Volgens mij de hele top 10 op SSquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel irritant dat niet te zien valt met welke banden er gereden is.
Kwalificatierondje.quote:
Alleen voor Gasly? Of is Hartley zo’n echte prutser?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Daar had ik het net overlijkt erop dat STR Honda wat (goede) updates hebben meegenomen.
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alleen voor Gasly? Of is Hartley zo’n echte prutser?
Dus het wordt weer een DNF en 16e?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.
Heb de race pace van Hartley niet gezien, maar hij zit niet eens in de buurt van Gasly.
Thanks. Niet veel mee kunnen krijgen van VT2quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:36 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, Hartley heeft veel binnen gestaan en STR was heel druk bezig met zijn auto en minder met die van Gasly, maar zo op het eerste gezicht lijkt het alsof Hartley het gewoon echt niet kan. Net ff naar de race pace van Gasly gekeken en dat zag er eigenlijk best netjes uit (1,2~1,5 sec boven de top 3), dus STR Honda heeft weldegelijk pace.
Heb de race pace van Hartley niet gezien, maar hij zit niet eens in de buurt van Gasly.
Ferrari dus een makkelijke 1-2?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
1,2 ~ 1,5 sec boven de top 3 is eerder top 10 dan een 16e plaats
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
RBR zat op de pace van Ferrari... dus niet makkelijk.
omg... kijk eens verder dan het linker scherm.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.
Niet in de long runs, die waren vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ferrari stond bijna een seconde voor Red Bull.
Ik zou zeggen doe hetzelfdequote:Op vrijdag 6 april 2018 18:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
omg... kijk eens verder dan het linker scherm.
Haas zou de monteurs wisselen, maar op deze manier had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:20 schreef ondeugend het volgende:
Haas en Ferarri delen zelfs het merk gereedschap
quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Haas zou de monteurs wisselen, maar op deze manier had ik niet verwacht
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Zo, jarig dus hapje en drankje er bij. Rollen maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |