SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hoor het wel...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft geen haast. Ik doe nog een laatste poging bij mijn oude vertrouwde Ipod die me wel vaker gered heeft: batterij leeg laten lopen en dan weer opladen. Maar ik vrees met grote vreze.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
@ justme: Black Sails (TV Series 2014–2017) - IMDb
Wel toffe piraten mevrouw datquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ga ik ook op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
Staat volledig op netflix.quote:
The Blacklist is ook geniaal en zo zijn er nog wel meer.quote:
Ze laat zich op diverse manieren zien in de serie.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Stond in dit topic nou iets over een Efteling meet
Of was dat elders?
Dat was hier, maar heb ik gisteren net verwijderd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Of was dat elders?
Dat stond hier ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Of was dat elders?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je Tjolk of Chocomel bij je boterhammetjes?
[..]
Nu zet ik hem zeker op mijn lijstquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze laat zich op diverse manieren zien in de serie.
Ik doe haar zo even langs laten lopen, samen met een ander dame...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf heel veel laarzen, ik denk zeker 20 paar lange laarzen, maar die van Nancy zijn erg tof
Jij moet ook gewoon meegaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat stond hier ja.
Ik weet/wist niet wat mijn opties waren, maar heb wel een spaarkaart
I luvvv uierssssquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, toch wel.
Dan zag ik het toen ik lurkte onlangs, I luvvv de Efteling!
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu zet ik hem zeker op mijn lijst
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, toch wel.
Dan zag ik het toen ik lurkte onlangs, I luvvv de Efteling!
[..]
Dat was hier, maar heb ik gisteren net verwijderd.
Diaan regelt dat allemaal.
Diaan houdt de administratie bij...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, ik was gewoon benieuwd wie er gaan en wanneer.
Het staat al wel in mijn agenda als optie. Maar zelfs met korting is het nog best duur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon meegaan.
Net als Broertje; die laat het ook afweten.
Dat zijn mijn favoriete personagesquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Mooiste van de serie is de hoofdrolspeler. Dat is echt een enorme eikel en toch kun je geen hekel aan hem krijgen.
Je hebt nog een paar maanden om te sparenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het staat al wel in mijn agenda als optie. Maar zelfs met korting is het nog best duur.
Geen garantie dus.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga voetbal kijken![]()
Veel luisterplezier iedereen
en jij ook succes morgen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Proost!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
En ik ga zo 'Don't Walk Away' van The Drifters draaien...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Dank, zijn alleen maar meerkeuzevragen dus genoeg tijd om over de vragen na te denkenquote:
Diaan73.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog niks veranderd.
[..]
Wat is haar nick op FOK! ?
Ik vind het een wereldwijf...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef peaceman het volgende:
Jenella Monea stond ene paar jaar geleden op Lowlands. Die kan wel zingen
bevallen ze wel?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef just me het volgende:
* just me heeft alleen golflaarzen, model onelegant
Mijn voeten blijven droog als de baan soppig is en dat is het belangrijkstequote:
Moet ik dan opeens heel netjes doen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog niks veranderd.
[..]
Wat is haar nick op FOK! ?
Zo goed ken ik haar dan ook weer niet om dat te kunnen zeggen, maar ik was wel onder de indruk van haar zangkwaliteiten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een wereldwijf...
[ afbeelding ]
Maar dan wel van rubber?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn voeten blijven droog als de baan soppig is en dat is het belangrijkste
je haalt ze door elkaar, die Drifters en de Four Topsquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik ga zo 'Don't Walk Away' van The Drifters draaien...
Have a ball!
The Drifters staan er boven in de lijst met voorgeselecteerde songs met 'Under The Boardwalk'.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je haalt ze door elkaar, die Drifters en de Four Tops
Ik ben serieus.quote:
allebei fijn, Drifters nog net ff fijner. I love doo-wopquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Drifters staan er boven in de lijst met voorgeselecteerde songs met 'Under The Boardwalk'.
Excuus...
Neuh is wel iets van leer in verwerktquote:
Elke 3 weken naar de Efteling... klinkt als een horrorfilm.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Elke 3 weken naar de Efteling... klinkt als een horrorfilm.
Geen Kaplaarzen van Dingetje dus...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh is wel iets van leer in verwerkt
winterkapjesquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh is wel iets van leer in verwerkt
We zullen in juni iemand van Stichting Korrelatie regelen voor je...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Elke 3 weken naar de Efteling... klinkt als een horrorfilm.
Ah zo, ik kon haar al niet vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan73.
Ze is nu even ons kind naar bed aan het brengen.
1 keer in de tig jaar overleef ik welquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zullen in juni iemand van Stichting Korrelatie regelen voor je...
Tis wel een dingetje hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Kaplaarzen van Dingetje dus...
quote:
InRoloquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:43 schreef just me het volgende:
[..]beetje flauw, dan maar eerst even mijn bed opmaken, kan ik er zo inrollen straks
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:44 schreef peaceman het volgende:
Over Rolo gesproken... die hebben we nog ergens liggen.
Is Diaan al terug van kind naar bed brengen?quote:
Dei dingen worden sinds die olifantenreclame al niet meer gemaakt...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:44 schreef peaceman het volgende:
Over Rolo gesproken... die hebben we nog ergens liggen.
Neen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Is Diaan al terug van kind naar bed brengen?
Echt wel!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dei dingen worden sinds die olifantenreclame al niet meer gemaakt...
Just be yourself.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet ik dan opeens heel netjes doen?
Dat zou toch ook niet eerlijk zijn
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dei dingen worden sinds die olifantenreclame al niet meer gemaakt...
Ze is inmiddels beneden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Roep 'r even, het duurt nog bijna 3 minuten...
Het thema beperkt zich tot lopen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Even tussen de films, laarzen en snaai door:
Mochten er nog muzikale wensen zijn, dan zijn die welkom...
Waar ze loopt te wandelen van Henk Westbroekquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Even tussen de films, laarzen en snaai door:
Mochten er nog muzikale wensen zijn, dan zijn die welkom...
you'll never walk alonequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wat dichterlijke vrijheid kan je dat wat oprekken, maar het is wel het uitgangspunt...
Die van dat liefdes orkest?quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Is die andere walking in the rain al geweest?
ik vergeet helemaal hoi te zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker spelen.
Wat is je favoriete attractie?
[..]
Hi dear! Hoe is het leven?
Bij voorkeur de live uitvoeringquote:
Docsquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met wat dichterlijke vrijheid kan je dat wat oprekken, maar het is wel het uitgangspunt...
[ afbeelding ]
Ik vind ze belachelijk duur, maar gaan wel jaren en jaren mee. Ik heb ze nu ook, maar dan wel een ander model en zonder veter. Met ritsjes aan de zijkant en ze lopen als pantoffels.quote:
Lopen heerlijk, die Rolo's...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze belachelijk duur, maar gaan wel jaren en jaren mee. Ik heb ze nu ook, maar dan wel een ander model en zonder veter. Met ritsjes aan de zijkant en ze lopen als pantoffels.
ik wilde de Rolo'squote:Op dinsdag 3 april 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze belachelijk duur, maar gaan wel jaren en jaren mee. Ik heb ze nu ook, maar dan wel een ander model en zonder veter. Met ritsjes aan de zijkant en ze lopen als pantoffels.
Kabouter heeft ze in het rosequote:Op dinsdag 3 april 2018 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wowowowowow!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]Verhuisd, kind op komst, binnenkort trouwen.....dagelijkse sleur dus!
![]()
![]()
En daarzo?
Oeh dat vind ik echt een gedrocht, samen met Shiney Happy Peoplequote:
Wowquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter heeft ze in het rose
[ afbeelding ]
quote:
Mw. MM ook...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter heeft ze in het rose
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wowowowowow!
De aanhouder wint! De laatste keer dat ik je sprak is een tijdje terug, maar nog steeds met dezelfde?
Ah, je bent er nog.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers!
We hebben hier ook samen een show gehad voor de aankondiging van:
[ afbeelding ]
Walking behind a buggy?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je bent er nog.
Luister je mee?
Dan zal ik ook wat voor jou/jullie doen...
heel goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:58 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik zag je wel, maar was even mijn achterstand aan het wegpoetsen.
Hoe is het met jou en het getrouwde leven?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je bent er nog.
Luister je mee?
Dan zal ik ook wat voor jou/jullie doen...
Die ik heb, hebben een ander model en goed om op te lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Docs zijn mij te stug, ik kan er niet op lopen met mijn te korte achillespezen
Komt 'ie zo dan...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]De radio staat de hele tijd aan, maar ik ben in de tussentijd druk aan het DMmen.
Maar we luisteren!![]()
quote:
Samen? Als in je meisje was te horen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Zekers!
We hebben hier ook samen een show gehad voor de aankondiging van:
[ afbeelding ]
Haha via DM is wel wat handiger ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Samen? Als in je meisje was te horen?
Verdorie, dan heb ik echt wat gemist! Wel superleuk om het op die manier aan te kondigen.
Je zegt overigens verhuisd, dus zij is hier in NL nowadays?
*nieuwsgierig
Anders DM je maar.
Dat vind ik er altijd zo belachelijk uitzien.quote:
en dan met je mobiel bezig zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik er altijd zo belachelijk uitzien.Sws ook achter een kinderwagen lopen en dan met 1 hand duwen...
Welk genre is de jouwe?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:06 schreef moemoe het volgende:
Ik luister overigens ook mee hoor MM, alleen ken ik deze muziek niet echt goed.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik kan er niet meer omheen...
tis wel een triest liedquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
En bedankt. Als kind vond ik dit al vreselijk
Niet piepen, jij hebt Nancy gekregen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
En bedankt. Als kind vond ik dit al vreselijk
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet piepen, jij hebt Nancy gekregen...
Verzoekjes mogen altijd, dan nog even kijken of die in de voorraad zit...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit vind ik al heel leuk!
Maar meer erhm... Mag ik een verzoekje doen? Of zit je al vol?
ik koop ze nogal eens te groot ( bij de kringloop). Zeker met laarzen is dat prima met zooltjes en dikke sokken op te lossen. Te klein wordt wat lastigerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit zeg ik wel, maar ik heb zoveel schoenen te klein gekocht...
ja, dat gaat niet lang goed, dat ben ik met je eens.quote:
Heel goed? Dat klinkt superquote:
het was een heftig jaar, maar het getrouwde deel bevalt heel goedquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heel goed? Dat klinkt super.
Ik heb geen getrouwd leven, maar wel verder een gelukkig bestaan.
De meeste tijd ben ik wel een blije moemoe.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:15 schreef just me het volgende:
ik proest bijna mijn wijn tegen het beeldscherm
Er is een disclaimer in de OP te lezen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:15 schreef just me het volgende:
ik proest bijna mijn wijn tegen het beeldscherm
Ja, ik zie dan Mad's gezicht voor me terwijl hij het gedicht voorleestquote:
Vergetenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een disclaimer in de OP te lezen...
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik zie dan Mad's gezicht voor me terwijl hij het gedicht voorleest
![]()
Lees het nog eens na:quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snapte er niks van, van dat gedicht, intellectueel te hoog gegrepen hoor
quote:Lopen over water
Alsof ik hier niet komen zou,
zo doet het leven eeuwig voor.
Met zomertijd en wintertijd, mooi
hier en lief mijn lief. Zoveel adem
raakt niet kwijt. Alsof ik
eeuwig zou; lopen over water.
Wat klaart nu ik verlost
van mij wegen moet zonder
woordgewicht, naakt van daad:
nu ik sta aan water bedekt
met kroos, gras waarin ik niet
geloof, maar waarover ik ga
om een horizon waar geen land.
Zo uiterst kan bestaan. Nu ik
niet ben, alles in mij kwijt
en eeuwigheid niet kabbelt
maar snijdt en ik te licht voor leven,
te zwaar voor tijd, sta, voorgoed
terecht.
Je moet zo'n gedicht ook ondergaan, niet proberen te begrijpen. Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die dit op waarde kan schatten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snapte er niks van, van dat gedicht, intellectueel te hoog gegrepen hoor
Ik heb er van genoten hoorquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet zo'n gedicht ook ondergaan, niet proberen te begrijpen. Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die dit op waarde kan schatten.
Vrees niet, die heb ik bij de selectie geskipt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:18 schreef livelink het volgende:
Wat het gedicht voor mij iets minder maakte was de angst dat Marco Borsato daarna zou komen met Lopen over water.
Ik had hem niet goed gehoord.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet zo'n gedicht ook ondergaan, niet proberen te begrijpen. Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die dit op waarde kan schatten.
ondergaan en voelen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zij die met paarden
hoofden ging koppen
Gewetensbezwaarden
Konden dr niet stoppen.
We noemen haar justme.
Lever eens wat aan via DM, dan doe ik die de volgende keer...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zij die met paarden
hoofden ging koppen
Gewetensbezwaarden
Konden dr niet stoppen.
We noemen haar justme.
Spur of the momentquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lever eens wat aan via DM, dan doe ik die de volgende keer...
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zij die met paarden
hoofden ging koppen
Gewetensbezwaarden
Konden dr niet stoppen.
We noemen haar justme.
Geen bezwaarquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog veel te veel songs over die ik niet in een half uur kan proppen, dus ik plak er nog wat tijd aan, bij geen bezwaar...
geen bezwaar tegen een half uur langer, darna moet ik echt richting bedquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog veel te veel songs over die ik niet in een half uur kan proppen, dus ik plak er nog wat tijd aan, bij geen bezwaar...
Geen bezwaar!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:22 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef peaceman het volgende:
Helaas had ik zelf ook even geen live versie
je typt nog foutloosquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Geen bezwaar hier ook.
Paar glaasjes goede Whisky en wat biertjes achter de kiezen
Kan dus wel dat ik zo naar bed ga
Of dat je denkt dat je al in bed bentquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Geen bezwaar hier ook.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mad bedankt voor de muziek![]()
![]()
Maf ze!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Ik heb ook zooltjes en dingen geprobeerd, maar uiteindelijk toch weg gedaan. Op de een of andere manier heb ik dan de overtuiging dat ik ''het wel uitloop''quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik koop ze nogal eens te groot ( bij de kringloop). Zeker met laarzen is dat prima met zooltjes en dikke sokken op te lossen. Te klein wordt wat lastiger
Iemand die naast je staat kan zo'n steun zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was een heftig jaar, maar het getrouwde deel bevalt heel goed
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:28 schreef MadMaster het volgende:
En mijn eigen hoekje, ook eigenlijk wel...
Huh?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:29 schreef peaceman het volgende:
Een voor mij onbekende van de simpele Ieren.
Schotten overigens...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:29 schreef peaceman het volgende:
Een voor mij onbekende van de simpele Ieren.
Werkelijk? Totaal gemist!quote:
Ik kan vrij lang de controle behouden.quote:
Oh ja, dat is waar ookquote:
Je hebt gelijk, is niet als single uitgebracht.quote:
Morgen eindelijk de uitslag toch? Ik ga alvast voor je duimen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Geen bezwaar hier ook.
trustenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Mad... bedankt voor de muziek tot nu toe.
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Fijne avond allemaal.
arme eitjesquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Obstakel-run met een ei op pollepel ging me minder goed af
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Adios!quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Twustenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:34 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Midge Ure staat binnenkort of stond onlangs in Amsterdam op het podium.quote:
Nou dat is wel spannend inderdaad. Heel veel succes morgen!quote:
Wij gaan David Byrne zien op Down the Rabbithole. Dus ook solo, maar ben toch wel heel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Midge Ure staat binnenkort of stond onlangs in Amsterdam op het podium.
Maar zonder de rest van de band en dus heb ik dat maar laten varen...
dat lijkt me tof, geweldige man vind ik datquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij gaan David Byrne zien op Down the Rabbithole. Dus ook solo, maar ben toch wel heel nieuwsgierig.
Ik wil jankende synthesizers, geen achtergrondband die meeloopt...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij gaan David Byrne zien op Down the Rabbithole. Dus ook solo, maar ben toch wel heel nieuwsgierig.
Afgaande op de setlisten tot nu toe speelt ie wel wat liedjes van Talking Headsquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lijkt me tof, geweldige man vind ik dat
First Aid Kit ook als het goed isquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik begrijp neemt hij een ander grote band meequote:Op dinsdag 3 april 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil jankende synthesizers, geen achtergrondband die meeloopt...
quote:
Dat scheelt dan weer...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik begrijp neemt hij een ander grote band mee
recensies tamelijk lovend tot nu toe. Dus ben zeer benieuwd.quote:
Ben er nog wel, maar wel zenuwlappig enzo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Raf verdwenen?
Zo ja, dan heel veel succes morgen!
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben er nog wel, maar wel zenuwlappig enzo.
Het zal wel niks zijn, maar bah.
Herkenbaar, rustig aan maar...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben er nog wel, maar wel zenuwlappig enzo.
Het zal wel niks zijn, maar bah.
Van na de eerste seks...quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:48 schreef just me het volgende:
* just me heeft in een oude schoolagenda ook nog een peuk zitten...
geen idee waarom maar het zal wel belangrijk geweest zijn
Mja en dan ben ik geen zolderkamerautist maar gediagnosticeerd met ASS (DSM5) Dus zonder de ouderwetse hokjes. Die bestaan niet meer.quote:
ik ben het niet zo eens met dat afschaffen van die hokjes, maar goed, de geleerden hebben dat beslotenquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja en dan ben ik geen zolderkamerautist maar gediagnosticeerd met ASS (DSM5) Dus zonder de ouderwetse hokjes. Die bestaan niet meer.
7 cm is toch geen mijpaal ?quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik wist het toen ik het schreef...
Was wel fijner denk ik vooral bij latere diagnose.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben het niet zo eens met dat afschaffen van die hokjes, maar goed, de geleerden hebben dat besloten
DSM4 dan bedoel ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was wel fijner denk ik vooral bij latere diagnose.
Mijn diagnoses kwamen net na het afschaffen van die hokjes. Was wel fijn dat ze er toch nog wel naar verwezen, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was wel fijner denk ik vooral bij latere diagnose.
something new ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |