Uiteraard hoeft smaak niet 100% te matchen, juist leuk als je ook weer met nieuwe dingen in aanraking komt via de ander.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet perse dezelfde smaak hebben of ooraids krijgen van de voorkeuren van de ander is nogal een verschil
Iemand die geld uitgeeft aan de toppers is sowieso af
Vandaar dat Mark Rutte maar niet aan de vrouw komt. Vrouwen die bij hem zouden kunnen passen knappen erop af dat hij naar de toppers gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet perse dezelfde smaak hebben of ooraids krijgen van de voorkeuren van de ander is nogal een verschil
quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan je sociale vaardigheden.
Wel nee joh, een borderliner verbouwt je huis gewoon zonder bouwplan.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
abosluut niet
daar begin ik niet aan, een bordeliner
Muziek is belangrijk.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Muziek is wel een dingetje ja... als dat heel sterk afwijkt vind ik dat ook een potentiële afknapper.
lol, ik wens je veel plezier toequote:Op vrijdag 6 april 2018 09:30 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Wel nee joh, een borderliner verbouwt je huis gewoon zonder bouwplan.
Lekker nummertje trouwens. Die ga ik eens aan mijn collectie met bubblingbeats voor de nachtelijke snelwegkilometers toevoegen.
edit: wtf ik vind nog veel meer kwaliteitsbeats. Oetsj Oetsj!
edit: omg wtf ik zit in een sleur. Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk. Die ga ik er dit weekend in een foute club eens even lekker uitbeuken.
Nu is dit natuurlijk zijn kant van het verhaal. Mss is zij afgeknapt op de saaiheid van Hexagonquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is vaak mee rhet punt hoe iemand bij zo'n muzieksmaak komt, dan de muzieksmaak an sichquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Muziek is wel een dingetje ja... als dat heel sterk afwijkt vind ik dat ook een potentiële afknapper.
je hebt vooraf toch ìets van een gesprekje gehad of basis gelegd om te besluiten te willen daten?? Bij jou is t altijd wel iets waar je achteraf ineens achterkomt...mss ben je zelf...raarquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is vaak mee rhet punt hoe iemand bij zo'n muzieksmaak komt, dan de muzieksmaak an sich
Gelukkig welquote:Op vrijdag 6 april 2018 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw versier vaardigheden beter zijn dan je sociale vaardigheden.
Laatste stoot is voor mij he?quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Dat gezegd hebbende komt mijn date vanavond en ze blijft hier overnachten bij mij thuis. Komt goed dus![]()
Ik ben nooit zo van de wekenlange verhandelingen voor het daten. Dus dat heb je dat wat vaker.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hebt vooraf toch ìets van een gesprekje gehad of basis gelegd om te besluiten te willen daten?? Bij jou is t altijd wel iets waar je achteraf ineens achterkomt...mss ben je zelf...raar
Mss moet je dan aan je filter werken ipv opscheppen over een ''luxeprobleem'' ?quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de wekenlange verhandelingen voor het daten. Dus dat heb je dat wat vaker.
Al doende leert menquote:Op vrijdag 6 april 2018 11:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mss moet je dan aan je filter werken ipv opscheppen over een ''luxeprobleem'' ?![]()
Gewoon zomaar een idee hoor, zal je ook wel tijd besparen
Geen koffie gedronken, was niet gezellig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 10:56 schreef Weissmania het volgende:
1 van mijn dates de komende dagen heeft afgezegdZou een eerste ontmoeting zijn.
Jouw dates zeggen toch ook regelmatig af? Als hij het nou fijner vind om die gesprekken irl te voeren.quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Mss moet je dan aan je filter werken ipv opscheppen over een ''luxeprobleem'' ?![]()
Gewoon zomaar een idee hoor, zal je ook wel tijd besparen
Als er 100 punten zijn die ik belangrijk vind, dan staat muziek op 178.quote:
Dat kan. Ik sta het liefst op met muziek, en ga er mee naar bed. Als iemand mijn muzieksmaak dan niet uit kan staan..quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er 100 punten zijn die ik belangrijk vind, dan staat muziek op 178.
Ik vind dat echt één van de meest irrelevante details.
En zo is iedereen weer anders. Ik vind overigens dat er nog wel een verschil zit tussen 'hij moet wel ook van mijn muziek houden' en 'ach, het is niet mijn smaak maar ik vind het prima'.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:
Als iemand mijn muzieksmaak dan niet uit kan staan..![]()
Even heel cliché, bij de 3 J’s hoort vaak ook wel een bepaald beeld. Maar ik hou echt niet van die Volendamse muziek, maar aan Jan Smit moet je bij mij ook niet komen. Dus vind het wel goed dat Hexagon het verhaal erachter ook nog wil weten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En zo is iedereen weer anders. Ik vind overigens dat er nog wel een verschil zit tussen 'hij moet wel ook van mijn muziek houden' en 'ach, het is niet mijn smaak maar ik vind het prima'.
Ik snap Hex wel dat hij zegt dat de 3 J's een afknapper is op de persoon en niet persé alleen op die muziekkeuze. (al zou iedereen die dat goede muziek vindt wel afgeschoten mogen worden)
Kan een leuke test zijn. Ik nam mijn date mee naar een vrij brutaal metalconcert, totaal niet haar muziek, en we zijn nog steeds samen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En zo is iedereen weer anders. Ik vind overigens dat er nog wel een verschil zit tussen 'hij moet wel ook van mijn muziek houden' en 'ach, het is niet mijn smaak maar ik vind het prima'.
Ik snap Hex wel dat hij zegt dat de 3 J's een afknapper is op de persoon en niet persé alleen op die muziekkeuze. (al zou iedereen die dat goede muziek vindt wel afgeschoten mogen worden)
Jij was toch al 50+ ? Dan neem ik dat ''brutale metalconcert'' met een korreltje zoutquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan een leuke test zijn. Ik nam mijn date mee naar een vrij brutaal metalconcert, totaal niet haar muziek, en we zijn nog steeds samen.
In de loop van deze maand een keer is het zelfs al een jaar geleden sinds de eerste date.
Zo Fogel, steek die maar in je zakquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:06 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij was toch al 50+ ? Dan neem ik dat ''brutale metalconcert'' met een korreltje zout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |