Uiteraard. Ik ga er vanuit dat de Williams niet weer in ronde 4 er de brui aan geeftquote:Op donderdag 5 april 2018 21:42 schreef zoem het volgende:
Hopelijk zijn de kaarten dit raceweekend anders geschud dan in Australie.
Jij wil heel veel geld winnen in het bijzondere geval dat je gelijk hebt?quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:49 schreef Rossdale het volgende:
Stoffel gaat winnen in de McLaren na een race met meerdere SC's, Alfons eindigt buiten de top 10.
McLaren blaast hoog van de toren, hoe geweldig ze wel niet zijn en eindigt de rest van het seizoen niet meer op het podium.
Nou nee hoor, maar ik zou het geweldig vindenquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jij wil heel veel geld winnen in het bijzondere geval dat je gelijk hebt?
Alonso is wel een beetje ouwe zeur geworden ja. Maar hij doet het regelmatig op een fantastische manier (karma!)quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou nee hoor, maar ik zou het geweldig vinden
Sowieso hoop ik dat Stoffel beter presteert dan Alonso dit seizoen, gewoon omdat ik het jarenlange geblaat en geklaag van McLaren en Alonso wel beu ben.
Kan hij ook direct plaats maken voor Norris volgend seizoen, ben namelijk erg benieuwd wat die jongen allemaal in zijn mars heeft.
Zo'n wit kastje?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:03 schreef glasshole het volgende:
Dat 'ziggo safe online' blokkeert alles, had ik maar nooit een nieuw kastje aangevraagd
Fixedquote:
Yep, Humaxquote:
Witte kastjes zijn racistisch.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:07 schreef glasshole het volgende:
[..]
Yep, Humax
Ik kon altijd makkelijk kijken via https://www.vipleague.bz/sports/formula-1.html maar helaas
Voor de anderen: veel kijkplezier!
beste coureur ooit die nooit wereldkampioen werdquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:09 schreef Wuwwa het volgende:
Kijk m duwen, hier gaan we de komende Renault/Honda jaren nog veel naar kijken.
Nee, turbo deed raar en toen moest hij in noodloop, maar die moest hij na een x aantal meters ook uitzetten om toch de schade maar te beperken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:15 schreef Sjemmert het volgende:
Heb geen beeld maar begrijp een plof voor Max ? Mooi klote weer.
Allebei kut...quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:14 schreef ShaoliN het volgende:
Hopelijk is dit electrisch en niet mechanisch.
Volgens mij kreeg hij helemaal geen tractie meer op het einde.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, turbo deed raar en toen moest hij in noodloop, maar die moest hij na een x aantal meters ook uitzetten om toch de schade maar te beperken.
Oke nou hopen dat dat laatste gelukt is dan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, turbo deed raar en toen moest hij in noodloop, maar die moest hij na een x aantal meters ook uitzetten om toch de schade maar te beperken.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 13:11:14Max the Marshal 💪Verstappen manages to push his car back to the pit lane...In the 30°C desert heat 😓#F1 #BahrainGP https://t.co/MK9W45uguI reageer retweet
Dat is een antivirus programma wat je gewoon kunt verwijderen van je apparaat.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:03 schreef glasshole het volgende:
Dat 'ziggo safe online' blokkeert alles, had ik maar nooit een nieuw kastje aangevraagd
geen bier en nootjes?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:24 schreef Geralt het volgende:
Lekker ontbijtje erbij; 3 broodjes viandel
bier en nootjes zijn ultieme ontbijtquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:24 schreef Geralt het volgende:
Lekker ontbijtje erbij; 3 broodjes viandel
#keeppushingquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:21 schreef BroesWillems het volgende:
[ afbeelding ]twitter:F1 twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 13:11:14Max the Marshal 💪Verstappen manages to push his car back to the pit lane...In the 30°C desert heat 😓#F1 #BahrainGP https://t.co/MK9W45uguI reageer retweet
Handig met drukken, die halo.
glaasje op, laat je rijden. Is dat niet mogelijk?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:28 schreef Geralt het volgende:
Ik moet zo werken, dus geen bier en nootjes vandaag
Dronken op het werkquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
glaasje op, laat je rijden. Is dat niet mogelijk?
is daar wel grasquote:
Dan is het sprinkler idee van Bernie toch niet zo gek ideequote:Op vrijdag 6 april 2018 13:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen als ze het genoeg bewateren
neuh. Als ze het selectief doen kan het best leuke races opleverenquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan is het sprinkler idee van Bernie toch niet zo gek idee
lekker wijfquote:
quote:
quote:
Heb je al snel als je de enige bent zonder tijd.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
elektrisch probleem bij de auto van Max.
Ondertussen staat die prutser wel laatste
Wie had iets anders verwacht? Compleet overhyped die Maxquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Altijd z'n auto overdrivenquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie had iets anders verwacht? Compleet overhyped die Max
beetje een rotkop. Zag net alleen de achterkant. Die zag er beter uit.quote:
Ga je morgen door naar Q3 denk je? Kan je nog wat wijzigen of staat hij inmiddels in tuinhuisje fermee?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
Mijn Honda grasmaaier liep als een zonnetje vanmiddag
Jup, in parc fermee.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga je morgen door naar Q3 denk je? Kan je nog wat wijzigen of staat hij inmiddels in tuinhuisje fermee?
quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky gebruikte Hamilton geen partymode voor zijn snelle polelap in Australië. Dat is zo ongeveer hetzelfde als beweren dat Chris Froome plotseling nierfalen had in de Vuelta.
Eigenlijk hoop ik stiekem een beetje op een Froome-achtige-transformatie dit jaar in de F1. In de manager ben ik fullmonkey op Sauber gegaan en ik kan dus wel een paar overwinningen van Leclerc gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky gebruikte Hamilton geen partymode voor zijn snelle polelap in Australië. Dat is zo ongeveer hetzelfde als beweren dat Chris Froome plotseling nierfalen had in de Vuelta.
Hondaquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:11 schreef SnowOokami het volgende:
Alonso is kwaad dat Gasly voor hem staat.
Kutsport.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Electrisch probleem bij de wagen van Max nog steeds niet gevonden
Ajax ja? Werd tijd dat je het licht zagquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:21 schreef pmponer het volgende:
ah ik moet mijn team dit weekend aanpassen zie ik
Wel vreemd eigenlijk... Zoveel sensoren en canbus meuk zou je het toch zo moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuwe batterijen halen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja maar krijg je een verstoring oom fatsoenlijk weg, daar gaat het natuurlijk omquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk... Zoveel sensoren en canbus meuk zou je het toch zo moeten vinden.
Als ik alleen al kijk naar hoeveel foutmeldingen mijn auto uit 2007 kan geven.
Hoe bedoel je? Als je een melding van een bepaald circuit krijgt dan weet je toch waar je ergens moet zoeken? Kan me voorstellen dat die systemen wat geavanceerder zijn dan in een normale auto :pquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar krijg je een verstoring oom fatsoenlijk weg, daar gaat het natuurlijk om
Einde sessie (regulier)quote:
En geen proefstarts die normaal gedaan worden na de trainingquote:
Ja, maar nu ook ivm de oefensessie herstartquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daar heb je een zwart wit geblokte vlag voor
oefening procedure om na de safety car op de grid op te stellen en van daaruit een herstart te doenquote:
Nee, een oefening herstart komt nu. Elk team 1 wagen begreep ik op Skyquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En geen proefstarts die normaal gedaan worden na de training
Daarom mag men na de training geen proefstarts doen (aan het eind van de pitstraat) die ze normaal doen na een training.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een oefening herstart komt nu. Elk team 1 wagen begreep ik op Sky
Dat was dan ook een grapjequote:Op vrijdag 6 april 2018 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
snelle kameel dan, want ik heb m nog niet gezien
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom mag men na de training geen proefstarts doen (aan het eind van de pitstraat) die ze normaal doen na een training.
Idd dat wel, hopelijk horen we in FP2 wat meer.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:32 schreef pmponer het volgende:
Ja en waarschijnlijk weten ze het en willen nog niks zeggen. Of de foutmelding(en) kloppen niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat in consumenten spul er soms wel fouten worden getoond die niet zomaar opgelost zijn ondanks dat "het systeem zegt, dat er duidelijk iets mis is met ....."
Probleem is oplosbaar, een hulponderdeel (auxiliary part) van de motor werkte niet. Maar goed, wel een dagdeel minder tijd om een goede balans te vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner zei wat er ad hand was, maar ging wat te snel voor me. Identified the problem iig
Elektrische kameel?quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er een Camel filter tegenaan gegooid hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Zo, jarig dus hapje en drankje er bij. Rollen maar!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Misschien een dingetje om de trainingen vet hip te maken?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:06 schreef SnowOokami het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze die onzin geluidjes hadden afgeschaft maar nu zijn ze er weer
Net of je in oud computerspel zitquote:Op vrijdag 6 april 2018 17:06 schreef SnowOokami het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze die onzin geluidjes hadden afgeschaft maar nu zijn ze er weer
Ericssonquote:
Handtekeningen verzamelen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:13 schreef tralalala het volgende:
Wat moet die steward met een fotokaart van alle rijders?
Hopelijk vond ie het lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:29 schreef Lidl het volgende:
Kut, vergeten dat Ziggo geen vt op open kanaal heeft en sportpakket nog niet aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Bier en nootjes?quote:
nootjes heb ik al, maar bier wordt colaquote:
Hij heeft ook de uitstraling van een zak meel.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:38 schreef Fir3fly het volgende:
Bottas. Volgens mij valt die kerel willekeurig in slaap ofzo tijdens het rijden.
Valt wel mee, ze passen nu pas zijn gewenste settings toe... Na 9 rondjes rijden. Hij loopt 1,5 uur achter met alles (al zal hij wat input van Ricciardo's settings hebben gehad)quote:
Dat is natuurlijk compleet oninteressant.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij heeft ook de uitstraling van een zak meel.
Kimi is het hier mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk compleet oninteressant.
Wel irritant dat niet te zien valt met welke banden er gereden is.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:56 schreef SnowOokami het volgende:
Als die tijd van Gasly een beetje representatief is (dus geen snellere engine modes) dan ziet dat er best goed uit zo
Volgens mij de hele top 10 op SSquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel irritant dat niet te zien valt met welke banden er gereden is.
Kwalificatierondje.quote:
Alleen voor Gasly? Of is Hartley zo’n echte prutser?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daar had ik het net overlijkt erop dat STR Honda wat (goede) updates hebben meegenomen.
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alleen voor Gasly? Of is Hartley zo’n echte prutser?
Dus het wordt weer een DNF en 16e?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.
Heb de race pace van Hartley niet gezien, maar hij zit niet eens in de buurt van Gasly.
Thanks. Niet veel mee kunnen krijgen van VT2quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.
Heb de race pace van Hartley niet gezien, maar hij zit niet eens in de buurt van Gasly.
Ferrari dus een makkelijke 1-2?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
1,2 ~ 1,5 sec boven de top 3 is eerder top 10 dan een 16e plaats
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
RBR zat op de pace van Ferrari... dus niet makkelijk.
omg... kijk eens verder dan het linker scherm.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.
Niet in de long runs, die waren vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.
Ik zou zeggen doe hetzelfdequote:Op vrijdag 6 april 2018 18:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
omg... kijk eens verder dan het linker scherm.
Haas zou de monteurs wisselen, maar op deze manier had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Haas en Ferarri delen zelfs het merk gereedschap
quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Haas zou de monteurs wisselen, maar op deze manier had ik niet verwacht
Dat zou echt mega troll zijn tov McLarenquote:Op vrijdag 6 april 2018 19:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Muhahahhaa, nee hoor ik gun het ze. En in 2019 Verstappen kampioen in een Redbull Honda
https://www.motorsportweek.com/news/id/17598quote:Op vrijdag 6 april 2018 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
5 plekken straf voor Hamilton omdat ze zijn versnellingsbak hebben gewisseld.
En dit ook nog:twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 21:56:15Mercedes confirm five-place grid penalty for Hamilton: “We had an hydraulic leak in Melbourne race and were fortunate to finish the race. Unfortunately we couldn’t repair the box within the six-race cycle so need to take a fresh one, incurring the grid penalty.” reageer retweet
twitter:adamcooperF1 twitterde op vrijdag 06-04-2018 om 21:53:50Just after the FIA confirmed that @lewishamilton will get a gearbox penalty it started to rain in the Bahrain paddock. All kicking off here! reageer retweet
Ad.nl heeft de klok horen luiden..quote:Gridstraf: Hamilton start vanaf zesde plaats
Lewis Hamilton wordt bij de derde vrije training vijf plekken teruggezet omdat hij zijn versnellingsbak heeft vervangen. Dat bevestigde de FIA.
Aaaand it's gone.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:02 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ad.nl heeft de klok horen luiden..
quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:02 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ad.nl heeft de klok horen luiden..
Vorige keer telt niet mee omdat hij toen al een straf incasseerde.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:51 schreef Sjemmert het volgende:
Bottas heeft ook gewisseld maar krijgt geen straf. Een bak moest toch minimaal 6 races ?
Ah oke dus hij heeft de training met de bak uit melbourne gereden en wisselt nu terug naar de nieuwe bak.quote:Op vrijdag 6 april 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer telt niet mee omdat hij toen al een straf incasseerde.
Niet echt een teken van de superioriteit die Mercedes door een aantal Fokkers werd toegediend na Melbourne.quote:Op vrijdag 6 april 2018 21:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als Mercedes technische problemen gaat krijgen wordt het een apart seizoen
Mercedessen die in het veld startenquote:Op vrijdag 6 april 2018 22:19 schreef KingRadler het volgende:
Hamilton start toch gewoon vanaf de 6de plek.
Hij zal morgen weer de Party Modus aanzetten.
"How did this happen?"quote:Op zaterdag 7 april 2018 04:56 schreef opreis het volgende:
Een ferrari of een RB inhalen is wel van een andere orde dan een williams, TR of sauber.
Geen lekkere start vooralsnog voor Ham. Die zal zich wel weer in de underdog positie maneuvreren de rest van het seizoen
Als de snelheid er is, dan is het gewoon een kwestie van een late pistop.quote:Op zaterdag 7 april 2018 04:56 schreef opreis het volgende:
Een ferrari of een RB inhalen is wel van een andere orde dan een williams, TR of sauber.
Geen lekkere start vooralsnog voor Ham. Die zal zich wel weer in de underdog positie maneuvreren de rest van het seizoen
Een overcut? Daar ga je 1, maximaal 2 plaatsen me winnen. En moet je hopen dat je op je oude banden nog steeds sneller bent dan de coureurs die net gepit hebben en pushen op hun nieuwe bandenquote:Op zaterdag 7 april 2018 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als de snelheid er is, dan is het gewoon een kwestie van een late pistop.
Party mode aan en gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Een overcut? Daar ga je 1, maximaal 2 plaatsen me winnen. En moet je hopen dat je op je oude banden nog steeds sneller bent dan de coureurs die net gepit hebben en pushen op hun nieuwe banden
Oh dat gaat vast goed.quote:
Voor zover ik weet zat er een wiel los... Dat zeiden ze bij formule 1 café.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:45 schreef ShaoliN het volgende:
Is het nog bekend geworden waardoor Kimi stil viel gisteren?
Kimi en Sebquote:
ja inderdaad; je bent er toch hequote:Op zaterdag 7 april 2018 10:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Oh dat gaat vast goed.![]()
Ik geloof trouwens niet dat ze bij RBR momenteel de kwalificatiesnelheid hebben om op de eerste rij te komen, maar dit is natuurlijk wel het beste weekend om daarop te mikken.
Voor of na dat Ham een grid penalty kreeg?quote:
Na, maar de odds waren nog niet aangepastquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Voor of na dat Ham een grid penalty kreeg?
Een overwinning van Max zou niet eens heel gek zijn. Ik denk dat het tussen hem, vettel en bottas zal gaan, maar bottas zal wel een fout maken onder de druk of hij laat zich weer eens de kaas van het brood eten
https://www.gpupdate.net/(...)voor-gp-van-bahrein/quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:45 schreef ShaoliN het volgende:
Is het nog bekend geworden waardoor Kimi stil viel gisteren?
Misschien te duur om iemand op locatie commentaar te laten doen voor iets wat relatief niet zo interessant is?quote:Op zaterdag 7 april 2018 13:42 schreef Jigzoz het volgende:
Waarom doet Mol trouwens het commentaar bij de trainingen niet?
Thnxquote:Op zaterdag 7 april 2018 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, iemand op twitch is sky aan t streamen.
User heet dahmedf
Behoorlijk rustig op de baan ookquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:11 schreef bedachtzaam het volgende:
Behoorlijk stil hier, goedemiddag Whiskers.
aaf39876f4c7967f3b0637392b5748808c1ac2a4quote:
Thanks ik zit toevallig net op die site te kijken. Heb er eentje, toch bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
aaf39876f4c7967f3b0637392b5748808c1ac2a4
Hier kun je die opzoeken: https://www.reddit.com/r/motorsportsstreams/
Probleem is wel dat dit geen Q- of race-omstandigheden zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:27 schreef Jigzoz het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Verstappen wat ronden gaat rijden? Heeft ie nog amper gedaan in de trainingen.
In FP2 32 rondjes, net zoveel als RAI en HAM, en in FP3 heeft het allemaal niet zo gek veel zin aangezien de omstandigheden in Q en race zo enorm anders zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:27 schreef Jigzoz het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Verstappen wat ronden gaat rijden? Heeft ie nog amper gedaan in de trainingen.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
Iemand die kan uitleggen waarom veel coureurs de eerste 15 tot 30 min van een vrije training ogenschijnlijk relaxed laten schieten? Zeker bij Max niet verwacht omdat hij VT1 al gemist heeft
quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat dit geen Q- of race-omstandigheden zijn.
Maar een paar rondjes zou wel wenselijk zijn ja
quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
We zullen wel zien na de party modus in Q3.
Mijne begon met haperen toen jij dat postequote:Op zaterdag 7 april 2018 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, alle acestreams die ik kan vinden haperen...
Max weer buiten
En RIC ook nu
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2018 14:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijne begon met haperen toen jij dat poste
Inderdaad. Lekker sandbaggenot voorlopig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
We zullen wel zien na de party modus in Q3.
daarvoor nog wielrennen in het Baskenlandquote:Op zaterdag 7 april 2018 15:35 schreef Klummie het volgende:
Wel lekker hoor, eerst de Q en dan de Manchester derby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |