Op verzoek van Romy,de reden weet ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Waarom worden die koeien vrijdag pas opgehaald en niet morgen? Is er wat speciaals morgen dan?
Opmerkelijk, moest dit dan waarschijnlijk van de Febo, die iets anders van plan zijn zeker.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op verzoek van Romy,de reden weet ik niet.
Had ik nou gelijk met dat programma?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
watje is het, dat hele schapenverhaal. Yes we care gedoe
boer John is ziek, heeft het in zn rug ofzoquote:Op woensdag 4 april 2018 14:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op verzoek van Romy,de reden weet ik niet.
Nogal Ja ik heb het er ook niet op.Mag morgenmiddag weer nu al buikpijnquote:Op woensdag 4 april 2018 14:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ivan: ik heb hem aan het werk gezien .......................
![]()
Moet er om lachen, maar tandartsangst is echt klote
ja, maar wat bedoel je? Zei ik al vanaf het begin.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Had ik nou gelijk met dat programma?
Ook zo vaak. Gewoon even een tijdje spoelen met Cordosyl dan gaat het wel weg.quote:
Die foto's worden heus wel gemaakt ergens waar wij het niet zienquote:Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
random een verstands kies trekken
geen foto's ..
DEBIEL
Sorry,overheen gelezen.Oeps.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar wat bedoel je? Zei ik al vanaf het begin.
Lekkere tandartsquote:Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef Copycat het volgende:
De kies is op zich prima. We kunnen hem weghalen of wat tandsteen weghalen ...
Okay ...
bas krijgt mij stem zondagquote:Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Tandarts ik ga hem er niet uit halen.
Bas: ik zou het wel doen
Dat had ik vorige week moeten weten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook zo vaak. Gewoon even een tijdje spoelen met Cordosyl dan gaat het wel weg.
Tandvlees weghalen, dat is ontstokenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef Copycat het volgende:
De kies is op zich prima. We kunnen hem weghalen of wat tandsteen weghalen ...
Okay ...
peridontitis, itis staat altijd voor ontsteking, als je itis ziet, met wat voor een ding ook, dan weet je dat er iets ontstoken isquote:Op woensdag 4 april 2018 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Ivan heeft last van Peri nog was, ontstoken tandvlees om de verstandskies heen
Nee, het was iets anders.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
peridontitis, itis staat altijd voor ontsteking, als je itis ziet, met wat voor een ding ook, dan weet je dat er iets ontstoken is
ja klopt hahahaha, maar met itis zat ik goedquote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het was iets anders.
Paradontitis is het trouwens.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik vind Baldr leuker dan Rob.
Het enige leuke met Rob was zijn blauwtje met Vicky.
En zie ivan kijje.Begin nou maar ipv lullen anders ren ik wegquote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik krijg slappe lach van deze man.
Dat stofkapje ook![]()
[ afbeelding ]
met je oorHaarquote:Op woensdag 4 april 2018 14:55 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ik krijg slappe lach van deze man.
Dat stofkapje ook![]()
[ afbeelding ]
Ja idd, die is normaal al niet van dit soort praat.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:56 schreef Angel79 het volgende:
[..]
En zie ivan kijje.Begin nou maar ipv lullen anders ren ik weg
Problemen die er zijn aanpraten, en maar dokken...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Bijna alle Tandartsen zijn debielen ook, apart wel
fixedquote:Op woensdag 4 april 2018 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je pink verdwijnt? Hoor ik dat nou goed?
Nee Struis.quote:
Ha, jij had het onthouden, ik wist alleen peri nogquote:Op woensdag 4 april 2018 14:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
peridontitis, itis staat altijd voor ontsteking, als je itis ziet, met wat voor een ding ook, dan weet je dat er iets ontstoken is
heel vreemd, heel pervers ookquote:Op woensdag 4 april 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Peridontitis is niks.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, jij had het onthouden, ik wist alleen peri nog
Ff gegoogeld en het is inderdaad peridontitis
en deze een eikell met een lampje waar ik m'n kelder mee ingaquote:Op woensdag 4 april 2018 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Het stinkt wel.quote:
Nee, iik had het fout, niet de itis, maar wel de paradontaquote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha, jij had het onthouden, ik wist alleen peri nog
Ff gegoogeld en het is inderdaad peridontitis
Hij is beter dan ooit sinds hij terug is!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef LaCatastrophe het volgende:
Wat is die Bas op dit moment een etterstraal zeg!
Nou zeg, Hij wil Ivan van zijn tandpijn afhelpen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef LaCatastrophe het volgende:
Wat is die Bas op dit moment een etterstraal zeg!
Bas doet niks goed en daarom heb ik een hekel aan hemquote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.
dat kwaadaardige gezwel kan beter gelijk vernietigd worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan hij die paardenbek van Bas ook niet even doen gelijk
Ik heb ook z'on lampjequote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
en deze een eikell met een lampje waar ik m'n kelder mee inga
Paradontax goeie tandpasta.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nee, iik had het fout, niet de itis, maar wel de paradonta
Nou, steeds de tandarts aanmoedigen om te trekken, er giebelend met een camera omheen wandelen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:59 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou zeg, Hij wil Ivan van zijn tandpijn afhelpen.
Wat een rotzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |