Dus je kon dubbel blij zijn....om hun intelligentie en dat het niet doorgaat...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mijn oudste twee hebben zich samen ooit ingeschreven, voor zo een programma, en dan moesten ze reizen en dingen doen, ben ff vergeten wat, kwamen door eerste selectie, en daarna niet meer, waarschijnlijk waren ze te intelligent
Ja Bas...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wie heeft Ivan dit rotgeintje geflikt? Bas?
Zou hij dat diervriendelijkheid ook van z'n moeder hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn al veel ouder en ben blij dat die nooit de ambitie hadden om in zoiets te zitten.
Je schaamt je toch dood als ouders zijnde......maar bedacht me dat ik me voor kon stellen dat de ouders van Ivan best trots op hun kind mag zijn.....streken hebben ze allemaal en ben het ook niet altijd eens met ze. Maar je kan zien dat hij met regels opgevoed is en dat vooral te danken heeft aan zijn moeder.....
Nee hij is bang en haat tandartsquote:
O jee, moet ik weer terug gaan lezen zie ik ggrrrquote:Op woensdag 4 april 2018 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Ben benieuwd hoe de twinnies zich hieruit gaan praten
nou was wel spannend hoor, of ze mee mochten doen, en ahd het wel leuk gevonden, mn mooie kinderen, hadden met vlag en wimpel gewonnen ook, sorry, ga weer ontopicquote:Op woensdag 4 april 2018 14:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, voorwaarde voor een dergelijk programma is een laag IQ of een gebrek of stoornis EN...je moet roken en drinken
Eigenlijk is het beter......het is inderdaad ff en niet de hele dag door wat alleen maar erger wordt....en hij kan niet terug.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
Wie heeft Ivan dit rotgeintje geflikt? Bas?
Heel goed idee. Terugpakken die kwal.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef Copycat het volgende:
Bas even een Marathon Man-tandartsbehandeling geven.
Is it safe?
hoezo ivan heeft echt flinke tandpijn en al een hele tijd is toch fijn dat dat nu verholpen wordquote:Op woensdag 4 april 2018 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik krijg steeds meer een hekel aan Bas. Wat een naar, sadistisch vies ventje is het toch.
die omatrui daarachterquote:Op woensdag 4 april 2018 14:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hij is bang en haat tandarts
[ afbeelding ]
Een verstandskies laten trekken is niet echt erg ,lekker veel verdoving.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo ivan heeft echt flinke tandpijn en al een hele tijd is toch fijn dat dat nu verholpen word
Dan is het nog niet aan een ander-die weet hoe bang hij er voor is-om dit te gaan regelen achter zijn rug om. Goed bedoeld? Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:43 schreef miertje36 het volgende:
[..]
hoezo ivan heeft echt flinke tandpijn en al een hele tijd is toch fijn dat dat nu verholpen word
nou als t die klus tandarts is met dat stofkapje die een normaal mens gebruikt als ie gaat schuren dan zou t bij mij ook dun door de broek lopen hoor...die man staat nog net niet die boor voetmatig aan te trappenquote:
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Goed van Bas dat hij dit gedaan heeft.
Ivan heeft pijn en zal zelf nooit bellen waardoor het alleen maar erger zal worden.
Nu moet hij door de zure appel heenbijten.
Prima gedaan
zag ook een smerige vlek op de stoel zittenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou als t die klus tandarts is met dat stofkapje die een normaal mens gebruikt als ie gaat schuren dan zou t bij mij ook dun door de broek lopen hoor...die man staat nog net niet die boor voetmatig aan te trappen
Bas is gewoon een stiekeme stoker die zelf altijd uit de wind blijft. Naar mannetje.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.
Vroeger vast schooltandarts geweest.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zag ook een smerige vlek op de stoel zitten
soort witte beul deze
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:45 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook snap niet dat andere dat niet zien en bas hierdoor als een kwal zien. maar denk dat dat gewoon zo gaat sommige hebben een hekel aan bepaalde bewoners en die kunnen dan niks meer goed doen.
pziez wat een gore klootzakquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef Copycat het volgende:
Dat zenuwachtige lachje.
Niet Bas’ beslissing om te nemen. Hoe dan ook.
Lachen als een Koerd met kiespijn.quote:
inderdaad,daar moet je toch niet aan denken, trauma aan over gehouden...tis een beunhaasquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vroeger vast schooltandarts geweest.
je weet dat het maar een tv programma is he maak je toch niet zo druk niemand is perfect en inderdaad bas ook niet maar een stoker naar mannetje je moet wel ergens tegen kunnenquote:Op woensdag 4 april 2018 14:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bas is gewoon een stiekeme stoker die zelf altijd uit de wind blijft. Naar mannetje.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
inderdaad,daar moet je toch niet aan denken, trauma aan over gehouden...tis een beunhaas
watje is het, dat hele schapenverhaal. Yes we care gedoequote:Op woensdag 4 april 2018 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lachen als een Koerd met kiespijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |