quote:Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En een wolkje melk.
Nee dat verpest de hele koffiequote:Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En een wolkje melk.
Veel slaap nodig.quote:
Dat kan ik momenteel niet zien want ik ben mobiel aan het FOK!ken.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Nee, want je gunde mij net niet die paar seconden extra.
Je FOK css? Heb je een fancy sheetje?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even mijn css wat mooier maken met de kennis die ik de afgelopen 2 jaar heb opgedaan
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je FOK css? Heb je een fancy sheetje?
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje die het forum responsive maakt.
Ik schaam me er nog voor, je krijgt hem zodra ie wat mooier isquote:
Haha ik ben wel heel benieuwd! Ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schaam me er nog voor, je krijgt hem zodra ie wat mooier is
Ooit gemaakt om live topics makkelijker te kunnen modden.
Dat zwarte randje waar niets in staat?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ik ben wel heel benieuwd! Ik hou me aanbevolen!
Ik had er ooit alleen 1 om die rare bewegende nieuwsheader uit te schakelen
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zwarte randje waar niets in staat?
Ik ken hem.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar stond bij de introductie van de nieuwe FP layout bewegende koppen van nieuwsitems in.
1 2 3 4 5 6 7 | a.username[href="/user/history/356028"] { margin-top: -40px; } .post_sub .username[href="/user/history/356028"]:after { content: "\a\a Fopje"; white-space: pre; } |
Haha is die om Kerplunk weer in Fopje te veranderen?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken hem.
Deze is trouwens verplicht voor iedereen met css-rechten:
[ code verwijderd ]
Jepquote:Op donderdag 5 april 2018 12:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha is die om Kerplunk weer in Fopje te veranderen?
quote:
Mag deze ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor Moira gemaakt, maar die faalt door geen abo meer te hebben
1 | Ko de |
Haha Ik zal hem weghalenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk eens wat ludieks te delen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom? Het is wel passendquote:Op donderdag 5 april 2018 13:01 schreef noodgang het volgende:
Maar nu is het weer gewoon braaf Nattekat
Misschien omdat ik ANP klachtwaardig vind?????quote:
Deze man.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken hem.
Deze is trouwens verplicht voor iedereen met css-rechten:
[ code verwijderd ]
Schoppen 9quote:
Pesten? Strippoker is digitaal niks aanquote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Schoppen 9
Wel spel spelen we eigenlijk?
Poephoofden.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Pesten? Strippoker is digitaal niks aan![]()
Kende ik niet (opgeslagen)quote:Op donderdag 5 april 2018 13:53 schreef _--_ het volgende:
https://www.leopold.nl/nieuws/spelregels-shithead/
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Referenda
Tegen de nieuwe donorwet zijn
Dit vind ik echt het beste onderwerp voor een referendum tot nu toe, en de sleepwet was al een hele goede.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Referenda
Tegen de nieuwe donorwet zijn
Tot nu toe wel. Ze verzinnen nooit eens wat waar ik het mee eens benquote:
Doodstraf. Uitzondering. Maar toch tegenquote:Op donderdag 5 april 2018 14:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je bent ook straks tegen de muur
Oh..quote:Op donderdag 5 april 2018 14:34 schreef Clicks_nl het volgende:
Rapporteren van gebruikers. Ook tegen
Meer neuken. Voor!quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij genoeg te neuken
Bij een referendum, zeker als het niet gepaard gaat met een 'reguliere' verkiezing komen over het algemeen de tegenstemmers veel meer opdagen. De tendens van mensen is ook om überhaupt tegen veranderingen te zijn. Daarom vind ik referenda over zulke algemene dingen een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit vind ik echt het beste onderwerp voor een referendum tot nu toe, en de sleepwet was al een hele goede.
ook nietquote:Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij een referendum, zeker als het niet gepaard gaat met een 'reguliere' verkiezing komen over het algemeen de tegenstemmers veel meer opdagen. De tendens van mensen is ook om überhaupt tegen veranderingen te zijn. Daarom vind ik referenda over zulke algemene dingen een kwalijke zaak.
Bij bepaalde kleine invullingen, waar toch al onduidelijkheid over is, kan een referendum eventueel nog een richting geven
Juist dankzij de gemeenteraadsverkiezingen kwamen er heel veel domme schapen voor de sleepwet stemmen. Praktisch iedereen die zich een beetje heeft ingelezen was gewoon tegen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij een referendum, zeker als het niet gepaard gaat met een 'reguliere' verkiezing komen over het algemeen de tegenstemmers veel meer opdagen. De tendens van mensen is ook om überhaupt tegen veranderingen te zijn. Daarom vind ik referenda over zulke algemene dingen een kwalijke zaak.
Bij bepaalde kleine invullingen, waar toch al onduidelijkheid over is, kan een referendum eventueel nog een richting geven
Zij zitten er voor zichzelf, niet voor hun stemvee.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ook niet
Er is toch gvd een kabinet.
Laat hen gewoon hun werk doen.
bron?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist dankzij de gemeenteraadsverkiezingen kwamen er heel veel domme schapen voor de sleepwet stemmen. Praktisch iedereen die zich een beetje heeft ingelezen was gewoon tegen.
lijkt mij niet echt een leuk baantjequote:Op donderdag 5 april 2018 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij zitten er voor zichzelf, niet voor hun stemvee.
Ik ben op zich niet tegen de sleepwet. Wel tegen een paar onderdelen ervan. Maar om dan tegen de hele wet te stemmen vind ik te groots. Daarom heb ik ook blanco gestemdquote:Op donderdag 5 april 2018 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist dankzij de gemeenteraadsverkiezingen kwamen er heel veel domme schapen voor de sleepwet stemmen. Praktisch iedereen die zich een beetje heeft ingelezen was gewoon tegen.
quote:Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef Nattekat het volgende:
En weer afgevinkt voor murp het ontdekt
Tegen = terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 5 april 2018 14:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet tegen de sleepwet. Wel tegen een paar onderdelen ervan. Maar om dan tegen de hele wet te stemmen vind ik te groots. Daarom heb ik ook blanco gestemd
Ik vrees dat we bij een bindend referendum veranderen in een ultra conservatief land, omdat veranderingen amper nog mogelijk zijnquote:Op donderdag 5 april 2018 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen = terug naar de tekentafel
Als je tegen bepaalde onderdelen bent, stem je ook tegen. Bij een bindend referendum was het andere koek geweest.
Kan er niks aan doen dat FOK! gigantisch aan het falen is de laatste dagen met het posten van reacties.quote:
Ja, updates haperen hier ook idd en ik krijg quotemeldingen ook niet meer fatsoenlijk doorquote:Op donderdag 5 april 2018 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat FOK! gigantisch aan het falen is de laatste dagen met het posten van reacties.
Iedereen heeft een scriptje draaien op dit topic die live updates iedere 500ms doetquote:Op donderdag 5 april 2018 14:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, updates haperen hier ook idd en ik krijg quotemeldingen ook niet meer fatsoenlijk door
bedankt karlquote:Op donderdag 5 april 2018 15:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Meest aristocratische topic van FOK! dit trouwens.
Nou flink wat mods hier.quote:
wie ben jij nou weerquote:
Daar heb je idd gelijk in.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou flink wat mods hier.En Pharkus.
zonder meerquote:Op donderdag 5 april 2018 15:17 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/440451]scrupuleus[/ur l] het volgende:
[..]
heb je weer gedronken
Laterquote:
Ik hoop pizza maar verwacht het niet.quote:
Lekker.quote:
Wat verwacht je dan wel ?quote:Op donderdag 5 april 2018 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoop pizza maar verwacht het niet.
Nee joh gek.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De helft van de baart is er al af. misschien volgende week de rest.
Zal wel aardappels met groente worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Wat verwacht je dan wel ?
Daarom ook al de helft eraf gehaald, het is nu nog een sik.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee joh gek.![]()
Alleen lexy haat baarden
Meehhhhhh !quote:Op donderdag 5 april 2018 15:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarom ook al de helft eraf gehaald, het is nu nog een sik.
Altijd goed toch.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal wel aardappels met groente worden.
vult wel aardig en is gezond maar verderquote:
Ik ben dan zeker een echte Hollander. 5 avonden in de week heb ik dat toch wel op tafel staan.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vult wel aardig en is gezond maar verder
Euh jah!quote:Op donderdag 5 april 2018 15:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker een echte Hollander. 5 avonden in de week heb ik dat toch wel op tafel staan.
Rijst, Pasta, peulvruchten, tortilla’s.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat heb je de andere dagen dan? pasta's ?
Ik heb maanden dat ik geen aardappel eet.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben dan zeker een echte Hollander. 5 avonden in de week heb ik dat toch wel op tafel staan.
Is ook nog steeds gezond en lekker.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Rijst, Pasta, peulvruchten, tortilla’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |