quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Heeft hij Trump al aangewezen als dader?
Ik vermoed "assault rifle". I.p.v. dat men een dr, oftewel "defense rifle" heeft gebruikt.quote:
Een veelgebruikt wapen in dit soort situaties. Grote voordeel van zo'n ding is dat de kogels een hoge snelheid hebben waardoor je niet netjes 'gaatjes' krijgt zoals bij de meeste handwapens, maar gewoon lekker gaten er grootte van een sinaasappel waardoor de kans dat mensen aan de verwondingen overlijden een stuk groter is.quote:
Dit is niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een veelgebruikt wapen in dit soort situaties. Grote voordeel van zo'n ding is dat de kogels een hoge snelheid hebben waardoor je niet netjes 'gaatjes' krijgt zoals bij de meeste handwapens, maar gewoon lekker gaten er grootte van een sinaasappel waardoor de kans dat mensen aan de verwondingen overlijden een stuk groter is.
Neequote:
Doordat die dingen zo snel gaan zorgen ze vaak alleen voor een grotere exit wond. Wat jij omschrijft past meer bij een langzaam gaande kogel.quote:
Dat klopt je krijgt meer een trechter effect, was dat niet duidelijk geformuleerd?quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doordat die dingen zo snel gaan zorgen ze vaak alleen voor een grotere exit wond. Wat jij omschrijft past meer bij een langzaam gaande kogel.
Ahzoquote:Op dinsdag 3 april 2018 23:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat? Komt gewoon hier vandaan.
https://twitter.com/abc7newsbayarea/status/981270384518377472
Arabisch valt ook onder blank in de VS.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:50 schreef Confidenceissilent het volgende:
[..]
AhzoIk had ergens gelezen dat het een blanke vrouw betrof, dus ik ging bij voorbaat al niet uit van een hoofddoek.
Ik zou het zelf eerder beschrijven als lichtgetint. Maar dat zal daar wel niet mogen. Achja, als het beestje maar een naam heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2018 23:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Arabisch valt ook onder blank in de VS.
Just saying.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |