Ik ga toch ook niet de wijsneus uithangen over vagina's?quote:Op maandag 2 april 2018 23:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik moet het maar gewoon van je aannemen dat je een deskundige op dat gebied bent?
Ga je nog met echte argumenten komen of zijn deze drogredenen het enige wat je hebt?quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet de wijsneus uithangen over vagina's?![]()
Schoenmaker blijf bij je doos, ofzo...
Beetje lullig ditquote:Op dinsdag 3 april 2018 00:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ga je nog met echte argumenten komen of zijn deze drogredenen het enige wat je hebt?
Pik te groot voor zijn voorhuid vermoed ik zo als je op FOK! zit.quote:Op maandag 2 april 2018 23:58 schreef Elvi het volgende:
Dus Weiss is echt besneden? Waarom? Wat was er mis met je pik?
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 3 april 2018 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pik te groot voor zijn voorhuid vermoed ik zo als je op FOK! zit.
Ik ook, iets op tegen?quote:Op maandag 2 april 2018 23:58 schreef Elvi het volgende:
Religieuze akkefietjes zijn mentale afwijkingen dus contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:18 schreef Maerwynn het volgende:
Besnijdenis is vaker een religieus akkefietje, dan een afwijking heb ik het idee. Maar ik heb de wijsheid niet in pacht.
Die afwijking zit bij de ouders, niet bij het kind. Zijn je ouders dan ook een mentale afwijking in dat geval?quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Religieuze akkefietjes zijn mentale afwijkingen dus contradictio in terminis.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Religieuze akkefietjes zijn mentale afwijkingen dus contradictio in terminis.
In de VS besnijden of iig besneden ze de overgrote meerderheid van de jongetjes. Zonder religieuze overweging.quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:18 schreef Maerwynn het volgende:
Besnijdenis is vaker een religieus akkefietje, dan een afwijking heb ik het idee. Maar ik heb de wijsheid niet in pacht.
In sommige landen doen ze het zelfs bijna standaard tegenwoordig. Snap het ook niet zo, tenzij er echt een aanwijsbare medische reden is.quote:
Ja, in ándere landen. Daarom ben ik zo verbaasdquote:Op dinsdag 3 april 2018 00:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In sommige landen doen ze het zelfs bijna standaard tegenwoordig. Snap het ook niet zo, tenzij er echt een aanwijsbare medische reden is.
Ik leg het je wel even in DM uitquote:Op maandag 2 april 2018 23:58 schreef Elvi het volgende:
Medische reden. Als kleine aeque plaste ik met 2 stralen.quote:
Ik kan me ook niet echt indenken hoe het voelt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja, in ándere landen. Daarom ben ik zo verbaasd
Dat... is bijzonderquote:Op dinsdag 3 april 2018 00:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Medische reden. Als kleine aeque plaste ik met 2 stralen.
Jij die kijkt naar allerlei rare en ranzige shit noemt dit bijzonder.quote:
Het is bijzonder als de tweede straal uit z'n neus komt.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij die kijkt naar allerlei rare en ranzige shit noemt dit bijzonder.
Spaanse kraag? Sorry maar ik stel me nu een piemel voor met dit:quote:Op dinsdag 3 april 2018 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is bijzonder als de tweede straal uit z'n neus komt.
Dingen zoals een spaanse kraag of een te kort toompje komen vaak genoeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |