En historisch ook gewoon totaal niet neutraal op voetbalgebied.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Telegraaf is gewoon hetzelfde als de Story en de Privé.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er zit zeker wel kleur bij , ze gebruiken namelijk het incidentje van Lozano om elleboog Neres vrij te kunnen spreken
Best wel ironisch dat een krant dat tijdens de oorlog pro-nazi was nu liefhebber is van Joden die achter een bal aan rennenquote:Op dinsdag 3 april 2018 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En historisch ook gewoon totaal niet neutraal op voetbalgebied.
Niet alleen zijn ze het clubblad van Ajax, nee, zelfs nog specifiek van een bepaalde stroming binnen die club.
Dat 'pro-nazi' zijn is natuurlijk ook relatief. Er werd een SS-er aan het hoofd gezet en je kon meewerken of je baan kwijt raken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat een krant dat tijdens de oorlog pro-nazi was nu liefhebber is van Joden die achter een bal aan rennen
Ajax-supporter-die-toevallig-ook-de-topman-qua-voetbal-van-de-Telegraaf-is.quote:Op dinsdag 3 april 2018 19:45 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat moet ik hem dan noemen? Is toch wel de topman qua voetbal van de Telegraaf (wat ik qua voetbal niet eens een slechte krant vind)
Dan gaat Scarface 24/7 quotes van ajaxshowtime posten denk ikquote:Op dinsdag 3 april 2018 21:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Kun je nagaan hoe fantastisch het hier is als we die titel weer in handen hebben.
Rot toch op met dat Joden gewauwel. Triest gedoe.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat een krant dat tijdens de oorlog pro-nazi was nu liefhebber is van Joden die achter een bal aan rennen
quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaat Scarface 24/7 quotes van ajaxshowtime posten denk ik
Wat een feest
quote:Mr.P., di 3 april 2018 om 16:59
lozano had gewoon straf moeten krijgen op basis van een slaande beweging met de arm en de hand alsof het een boks wedstrijd is en je ziet hem ook kijken naar de tegenstander of het raak is.. knvb kent geen maatstaven wat betreft overtredingen zonder bal
quote:Michelinho, di 3 april 2018 om 16:57
Schijnbaar telt de intentie om te slaan niet als je mist. Rare jongens, die aanklagers van de KNVB.
Had overigens bij Neres wel zoiets van 'komt ie mooi mee weg'. Ook al was het geen elleboog uitdelen, vond het wel onbesuisd.
De twee intenties zijn echter totaal niet vergelijkbaar. Lozano haalt uit, Neres schermt af.
Mr.P., di 3 april 2018 om 17:01
slaande beweging met de intentie de tegenstander is voldoende maar hun agenda is om dit jaar psv te laten winnen, iets met geld denk ik, ze vinden dat ajax al genoeg heeft verdiend maargoed knvb ontpopt zich als de voetbalbond van een tweede wereld land, erg triest dat de sport zo verliest hier
Michelinho, di 3 april 2018 om 17:20
Ik kan me ook regelmatig niet aan het idee onttrekken dat PSV koste wat het kost overeind en aan de top gehouden moet worden om de Eredivisie niet als een kaartenhuis in te laten storten. Net zoals dat de reglementen opzichtig genegeerd werden om Twente voor degradatie en dus de afgrond te behoeden.
quote:Adamoost, di 3 april 2018 om 16:32
Als je de beelden terug kijkt van dit incident zie je duidelijk dat neres zijn arm al had uitgestoken voordat die gast van Groningen er tegen aan liep. Een klassieke elleboog is het dus zeker niet. Het is alleen van den dommen dat die lozano niet wordt geschorst na de 5x dat hij zo iets doet. Net zo als alle andere die niet te bedwingen zijn kei hard afrekenen.
quote:Michelinho, di 3 april 2018 om 17:20
Ik kan me ook regelmatig niet aan het idee onttrekken dat PSV koste wat het kost overeind en aan de top gehouden moet worden om de Eredivisie niet als een kaartenhuis in te laten storten. Net zoals dat de reglementen opzichtig genegeerd werden om Twente voor degradatie en dus de afgrond te behoeden.
Dit is een oogje dicht ten faveure van de sterkst mogelijke topperquote:Op dinsdag 3 april 2018 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrij bizar ja, beide ploegen worden niet benadeeld dus er zit geen kleur bij, maar ik vond beide acties smerig en niet kunnen.
Want daar maak jij je nooit schuldig aanquote:Op woensdag 4 april 2018 00:16 schreef Scarface88 het volgende:
Ochja. Des te lekkerder zou t zijn als we de komende twee wedstrijden winnen en thuis tegen de neusjes kampioen worden. Ajaxshowtime genot. Kijk nu al uit naar alle complot theorieen, frustratie en afgunst.
sooowwwquote:Op woensdag 4 april 2018 06:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Want daar maak jij je nooit schuldig aan
quote:Op woensdag 4 april 2018 06:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 4 april 2018 06:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkelijkquote:Op woensdag 4 april 2018 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Marcel Brands naar Everton volgens Sky Sports
Niet verrassend. Wel jammer dat hij dan de halve selectie mee gaat nemen voor een appel en een ei omdat hij alle contracten kent.quote:Op woensdag 4 april 2018 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Daar gaat onze laatste kampioenschap, genieten nu het nog kan jongensquote:Op woensdag 4 april 2018 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Goala van de Jong en Gaston waren de laatste genietingen van het seizoen. Nu drie keer op rij puntverlies en einde titelrace...quote:Op woensdag 4 april 2018 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar gaat onze laatste kampioenschap, genieten nu het nog kan jongens
Ik hoop op Ronald Waterreusquote:Op woensdag 4 april 2018 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet verrassend. Wel jammer dat hij dan de halve selectie mee gaat nemen voor een appel en een ei omdat hij alle contracten kent.
Benieuwd naar zijn opvolger. Valckx zal wel weer genoemd gaan worden.
WaterGODquote:Op woensdag 4 april 2018 11:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop op Ronald Waterreus
Hoe deed Brands dat bij RKC en AZ? Volgens mij heeft hij daar niet echt gebruik van gemaakt.
Niet zoals een Martin van Geelin ieder geval
twitter:PSV twitterde op woensdag 04-04-2018 om 09:35:54Hé Gijp!Gefeliciteerd ouwe pik! 😜 https://t.co/sXJFdb34uo reageer retweet
Kunnen ze niet contractueel vast laten leggen dat hij het eerste jaar geen spelers van PSV mag overnemen?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet verrassend. Wel jammer dat hij dan de halve selectie mee gaat nemen voor een appel en een ei omdat hij alle contracten kent.
Benieuwd naar zijn opvolger. Valckx zal wel weer genoemd gaan worden.
quote:Op woensdag 4 april 2018 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zou hij moeten meenemen danquote:Op woensdag 4 april 2018 13:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet contractueel vast laten leggen dat hij het eerste jaar geen spelers van PSV mag overnemen?
Volgens mij zijn dat soort concurrentiebedingen vrijwel altijd ongeldig in de rechtszaal.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kunnen ze niet contractueel vast laten leggen dat hij het eerste jaar geen spelers van PSV mag overnemen?
Relatiebedingen bestaan wel en zijn gewoon hard te maken.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort concurrentiebedingen vrijwel altijd ongeldig in de rechtszaal.
Ik heb er zelf wel eens mee te maken gehad en tot twee keer toe een oud opdrachtgever in het ongelijk laten stellen.
inderdaad, de halve basisopstelling vertrekt toch al wel. Allen is het super ongunstig dat je TD zou gaan in de periode dat de nieuwe selectie gesmeed moet worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niemand die toch al niet zou vertrekken deze zomer.
Punt is dat de nieuwe club dan alsnog spelers van PSV mag contracteren, zolang Brands zich er maar niet mee bemoeit.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Relatiebedingen bestaan wel en zijn gewoon hard te maken.
Zeker als hij dan naar verhouding net zoveel boven de prijs biedt als hij nu bij AZ-spelers doet.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:05 schreef rubbereend het volgende:
je mag hopen dat Everton spelers van PSV wil
dat schuift meer dan een Duitse, Franse of Spaanse ploeg
Dat is standaard in Engelandquote:Op woensdag 4 april 2018 14:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker als hij dan naar verhouding net zoveel boven de prijs biedt als hij nu bij AZ-spelers doet.
Cocu zal dan ook wel meegaan met Brandsquote:Op woensdag 4 april 2018 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arias gaat sowieso weg. Bergwijn zie ik niet naar Engeland gaan.
Ja bij Everton waren ze erg onder de indruk van de vorige Nederlander die er heeft gewerktquote:Op woensdag 4 april 2018 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Cocu zal dan ook wel meegaan met Brands
Als ze op nationaliteit veroordelen zouden ze Brands niet aantrekken.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij Everton waren ze erg onder de indruk van de vorige Nederlander die er heeft gewerkt
dus pakken ze Brands; das een Duitserquote:Op woensdag 4 april 2018 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij Everton waren ze erg onder de indruk van de vorige Nederlander die er heeft gewerkt
Heh?quote:Op donderdag 5 april 2018 12:43 schreef Gutanoth het volgende:
Kom er maar in, van Bommel en van Marwijk
Zou genot zijn als ie Cocu meeneemt jaquote:Op donderdag 5 april 2018 12:43 schreef Gutanoth het volgende:
Kom er maar in, van Bommel en van Marwijk
Wordt wel een duur geintje voor ze. Ik las dat ze Koeman ook nog steeds compenseren voor het verschil in salaris bij Everton en bij de KNVB, dan de nieuwe coach eruit werken (waarvan ik überhaupt geen idee heb hoe hij presteert) en dan nog Cocu zijn contract bij PSV afkopen.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou genot zijn als ie Cocu meeneemt ja
Sam heeft ze naar de 9e plaats gebracht, die zal er niet zomaar uitgegooid worden.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wordt wel een duur geintje voor ze. Ik las dat ze Koeman ook nog steeds compenseren voor het verschil in salaris bij Everton en bij de KNVB, dan de nieuwe coach eruit werken (waarvan ik überhaupt geen idee heb hoe hij presteert) en dan nog Cocu zijn contract bij PSV afkopen.
Die hoop zou ik maar laten varen
Het is nog steeds kut bij jullie. Alleen momenteel het minst kut in de eredivisie.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even terugkomend op Brands zelf in ieder geval. Ik weet niet of ik er heel rouwig om zal zijn als hij vertrekt. Heeft naar mijn mening toch vaak niet de juiste volgorde van prioriteiten. Ook niet te vergeten dat hij ook al de touwtjes in handen had toen we hier nog naar een Berg en een Engelaar moesten kijken. Eenmaal met Toon en de financiën weer een beetje in orde wel heel netjes de rotte appels eruit gewerkt en gewerkt aan een TEAM. Maar goed, als hij nou nog eens van het fenomeen 'verdedigers' te horen krijgt wordt het misschien nog wel eens een goede. Ik ben wel weer eens benieuwd naar een frisse bezetting van de TD-positie bij PSV
Waar heb ik het idee gewekt dat het super goed gaat?quote:Op donderdag 5 april 2018 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog steeds kut bij jullie. Alleen momenteel het minst kut in de eredivisie.
Haha, woorden met hoofdletters schrijven om ze kracht mee te geven. Tokkie.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even terugkomend op Brands zelf in ieder geval. Ik weet niet of ik er heel rouwig om zal zijn als hij vertrekt. Heeft naar mijn mening toch vaak niet de juiste volgorde van prioriteiten. Ook niet te vergeten dat hij ook al de touwtjes in handen had toen we hier nog naar een Berg en een Engelaar moesten kijken. Eenmaal met Toon en de financiën weer een beetje in orde wel heel netjes de rotte appels eruit gewerkt en gewerkt aan een TEAM. Maar goed, als hij nou nog eens van het fenomeen 'verdedigers' te horen krijgt wordt het misschien nog wel eens een goede. Ik ben wel weer eens benieuwd naar een frisse bezetting van de TD-positie bij PSV
Uhh. OKÉ...quote:Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha, woorden met hoofdletters schrijven om ze kracht mee te geven. Tokkie.
Ik plaats zijn werk enkel in perspectief.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar heb ik het idee gewekt dat het super goed gaat?
Beleidsmatig gaat het verder gewoon wel goed bij PSV. Ook al denk ik dat er nog wat (financiële) zaken -waar wij geen weet van hebben- zijn die 'ons' tegenhouden in en het alles kunnen doen en maken wat we zouden willen. Echt is dat geen excuus voor het feit dat we al 3 jaar falen in het halen van een degelijke CV en LB. Maar ondertussen is er wel ¤20 miljoen voor een Lozano en een Romero. Als het niet meer is. Maar er is rust. We hebben leuke spelers. Er wordt een redelijk transparant en positief beleid gevoerd. Talent begint door te stromen. Toekomstig talent ziet er gunstig uit. Financieel gaat het weer de goede kant op. Mogelijk 3 keer kampioen in 4 jaar. Tijd om vooruit te kijken
Dat was ook juist de bedoeling van mijn verhaalquote:Op donderdag 5 april 2018 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik plaats zijn werk enkel in perspectief.
de timing is alleen wat ongunstig, het werk voor de nieuwe selectie loopt al volop en midden in dat proces verlies je de leidende man.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat is zeker waar. Aan de andere kant als de rest goed op elkaar afgestemd is hoeft de nieuwe TD 'alleen maar' goed ingewerkt te worden natuurlijk. De lijstjes en gesprekken en dergelijke zullen grotendeels allang klaar kliggen.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de timing is alleen wat ongunstig, het werk voor de nieuwe selectie loopt al volop en midden in dat proces verlies je de leidende man.
Maar veel van die lijstjes en gesprekken zijn wel erg Brands gebonden. Hij wordt vaak geroemd om hoe hij lang contact heeft met spelers die uiteindelijk komen. Die persoonlijke band brengt ook spelers binnen. Dat geef je niet ff door.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Aan de andere kant als de rest goed op elkaar afgestemd is hoeft de nieuwe TD 'alleen maar' goed ingewerkt te worden natuurlijk. De lijstjes en gesprekken en dergelijke zullen grotendeels allang klaar kliggen.
Zeker waar. Aan de andere kant dat is ook een reden dat we al 2 jaar zonder goede LB zitten. En veel te lang met een Narsingh op zaten gescheept. 3 jaar zo'n speler warm maken is wel leuk en aardig. Maar ondertussen zitten we dan ook 3 jaar aan trage stront vast. Wellicht nog iets eerder beginnen met die contacten aan te leggen danquote:Op donderdag 5 april 2018 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar veel van die lijstjes en gesprekken zijn wel erg Brands gebonden. Hij wordt vaak geroemd om hoe hij lang contact heeft met spelers die uiteindelijk komen. Die persoonlijke band brengt ook spelers binnen. Dat geef je niet ff door.
Ben ook zeer benieuwd wie hem zou kunnen opvolgen
Beter dan Brands gaan we niet krijgen hoor. We hebben hem uiteindelijk ongelooflijke dingen voor elkaar zien krijgen. Alleen al zo'n ruil Pasveer- Room..quote:Op donderdag 5 april 2018 15:30 schreef Lyrebird het volgende:
Wie was verantwoordelijk voor de organisatie binnen PSV waardoor het aantrekkelijk is voor Spaanstaligen om PSV als springplank naar Europa te gebruiken? Ik vind het nog steeds een meesterzet. Net zoals het klaarstomen van talent in jong PSV goed georganiseerd is. De organisatie bij de jeugd ziet er ook goed uit.
Als Brands daar een flinke vinger bij in de pap heeft gehad, zie ik hem niet graag vertrekken.
Spelerskeuze valt over te twisten, maar noem eens een TD in Nederland die het beter zou doen?
Vond je die ruil zó goed? Dat Pasveer zo door de mand zou vallen bij Vitesse had ik echt niet kunnen bedenken. Die heeft vorig jaar echt prima potjes gekeept.quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Beter dan Brands gaan we niet krijgen hoor. We hebben hem uiteindelijk ongelooflijke dingen voor elkaar zien krijgen. Alleen al zo'n ruil Pasveer- Room..
Hier is wel een aardig overzicht:quote:Op donderdag 5 april 2018 15:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Beter dan Brands gaan we niet krijgen hoor. We hebben hem uiteindelijk ongelooflijke dingen voor elkaar zien krijgen. Alleen al zo'n ruil Pasveer- Room..
Het valt in het niet bij transfers als van Lozano, Pereiro, Guardado, Moreno, Arias en zelfs Malen, maar ik vind deze deal echt noemenswaardig ja. Pasveer had al laten zien het niet aan te kunnen en bleek mentaal wat minder. Room kan wél eerste keeper worden en heeft nog groeipotentieel. Prima prima deal.quote:Op donderdag 5 april 2018 16:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vond je die ruil zó goed? Dat Pasveer zo door de mand zou vallen bij Vitesse had ik echt niet kunnen bedenken. Die heeft vorig jaar echt prima potjes gekeept.
Maar voor zijn complete huursom in ieder geval al wel lekker kunnen wennen aan de Nederlandse horrorwinters, hoeraquote:Op donderdag 5 april 2018 16:41 schreef rubbereend het volgende:
Opnieuw tegenslag voor Maxi Romero, PSV-debuut laat nog op zich wachten
ik weet niet of ik moet huilen of lachen...... inmiddels is hij al maanden bij PSV maar chronisch geblesseerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |