rtquote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze zochten een ghetto, dan zit je in Rotterdam wel goed.
Moest je niet werken dikke?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:36 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
De nodige bewaking mochten mocro's vervelend willen doen.
[ afbeelding ]
Afla Romeo met zwaailichten als Politiewagen. Miami Vice in de Polder.
[ afbeelding ]
En uitstappen om boefjes te vangen waarna de regisseuse "cut" roept.
[ afbeelding ]
En na take nr.....even relaxen voor de 2 hoofdrol spelers.Cees Geel en Mark van Eeuwen.
Klacht
Waarom men nu deze opnames moet maken in hartje Rotterdam-Centrum i.p.v.ergens op de tweede Maasvlakte waar genoeg ruimte is, is mij een raadsel. Immers een deel van het stadshart werd vanmiddag afgezet voor deze opnames waardoor zowel auto's,fietsers als voetgangers een stuk moesten omlopen.
Los van het zwakke Nederlands...quote:Immers een deel van het stadshart werd vanmiddag afgezet voor deze opnames waardoor zowel auto's,fietsers als voetgangers een stuk moesten omlopen.
Overgewicht en paffen maakt het lopen niet zo prettig natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2018 19:44 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Los van het zwakke Nederlands...
Het lijkt me dat je die beweging prima kan gebruiken.
Iwanius en werkenquote:
das mestreechquote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Pharkus het volgende:
Zit die ene van Lucky Letters er nog in?
Victor Reinier?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Pharkus het volgende:
Zit die ene van Lucky Letters er nog in?
quote:
Echt te makkelijk dezequote:Op donderdag 5 april 2018 11:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ga es werken luie babyboomer met je VUT teren op onze belastingcenten
Correct, echter is het wel ironisch dat dit uit de mond komt van een Hageneesquote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze zochten een ghetto, dan zit je in Rotterdam wel goed.
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:36 schreef Iwanius het volgende:
De nodige bewaking mochten mocro's vervelend willen doen.
Je leest niet goed, het ging om een veel zeldzamere Afla Romeo.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:36 schreef Iwanius het volgende:
Afla Romeo met zwaailichten als Politiewagen.
Want de rest van de serie is natuurlijk heel trouw aan de realiteitquote:Op donderdag 5 april 2018 15:27 schreef Rodgrod het volgende:
Volgens mij rijdt alleen de Italiaanse politie met Giulia's. Waarom je die dan gebruikt voor flikken in Rotterdam is mij echt een raadsel
Haten op Iwaniusquote:Op donderdag 5 april 2018 15:40 schreef Ferdii het volgende:
Die handhaving staat daar voor dorpsgekken als TS
quote:
Gefrustreerd much?quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ga lekker op de Maasvlakte je centrumscènes schieten!!!
Kijk haar gefrustreerd mijn PoHi doorzoeken.quote:
Zie het al voor me met een hoop zand dat voorbij komt waaien en een kartonnen Pathé bioscoop en Delftse Poort op de achtergrond.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ga lekker op de Maasvlakte je centrumscènes schieten!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |