SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Beide prima wat mij betreftquote:Op donderdag 5 april 2018 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Of had ik Peacen in de TT moeten doen, ik zat in dubio
Spraakwaterquote:
Mag niet van de notaris.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Spraakwater![]()
Die hoort er wel in, vind ik. Maar ja, peace laat toch niks los.
Kaal of kammen zou ook maar zo kunnenquote:Op donderdag 5 april 2018 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Spraakwater![]()
Die hoort er wel in, vind ik. Maar ja, peace laat toch niks los.
pubers...quote:Op donderdag 5 april 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er weer. Fijn een puber die met je laptop aan de slag gaat en helemaal leeg weer teruggeeft maar ondertussen wel de iPad heeft ingepikt. Maar... ik ben er weer.
Dank jequote:Op donderdag 5 april 2018 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
Maar of mijn keuzes al dan niet opgenomen zijn in de lijst, petje af.
Ik zou nog geen top 10/50/100 kunnen maken. En ondanks de "rank" zijn de meeste nummers sowieso fijn.
Dus is het fijn luisteren.
Leeg als in "del c:\windows" of leeg als in accu leeg?quote:Op donderdag 5 april 2018 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er weer. Fijn een puber die met je laptop aan de slag gaat en helemaal leeg weer teruggeeft maar ondertussen wel de iPad heeft ingepikt. Maar... ik ben er weer.
Gelukkig die tweede.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leeg als in "del c:\windows" of leeg als in accu leeg?
Ik zou denk ik niet anders kunnen dan +- 50.000 nummers kiezen en dan shufflequote:
Nou... peace was ook ooit puber..quote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed heb ik me laten vertellen.
Klopt. Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou... peace was ook ooit puber..
mja... wat er daarna dan weer komtquote:Op donderdag 5 april 2018 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt allemaal goed heb ik me laten vertellen.
Vanaf 18 jaar zoeken ze het zelf maar uit, toch?quote:
Twan welquote:Op donderdag 5 april 2018 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan wonen ze niet meer thuis toch?
Deze wel...quote:Op donderdag 5 april 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
723 Radiohead - Street Spirit (fade out)
Dat andere Radiohead nummer van net, die kon ik ook wel waarderen.quote:Op donderdag 5 april 2018 20:33 schreef peaceman het volgende:
723 Radiohead - Street Spirit (fade out)
Ze zijn er welquote:Op donderdag 5 april 2018 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat andere Radiohead nummer van net, die kon ik ook wel waarderen.
Welquote:Op donderdag 5 april 2018 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook heel lang "thuis" gewoond.
Maar ik had 2 kamers, een slaapkamer en een kamer met mn dartbaan, mn bureau en een extra kast.
Kwam m'n moeder nauwelijks tegen. Dat was best mooi. Toen zij een half jaar niet kon lopen deed ik het huishouden en kookte ik, ze streek alleen mijn overhemden
Ergens perfect voor een autist. Heel overzichtelijk en goed te handelen. Daarna kreeg ik een eengezinswoning en dat was veel te veel. Nu heb ik een klein flatje en dat is echt 100x fijner.
Nou, eigenlijk wel.quote:
Ging over het vorige liedje he?!quote:
Wat een luxequote:Op donderdag 5 april 2018 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik had 2 kamers, een slaapkamer en een kamer met mn dartbaan, mn bureau en een extra kast.
Kwam m'n moeder nauwelijks tegen. Dat was best mooi. Toen zij een half jaar niet kon lopen deed ik het huishouden en kookte ik, ze streek alleen mijn overhemden
Ergens perfect voor een autist. Heel overzichtelijk en goed te handelen. Daarna kreeg ik een eengezinswoning en dat was veel te veel. Nu heb ik een klein flatje en dat is echt 100x fijner.
home sweet homequote:Op donderdag 5 april 2018 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |