die omatrui daarachterquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hij is bang en haat tandarts
[ afbeelding ]
Een verstandskies laten trekken is niet echt erg ,lekker veel verdoving.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo ivan heeft echt flinke tandpijn en al een hele tijd is toch fijn dat dat nu verholpen word
Dan is het nog niet aan een ander-die weet hoe bang hij er voor is-om dit te gaan regelen achter zijn rug om. Goed bedoeld? Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo ivan heeft echt flinke tandpijn en al een hele tijd is toch fijn dat dat nu verholpen word
nou als t die klus tandarts is met dat stofkapje die een normaal mens gebruikt als ie gaat schuren dan zou t bij mij ook dun door de broek lopen hoor...die man staat nog net niet die boor voetmatig aan te trappenquote:
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Goed van Bas dat hij dit gedaan heeft.
Ivan heeft pijn en zal zelf nooit bellen waardoor het alleen maar erger zal worden.
Nu moet hij door de zure appel heenbijten.
Prima gedaan
zag ook een smerige vlek op de stoel zittenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou als t die klus tandarts is met dat stofkapje die een normaal mens gebruikt als ie gaat schuren dan zou t bij mij ook dun door de broek lopen hoor...die man staat nog net niet die boor voetmatig aan te trappen
Bas is gewoon een stiekeme stoker die zelf altijd uit de wind blijft. Naar mannetje.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.
Vroeger vast schooltandarts geweest.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zag ook een smerige vlek op de stoel zitten
soort witte beul deze
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.
pziez wat een gore klootzakquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef Copycat het volgende:
Dat zenuwachtige lachje.
Niet Bas’ beslissing om te nemen. Hoe dan ook.
Lachen als een Koerd met kiespijn.quote:
inderdaad,daar moet je toch niet aan denken, trauma aan over gehouden...tis een beunhaasquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vroeger vast schooltandarts geweest.
je weet dat het maar een tv programma is he maak je toch niet zo druk niemand is perfect en inderdaad bas ook niet maar een stoker naar mannetje je moet wel ergens tegen kunnenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bas is gewoon een stiekeme stoker die zelf altijd uit de wind blijft. Naar mannetje.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
inderdaad,daar moet je toch niet aan denken, trauma aan over gehouden...tis een beunhaas
watje is het, dat hele schapenverhaal. Yes we care gedoequote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lachen als een Koerd met kiespijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |