quote:Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En een wolkje melk.
Nee dat verpest de hele koffiequote:Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En een wolkje melk.
Veel slaap nodig.quote:
Dat kan ik momenteel niet zien want ik ben mobiel aan het FOK!ken.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Nee, want je gunde mij net niet die paar seconden extra.
Je FOK css? Heb je een fancy sheetje?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Oja, even mijn css wat mooier maken met de kennis die ik de afgelopen 2 jaar heb opgedaan
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je FOK css? Heb je een fancy sheetje?
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje die het forum responsive maakt.
Ik schaam me er nog voor, je krijgt hem zodra ie wat mooier isquote:
Haha ik ben wel heel benieuwd! Ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 5 april 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schaam me er nog voor, je krijgt hem zodra ie wat mooier is
Ooit gemaakt om live topics makkelijker te kunnen modden.
Dat zwarte randje waar niets in staat?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha ik ben wel heel benieuwd! Ik hou me aanbevolen!
Ik had er ooit alleen 1 om die rare bewegende nieuwsheader uit te schakelen
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zwarte randje waar niets in staat?
Ik ken hem.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar stond bij de introductie van de nieuwe FP layout bewegende koppen van nieuwsitems in.
1 2 3 4 5 6 7 | a.username[href="/user/history/356028"] { margin-top: -40px; } .post_sub .username[href="/user/history/356028"]:after { content: "\a\a Fopje"; white-space: pre; } |
Haha is die om Kerplunk weer in Fopje te veranderen?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken hem.
Deze is trouwens verplicht voor iedereen met css-rechten:
[ code verwijderd ]
Jepquote:Op donderdag 5 april 2018 12:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha is die om Kerplunk weer in Fopje te veranderen?
quote:
Mag deze ook?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor Moira gemaakt, maar die faalt door geen abo meer te hebben
1 | Ko de |
Haha Ik zal hem weghalenquote:Op donderdag 5 april 2018 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk eens wat ludieks te delen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom? Het is wel passendquote:Op donderdag 5 april 2018 13:01 schreef noodgang het volgende:
Maar nu is het weer gewoon braaf Nattekat
Misschien omdat ik ANP klachtwaardig vind?????quote:
Deze man.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken hem.
Deze is trouwens verplicht voor iedereen met css-rechten:
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |