Ik doe mijn best voor de genderneutraliteitquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwelijke ridder, dat is zeldzaam.
Nergens voor nodig ook.quote:
Het is even het haat-uurtje.quote:
Precies. En direct of indirect heeft iedereen HW gedaan.quote:
IS ER EEN RANKING??!?!? jbpaniek.gifquote:
Zonde.quote:
Nu voel ik me vies ende gebruikt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En direct of indirect heeft iedereen HW gedaan.
True. Er is maar een Utrecht Centraal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En direct of indirect heeft iedereen HW gedaan.
Ik hoop zo hard van nietquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
True. Er is maar een Utrecht Centraal.
Dan heb je en de verkeerde verhalen en het woord verkeerd gespeld.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:08 schreef Weissmania het volgende:
[..]
De enige verhalen die ik over jou heb gehoord zijn tig vrouwen die je afgewezen hebben
no offensce verder
Utrecht Centraalquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IS ER EEN RANKING??!?!? jbpaniek.gif
Dat was Yvie toch?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alkmaar Csquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Utrecht Centraal
Den Haag CS
Amsterdam CS
Etc...
Provinciaal geneuzelquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Utrecht Centraal
Den Haag CS
Amsterdam CS
Etc...
Moet je mij niet boos aankijken.quote:
Deed het pijn?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je en de verkeerde verhalen en het woord verkeerd gespeld..
Daar komt nooit iemand, dus die metafoor gaat bij jou niet opquote:
Ligt alleen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar komt nooit iemand, dus die metafoor gaat bij jou niet op
Haten kan en mag ook met een glimlach.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is het haatuurtje dan mag dat toch?
PandapuntenLadyquote:
DH CS is een eindstationquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Utrecht Centraal
Den Haag CS
Amsterdam CS
Etc...
Jij wil alleen neuken als jullie tegelijk ontmaagd worden?quote:
Hosti? Die is zichzelf nog steeds aan het zoeken in Duitsland iedere dinsdag joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |