Ze heeft had een typisch Perzisch gezichtquote:Op woensdag 4 april 2018 09:14 schreef Twiitch het volgende:
Wat een afschuwelijk creepy uitziende vrouw. Is het een vrouw? "Ze" heeft wel ziekelijk mannelijke gelaatstrekken.
[ afbeelding ]
Maar zou je hem gedaan hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze was geen Anna Nooshin maar ik zou haar niet lelijk noemen, of 'mannelijk'. Ze was wel een dierengekkie, maar die mogen ook bestaan... alleen jammer dat ze het nodig vond naar een wapen te grijpen. Tsja!
[ afbeelding ]
Als ik flink onder invloed was, wellicht. Zijn/haar video's zijn in ieder geval goed materiaal voor een paddotrip. Check die glimmende luipaardprint-fitness-instructievideo nummer 3.quote:
Ze lijkt op de moeder van Kim Kardashian.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:14 schreef Twiitch het volgende:
Wat een afschuwelijk creepy uitziende vrouw. Is het een vrouw? "Ze" heeft wel ziekelijk mannelijke gelaatstrekken.
[ afbeelding ]
Aan alle nieuwsberichten te merken was er wel iemand met een vuurwapen aanwezig. Anders was dit nooit gebeurd.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:05 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren er op het terrein mensen zonder vuurwapen aanwezig. Anders was dit nooit gebeurd.
Ik zie niet direct in wat Trump hiermee vandoen heeft.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Narcistische persoonlijkheidsstoornis met antisociale trekjes
Volkert vergeten? Dat is wellicht geen PETA fanaat, maar wel zo'n dierenactivist, komt toch een beetje op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vroeg mij al af wanneer het een keer gruwelijk mis zou gaan met zo'n PETA-fanaat. Helaas is die dag nu aangebroken.
Ik vind haar zeker niet lelijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ze was geen Anna Nooshin maar ik zou haar niet lelijk noemen, of 'mannelijk'. Ze was wel een dierengekkie, maar die mogen ook bestaan... alleen jammer dat ze het nodig vond naar een wapen te grijpen. Tsja!
[ afbeelding ]
http://time.com/5226892/y(...)rity-silicon-valley/quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |