Ja, maar je deed je voor als een andere gebruiker die hier ook post? Of gewoon als anoniem posten en dat ze niet doorhebben dat jij het zou zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat is zeg maar het voornaamste doel van een kloon.
quote:
quote:
100% matchquote:
2equote:Op vrijdag 6 april 2018 01:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar je deed je voor als een andere gebruiker die hier ook post? Of gewoon als anoniem posten en dat ze niet doorhebben dat jij het zou zijn?
wat bedoel je precies?quote:
slaaptekort.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Streep is wel een beetje van het paranoïde soort geloof ik hè?
waarom niet even naar bed dan?quote:
Prrrrrrrr weet.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Streep is wel een beetje van het paranoïde soort geloof ik hè?
Ga slapen dan. Sowieso beter voor je puberbrein.quote:
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkelingquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga slapen dan. Sowieso beter voor je puberbrein.
Toetjesgodquote:
knulquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkeling
omwille van je leeftijd?quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:08 schreef Project_Cloaca het volgende:
[..]
oh is het nog een jonge knul, dan helemaal ja, slaap is erg belangrijk voor de ontwikkeling
Ruig? Moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:06 schreef _--_ het volgende:
En ik switchte ook af en toe tussen m'n echte account en m'n kloon.
het viel op en het werd een beetje ruig.
bam ban.
van slaaptekort krijg je ook paranoiaquote:
Nope.quote:
Het gesprek draaide een beetje om m'n kloon, mensen gingen speculeren. en toch hield ik het vol.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ruig? Moet ik me daarbij voorstellen?
Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met mijn klonen, en ik heb er best veel.
waarvoor?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef m1st1g het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon nodig gehad maar nu zou ik er bijna 1 aanmaken.
hypotheek of direct kopen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nope.
Wil het bedrijfsleven in en sparen voor een mooi huis.
Hetzelfde waarvoor jij er nu 1 hebt mikey.quote:
Hypotheek met inleg wss, heb niet een paar ton op de bank en mijn vriendin ook niet.quote:
oké?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hetzelfde waarvoor jij er nu 1 hebt mikey.
Ik heb wel regelmatig dat ik denk:"Oeh, hier moet ik een kloon voor maken om te trollen!" maar ben altijd te lam om het te doenquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef m1st1g het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon nodig gehad maar nu zou ik er bijna 1 aanmaken.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om streepje nog verder over de zeik te jagen.
Nice. Ga je nog de onderneming in op lange termijn?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hypotheek met inleg wss, heb niet een paar ton op de bank en mijn vriendin ook niet.
Ik ook. Ik ben ook altijd te laat voor een relquote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig dat ik denk:"Oeh, hier moet ik een kloon voor maken om te trollen!" maar ben altijd te lam om het te doen
Project_CIoaca.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om streepje nog verder over de zeik te jagen.
Had die ambitie wel maar hoeft biet meer per se, kortere werkweek is ook mooi om wat meer leuke tijd te hebben zeg maar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nice. Ga je nog de onderneming in op lange termijn?
Ja?quote:
Ik ben gewoon te lam ook...quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben ook altijd te laat voor een rel
En als hobby de software van de toekomst ontwerpen achter je pc en miljardair worden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had die ambitie wel maar hoeft biet meer per se, kortere werkweek is ook mooi om wat meer leuke tijd te hebben zeg maar.
Ok, maar dan nog. Heb je gepost met de intentie om te trollen of bewust iemand anders na te doen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Het gesprek draaide een beetje om m'n kloon, mensen gingen speculeren. en toch hield ik het vol.
Ik heb hier de woordenschat niet voor, KUT.
lastigquote:
Jij niet. Project_CIoaca. Met een hoofdletter i ipv een kleine l. Dat verschil zie je niet in een username (niet op mobiel iig).quote:
Is dat de grote baas in dit spel?quote:Op vrijdag 6 april 2018 01:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Heb je gepost met de intentie om te trollen of bewust iemand anders na te doen?
Klonen is echt geen probleem, geloof je het niet dan vraag je Danny maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |