Eigenlijk hoop ik stiekem een beetje op een Froome-achtige-transformatie dit jaar in de F1. In de manager ben ik fullmonkey op Sauber gegaan en ik kan dus wel een paar overwinningen van Leclerc gebruikenquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:03 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Sky gebruikte Hamilton geen partymode voor zijn snelle polelap in Australië. Dat is zo ongeveer hetzelfde als beweren dat Chris Froome plotseling nierfalen had in de Vuelta.
Hondaquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:11 schreef SnowOokami het volgende:
Alonso is kwaad dat Gasly voor hem staat.
Kutsport.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Electrisch probleem bij de wagen van Max nog steeds niet gevonden
Ajax ja? Werd tijd dat je het licht zagquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:21 schreef pmponer het volgende:
ah ik moet mijn team dit weekend aanpassen zie ik
Wel vreemd eigenlijk... Zoveel sensoren en canbus meuk zou je het toch zo moeten vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuwe batterijen halen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja maar krijg je een verstoring oom fatsoenlijk weg, daar gaat het natuurlijk omquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk... Zoveel sensoren en canbus meuk zou je het toch zo moeten vinden.
Als ik alleen al kijk naar hoeveel foutmeldingen mijn auto uit 2007 kan geven.
Hoe bedoel je? Als je een melding van een bepaald circuit krijgt dan weet je toch waar je ergens moet zoeken? Kan me voorstellen dat die systemen wat geavanceerder zijn dan in een normale auto :pquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar krijg je een verstoring oom fatsoenlijk weg, daar gaat het natuurlijk om
Einde sessie (regulier)quote:
En geen proefstarts die normaal gedaan worden na de trainingquote:
Ja, maar nu ook ivm de oefensessie herstartquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daar heb je een zwart wit geblokte vlag voor
oefening procedure om na de safety car op de grid op te stellen en van daaruit een herstart te doenquote:
Nee, een oefening herstart komt nu. Elk team 1 wagen begreep ik op Skyquote:Op vrijdag 6 april 2018 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En geen proefstarts die normaal gedaan worden na de training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |