst is op
zitten jullie naast elkaar op de bank nu?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind de theorie wel leuk eigenlijk.
gek he als je mensen voor kloon uitmaaktquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:39 schreef _--_ het volgende:
mistig en dr.mikey doen een beetje verdacht onaardig. Hier zit iets achter. Maar goed.
Ik zit op een bureaustoel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zitten jullie naast elkaar op de bank nu?
noooooo zonde toetjesgodquote:
ah gezellig.quote:
Ik had geen popcornquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
noooooo zonde toetjesgod
beter iets wat vult en goed is
al eet ik ook wel eens in een keer een zak chips leegMaar goed heb vandaag ook half uur cardio gepakt.
TRU / Weten wat iemand gaat zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jeugdvriend van me is daadwerkelijk schizofreen geworden tijdens z'n adolescentie.![]()
Dat begon ook met lichte paranoia. In het begin dacht ik nog dat ie gewoon wat minder aan de drugs moest zitten en eens met een psych moest gaan praten. Maar een half jaar verder bleek hij te geloven dat hij gedachten kon lezen en hoorde hij stemmen.
matig jaquote:
ontkenningsfase zit er nog aardig in zie ik.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gek he als je mensen voor kloon uitmaakt
Waar maak je je eigenlijk zo druk om? Als een user iets doet wat in jouw ogen niet mag (of dat met een kloon is of niet) dan kun je het rapporteren en wordt het geëvalueerd door een admin. Mensen beschuldigen van zaken waar ze misschien niets mee te maken hebben maak je geen vrienden mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:39 schreef _--_ het volgende:
Let me have a bit of fun.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk zo druk om? Als een user iets doet wat in jouw ogen niet mag (of dat met een kloon is of niet) dan kun je het rapporteren en wordt het geëvalueerd door een admin. Mensen beschuldigen van zaken waar ze misschien niets mee te maken hebben maak je geen vrienden mee natuurlijk.
lijkt wel beetje scooby doo zo, zoektocht naar een slechterik in boevenpak.quote:
jij moet weer mod worden Bondage.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk zo druk om? Als een user iets doet wat in jouw ogen niet mag (of dat met een kloon is of niet) dan kun je het rapporteren en wordt het geëvalueerd door een admin. Mensen beschuldigen van zaken waar ze misschien niets mee te maken hebben maak je geen vrienden mee natuurlijk.
Schuilen achter mensen met potentieel recht.quote:
Als je écht gaat geloven dat je gedachtes kan lezen en kan voorspellen dan is dat wel een teken van enige labiliteit. Al kan dat nog tig andere oorzaken hebben dan schizofrenie.quote:
Wat jij doet is typisch Erdogan gedrag. Anderen de schuld geven. en alles ontkennen wat je zelf fout doetquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Schuilen achter mensen met potentieel recht.
typisch schuldgedrag.
Persoonlijk aanvallen en glijden richting de ideologie van een andere.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat jij doet is typisch Erdogan gedrag. Anderen de schuld geven. en alles ontkennen wat je zelf fout doet
zelfoverschatting bijvoorbeeld, niet ongewoon voor jongerenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je écht gaat geloven dat je gedachtes kan lezen en kan voorspellen dan is dat wel een teken van enige labiliteit. Al kan dat nog tig andere oorzaken hebben dan schizofrenie.
Nee dat schrijf ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:48 schreef _--_ het volgende:
[..]
Persoonlijk aanvallen en glijden richting de ideologie van een andere.
De ideologie waarvan jij denkt die ik heb bedoel ik.
waar mod je het bondage forum niet?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
KLB modden was best leuk maar ik laat het nu even voor wat het is.
Die wordt gemod door mistressenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waar mod je het bondage forum niet?
nooit gezienquote:
nu denkt hij dat jij de kloon bent.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Erdogan, wat een geitenneuker is dat dan....
is dat een user?quote:
Denkt Erdogan dat ik de kloon ben?quote:
Dat is ook zo'n overeenkomstquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mistaaaag en ik zijn één en dezelfde user. Hoe kunnen we elkaar anders zo perfect getimed blocken?
Je snapt m'n grap niet. Zoek eens mistress op youtube en druk dan op afbeeldingen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is dat een user?
komt die nooit buiten seks fora of zo?
meesteres?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je snapt m'n grap niet. Zoek eens mistress op youtube en druk dan op afbeeldingen.
ik keek net even het filmpje ik begrijp gelijk waarom ik een hekel had aan dit programma als kind.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Damn dat ik daar niet aan gedacht heb.
Ik heb expres niet gekeken want dat wist ik nog.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik keek net even het filmpje ik begrijp gelijk waarom ik een hekel had aan dit programma als kind.
gvdquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:55 schreef FlippingCoin het volgende:
goeien grapjens streepje, het is al laat ja.
ik kreeg al weer een rage attack toen ik die post zag.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik keek net even het filmpje ik begrijp gelijk waarom ik een hekel had aan dit programma als kind.
ja klotehoerenprogramma is datquote:
ik ga zo wel slapenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Je zou er haast een streep onder zetten vannacht.
Wil je mij echt nachtmerries bezorgen of zo.quote:
ken ik niet gelukkig, ga ook zeker niet klikken.quote:
iedereen haat het geen wonder dat het park failliet is gegaan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik kreeg al weer een rage attack toen ik die post zag.
Bondage forum? KEL bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waar mod je het bondage forum niet?
jaquote:
Nu dus. Go go go teammistaaag!!!11!quote:
dat vond ik dan weer geweldigquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
David de Kabouter. Dan wilde ik ook altijd de tv kapot rammen.
Truste en tot morgen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu dus. Go go go teammistaaag!!!11!
ah okéquote:
dikke kiddy p0rn daar.quote:
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
BDSM omvat vele soorten activiteiten waar bondage ook deel van uitmaakt. En dat is waar het keldertje over gaat.quote:
dromen over klonen.quote:
vroeger fok wel issues mee gehad toch? ijsmeis.rar enzoquote:
Geen idee of daar issues mee zijn geweest. Maar dat heeft verder niets met KEL te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vroeger fok wel issues mee gehad toch? ijsmeis.rar enzo
nee lijkt mij inderdaad logisch dat FOK! geen ruimte biedt voor zulke walgelijke mensenquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee of daar issues mee zijn geweest. Maar dat heeft verder niets met KEL te maken.
je vinger niet te dicht houden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
wesp die tarantula's eet
is een gozer op youtube, die laat zich steken door allemaal beesten en insecten, ook door deze, deed flink pijnquote:
Wel een mooie fotoquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
wesp die tarantula's eet
link?quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is een gozer op youtube, die laat zich steken door allemaal beesten en insecten, ook door deze, deed flink pijn
ja, zijn ergens ook wel mooie beesten met die horentjes van zequote:
quote:
Daarom, alleen de gedachte al...quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee lijkt mij inderdaad logisch dat FOK! geen ruimte biedt voor zulke walgelijke mensen
ben ook wel vaan door normale wespen geprikt ja.quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Had vroeger wel een keer een wesp gevangen en mijn vinger op een angel gezet
knew itquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:27 schreef _--_ het volgende:
• SecretPret
• devzero
• flippingcoin
• m1st1g
• dr.Mikey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
het is niet super grafischquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, laat ik dat maar niet gaan kijken voor het slapen gaan.
gestoken worden is anders dan expres met je vinger eropquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben ook wel vaan door normale wespen geprikt ja.
al had ik na het kijken wel dat als iets kriebelde ik toch net wat sneller keek of het niet iets wasquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, laat ik dat maar niet gaan kijken voor het slapen gaan.
ah oké dat heb ik niet gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gestoken worden is anders dan expres met je vinger erop
gewoon nieuwsgierig, was nog een kleuterquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké dat heb ik niet gedaan
waarom deed je dat?
ah ja okéquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig, was nog een kleuter
Zou je het nog een keer doen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig, was nog een kleuter
misschien kan je presentator worden van dat programma in die linkquote:
hahahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien kan je presentator worden van dat programma in die link
prikkelbaarquote:
ik denk dat je pielemans het daarna nooit meer doetquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahahahaha
en dan alle dingen swaffelen, zo'n tarantula hawk die je in je eikel prikt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIPquote:Op vrijdag 6 april 2018 02:29 schreef hemarookworst het volgende: