SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hoor het wel...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft geen haast. Ik doe nog een laatste poging bij mijn oude vertrouwde Ipod die me wel vaker gered heeft: batterij leeg laten lopen en dan weer opladen. Maar ik vrees met grote vreze.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
@ justme: Black Sails (TV Series 2014–2017) - IMDb
Wel toffe piraten mevrouw datquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
Ga ik ook op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef peaceman het volgende:
Staat volledig op netflix.quote:
The Blacklist is ook geniaal en zo zijn er nog wel meer.quote:
Ze laat zich op diverse manieren zien in de serie.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Stond in dit topic nou iets over een Efteling meet
Of was dat elders?
Dat was hier, maar heb ik gisteren net verwijderd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Of was dat elders?
Dat stond hier ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef moemoe het volgende:
Of was dat elders?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je Tjolk of Chocomel bij je boterhammetjes?
[..]
Nu zet ik hem zeker op mijn lijstquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze laat zich op diverse manieren zien in de serie.
Ik doe haar zo even langs laten lopen, samen met een ander dame...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zelf heel veel laarzen, ik denk zeker 20 paar lange laarzen, maar die van Nancy zijn erg tof
Jij moet ook gewoon meegaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat stond hier ja.
Ik weet/wist niet wat mijn opties waren, maar heb wel een spaarkaart
I luvvv uierssssquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, toch wel.
Dan zag ik het toen ik lurkte onlangs, I luvvv de Efteling!
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu zet ik hem zeker op mijn lijst
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, toch wel.
Dan zag ik het toen ik lurkte onlangs, I luvvv de Efteling!
[..]
Dat was hier, maar heb ik gisteren net verwijderd.
Diaan regelt dat allemaal.
Diaan houdt de administratie bij...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Eh, ik was gewoon benieuwd wie er gaan en wanneer.
Het staat al wel in mijn agenda als optie. Maar zelfs met korting is het nog best duur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon meegaan.
Net als Broertje; die laat het ook afweten.
Dat zijn mijn favoriete personagesquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Mooiste van de serie is de hoofdrolspeler. Dat is echt een enorme eikel en toch kun je geen hekel aan hem krijgen.
Je hebt nog een paar maanden om te sparenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het staat al wel in mijn agenda als optie. Maar zelfs met korting is het nog best duur.
Geen garantie dus.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga voetbal kijken![]()
Veel luisterplezier iedereen
en jij ook succes morgen!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Proost!quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
En ik ga zo 'Don't Walk Away' van The Drifters draaien...quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
Dank, zijn alleen maar meerkeuzevragen dus genoeg tijd om over de vragen na te denkenquote:
Diaan73.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog niks veranderd.
[..]
Wat is haar nick op FOK! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |