maakt niet uitquote:Op maandag 2 april 2018 19:47 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom die koffie sc in mijn actieve topics staat. Ik post er toch niet
waarom heb jij ooit het winnaars lijstje verwijderd maatje.quote:
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staanquote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom heb jij ooit het winnaars lijstje verwijderd maatje.
Toen ik actief was bij studievereniging zaten we om 10u s'ochtends aan de bubbeltjes terwijl we 'werkten'quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, laten we het daar eens over hebben.
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staan
Lekker glaasje mousserende appelsap.quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik actief was bij studievereniging zaten we om 10u s'ochtends aan de bubbeltjes terwijl we 'werkten'
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staan
nee was geen cider ofzo, mousseren wijn was het. lekker vergaderen met bubbeltjes in de ochtendquote:
Pijnlijk vooralquote:
yep.quote:
Altijd genieten dat programma.quote:Op maandag 2 april 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
waaaaar zijn mikey en markjesdans? dream school begint zomenteen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb paar afleveringen gezien, maar daarna geen zin meer inquote:Op maandag 2 april 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
waaaaar zijn mikey en markjesdans? dream school begint zomenteen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja vind ik ookquote:Op maandag 2 april 2018 20:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Altijd genieten dat programma.
Ah van dit jaar of verleden jaar?quote:Op maandag 2 april 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb paar afleveringen gezien, maar daarna geen zin meer in
Ze “willen” van alles maar het ligt altijd aan een ander..quote:Op maandag 2 april 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja vind ik ook
al zijn ze dit jaar vervelender, die leerlingen.
Lui vooral.
vorig seizoen wat fragmenten, dit seizoen wel hele aflevering. Maar komt omdat dit jaar de kinderen gewoon ergelijk zijnquote:Op maandag 2 april 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah van dit jaar of verleden jaar?
Ik vind het wel leuk maar ik kijk ook naar hier zijn de van rossems en bed & breakfast.
ja precies en ze doen gewoon geen reet maar ze tonen wel alle inzetquote:Op maandag 2 april 2018 20:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ze “willen” van alles maar het ligt altijd aan een ander..
ja zijn ook wel lamballen jaquote:Op maandag 2 april 2018 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig seizoen wat fragmenten, dit seizoen wel hele aflevering. Maar komt omdat dit jaar de kinderen gewoon ergelijk zijn
ze mag zo weerquote:
hij! ga het morgen pas kijken via youtubequote:
ah oké waarom dat?quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij! ga het morgen pas kijken via youtube
Zij!quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij! ga het morgen pas kijken via youtube
ben een dag langer bij mijn vriendin gebleven.quote:
ah voor Jezusquote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben een dag langer bij mijn vriendin gebleven.
Chocoladequote:
op de camping zit je toch op witte plastic stoeltjes?quote:
Ze waren nog wit toen hij nog geen diarree hadquote:Op maandag 2 april 2018 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op de camping zit je toch op witte plastic stoeltjes?
quote:Op maandag 2 april 2018 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze waren nog wit toen hij nog geen diarree had
Wijze woorden.quote:Op maandag 2 april 2018 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg mooi, maar niet erg praktisch als je diarree hebt
juist wel. Meestal zitten er gaten in de zitting dus alles spoelt zo wegquote:Op maandag 2 april 2018 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg mooi, maar niet erg praktisch als je diarree hebt
Kunt ze goed schoonspuiten met dentuinslang oid.quote:Op maandag 2 april 2018 20:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
juist wel. Meestal zitten er gaten in de zitting dus alles spoelt zo weg
quote:
Dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:...een vulling van amandelspijs, kaneel, roomboter en noten
Als je dat direct doet wel, maar als je een half uurtje in je diarree blijft zitten (en wie doet dat niet) dan verkleurt het zo je plastic vanwege de zuurgraad. Been there, done it.quote:Op maandag 2 april 2018 20:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
juist wel. Meestal zitten er gaten in de zitting dus alles spoelt zo weg
Als je een week blijft zitten zak je er zelfs doorheen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je dat direct doet wel, maar als je een half uurtje in je diarree blijft zitten (en wie doet dat niet) dan verkleurt het zo je plastic vanwege de zuurgraad. Been there, done it.
Goed verhaalquote:Op maandag 2 april 2018 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je dat direct doet wel, maar als je een half uurtje in je diarree blijft zitten (en wie doet dat niet) dan verkleurt het zo je plastic vanwege de zuurgraad. Been there, done it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Dat is dan ook wel erg dom hequote:Op maandag 2 april 2018 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je een week blijft zitten zak je er zelfs doorheen.
waarom?quote:
Je gaat toch niet een week in je eigen diarree zitten? Na een uur hou ik het wel voor gezienquote:Op maandag 2 april 2018 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom?
als het nou lekker weer is?
Nou na drie uurtjes raakt het hard dan lijkt de stoel voor je gegoten.quote:Op maandag 2 april 2018 20:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een week in je eigen diarree zitten? Na een uur hou ik het wel voor gezien
koop wel een landmijnquote:Op maandag 2 april 2018 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
gaan jullie nog beeldjes kopen om op te stampen tijdens koningsdag?
ja maar ik heb hem toch KABLAMMMMMquote:
Iwamiepjesdansquote:
kopen ? Die ontvoerd je toch.quote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Als ouwe lul een 40 jaar jongere vriendin kopen![]()
nog niet oud en rijk genoeg voor.quote:Op maandag 2 april 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
Als ouwe lul een 40 jaar jongere vriendin kopen![]()
Redelijk vermaakt. Niet super.quote:
jawel en jij?quote:
Welk idee?quote:Op maandag 2 april 2018 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jawel en jij?
ik heb je idee gejat trouwens.
over dat je alles kan leren.quote:
Sporten, brunchen bij zus, dineren bij ouders, lam op bed liggen fokken nu.quote:
Ooh cool !quote:Op maandag 2 april 2018 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / Als je alles zou kunnen leren
Mad.quote:Op maandag 2 april 2018 21:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Vertel mannen in plaats van alleen JA/ZEKER/REDELIJK VERMAAKT
dat had je niet gevraagd.quote:Op maandag 2 april 2018 21:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Vertel mannen in plaats van alleen JA/ZEKER/REDELIJK VERMAAKT
Mannen die vrouwen niet begrijpen.quote:
quote:
Ik ben vandaag naar een stoffenbeurs geweest. En lekker gegeten met mn ouders en gezin.quote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar wat heeft mevrouw Lex allemaal uitgespookt vandaag?
En u?quote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar wat heeft mevrouw Lex allemaal uitgespookt vandaag?
Stoffenbeurs? Stofjes kopen voor de hobby?quote:Op maandag 2 april 2018 21:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag naar een stoffenbeurs geweest. En lekker gegeten met mn ouders en gezin.
Lekker gechillt dus, in gezelschap of alleen ?quote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef m1st1g het volgende:
Maar ok. Gefokt!t, gekookt, gegeten, rondje gereden, lekker wijntje gedronken, tv gekeken en wat telefoontjes gepleegd.
Zie post 160.quote:
mannen moeten vrouwen helemaal niet begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen niet begrijpen.
Bij vrouwen gaat het niet om wat ze vragen, maar meer om wat ze niet vragen.
Ja stoffen gekocht om kleding te maken.quote:Op maandag 2 april 2018 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stoffenbeurs? Stofjes kopen voor de hobby?
om en om.quote:Op maandag 2 april 2018 21:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Lekker gechillt dus, in gezelschap of alleen ?
Ah sorry ook chill dus lekker...quote:Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sporten, brunchen bij zus, dineren bij ouders, lam op bed liggen fokken nu.
Al weer een pareltje van Flip. +5 punten (wat was je puntenverdeling ook alweer?)quote:Op maandag 2 april 2018 21:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ONZ / Als je alles zou kunnen leren
Nee hoe moet het dan?quote:Op maandag 2 april 2018 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mannen moeten vrouwen helemaal niet begrijpen.
Nou daar was weinig animo voor had ik het idee...quote:Op maandag 2 april 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Al weer een pareltje van Flip. +5 punten (wat was je puntenverdeling ook alweer?)
Zuipt je zus nog steeds zo veel?quote:Op maandag 2 april 2018 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sporten, brunchen bij zus, dineren bij ouders, lam op bed liggen fokken nu.
Ik hou de telling wel bijquote:Op maandag 2 april 2018 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou daar was weinig animo voor had ik het idee...
quote:
Heb je dat andere idee nog gelezen?quote:Op maandag 2 april 2018 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou daar was weinig animo voor had ik het idee...
Top, sta ik al bovenaan?quote:
Waar?quote:Op maandag 2 april 2018 21:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heb je dat andere idee nog gelezen?
die is niet zo moeilijk. Blowjob voor het ontbijt. Flinke beurt als we thuiskomen en voor het slapen nog een keer. Tussendoor 2 goede maaltijden en we zijn tevreden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En wij moeten wel de gebruiksaanwijzing van mannen leren?
Op dag 2 klagen over een achterstandquote:Op maandag 2 april 2018 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mikey gaat zo zoetjes aan toch al flink op achterstand komen.
Dan heb je toch al de helft van ONZ.quote:
Ah oké, ik miss soms alles omdat ik als ik van mobiel naar laptop ga 50+ quote meldingen krijg.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja was niet heel duidelijk ik ga ff zoeken
2 maaltijden.quote:Op maandag 2 april 2018 21:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die is niet zo moeilijk. Blowjob voor het ontbijt. Flinke beurt als we thuiskomen en voor het slapen nog een keer. Tussendoor 2 goede maaltijden en we zijn tevreden.
250 punten heb je niet zomaar ingehaald als je tegenstander fanatiek blijft.quote:
Ja het quoten was ook niet geluktquote:Op maandag 2 april 2018 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ik miss soms alles omdat ik als ik van mobiel naar laptop ga 50+ quote meldingen krijg.
echt irritant
ah prima.quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
de 3e eet je toch in een goed restaurant
even lezen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1219 Giel Beelen Post 211
Of bij je andere vriendin(en)quote:Op maandag 2 april 2018 21:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
de 3e eet je toch in een goed restaurant
Goed idee, ik zou er een topic van maken in ONZ als ik jou was denk dat er wel mensen mee willen doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
bunker! Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om 'm van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar. Een paar regels. - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker. - geen teams. wat voorbeelden. - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker. - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem 'm zo mee. Mijn bunker. verzin het maar zo gek als ik heb soms echt met tranen over mijn wangen zitten meelezen, om de capriolen die uitgehaald werden met de bunker. Mijn bunker!! bron forumspelletjes
wel leuke uitzicht thuis.quote:
Wil jij dat doenquote:Op maandag 2 april 2018 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed idee, ik zou er een topic van maken in ONZ als ik jou was denk dat er wel mensen mee willen doen.![]()
![]()
![]()
Kan ONZ wel gebruiken paar toffe spellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Das ook ontspannend!quote:Op maandag 2 april 2018 21:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat is een ander verhaal maar de lunch is er voor je rust.
Same, zit meestal mobiel op fok dus mis alle quotes doorgaans.quote:Op maandag 2 april 2018 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ik miss soms alles omdat ik als ik van mobiel naar laptop ga 50+ quote meldingen krijg.
echt irritant
reis naar huis en weer naar kantoor kost te veel inspanning voor die 10 minuten.quote:
Alweer een idee stelen?quote:
Haar uitnodigen op het werk kan ook.. wat ben ik dan een geluksvogelquote:Op maandag 2 april 2018 21:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
reis naar huis en weer naar kantoor kost te veel inspanning voor die 10 minuten.
Op mijn werk wil ik geen afleiding hebbenquote:Op maandag 2 april 2018 21:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Haar uitnodigen op het werk kan ook.. wat ben ik dan een geluksvogel
En met wijn op kosten van de baas zoals bij de Fransenquote:
Zullen we naar Frankrijk verhuizen?quote:Op maandag 2 april 2018 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En met wijn op kosten van de baas zoals bij de Fransen
liever nog een paar kilometer meer. Spanje vind ik gezelliger.quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zullen we naar Frankrijk verhuizen?
ik heb la choufe op?quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wb
wat heb je allemaal op aan drank?
ik heb geen idee alleen vroeger naar disneyland geweest en dat was echt geweldigquote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet altijd en ik houd niet zo van fransen
ahhh is leuker? Wel lekker tapas etenquote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
liever nog een paar kilometer meer. Spanje vind ik gezelliger.
Ik zou best wel in Barcelona willen wonen.quote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Tappas, rioja, vriendelijk volk.quote:Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb geen idee alleen vroeger naar disneyland geweest en dat was echt geweldig
[..]
ahhh is leuker? Wel lekker tapas eten
Roerend eens ... Fransen zijn onbeschoft en chagrijnig ! Dus of die wijn bij de lunch veel goed doetquote:Op maandag 2 april 2018 21:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
O ik heb echt geen idee, in dat opzicht ben ik best wereldvreemdquote:
Elvis Juice van brewdog zeker? Die wil ook eens proberenquote:Op maandag 2 april 2018 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb la choufe op?heet dat zo, begon met een ipa die elvis heette
daarna een leffe blonde (weet niet precies) en een iets wat amsterdam wit nogiets heette (echt die namen vergeten
)
quote:
ik vond hem kruidigquote:Op maandag 2 april 2018 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Elvis Juice van brewdog zeker? Die wil ook eens proberen
Nou had daarna iets lichters en blond biertjes, dat vond ik lekkerderquote:
quote:Op maandag 2 april 2018 22:01 schreef m1st1g het volgende:
Zin om op een terrasje te zitten aan de Middellandse zee.
quote:
misleidende dagquote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wikipedia pagina 3 jaar geleden verwijderd.
quote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is dit nou
volgende week 20 graden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geniet er maar vanquote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is dit nou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja mag wel na zo'n lange veel te koude periodequote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is dit nou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar echtquote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mag wel na zo'n lange veel te koude periode
ja lekker. Net Spanjequote:Op maandag 2 april 2018 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wat is dit nou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
echt wel eindelijk af van dat koude weer.quote:
en zijn de mensen weer wat vrolijkerquote:Op maandag 2 april 2018 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
echt wel eindelijk af van dat koude weer.
ook datquote:Op maandag 2 april 2018 22:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en zijn de mensen weer wat vrolijker
Een beetje feministisch zijn he.quote:Op maandag 2 april 2018 22:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Reed net met 80 over een polderweg waar je 80 mag. Komt een vent met zn zaklamp ineens de weg opgelopen. Reed m bijna aan. Wat een mafklappers heb je toch.
Ik ga echt niet in de polder stoppen in het pikkedonker als vrouw alleen
sorry ik zal voortaan beter opletten voordat ik oversteekquote:Op maandag 2 april 2018 22:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Reed net met 80 over een polderweg waar je 80 mag. Komt een vent met zn zaklamp ineens de weg opgelopen. Reed m bijna aan. Wat een mafklappers heb je toch.
gaat samenquote:Op maandag 2 april 2018 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Komend weekend is marathon in de stad, op de een of ander manier is het altijd wel lekker weer
Toch je koplampen maar aandoen 's avondsquote:Op maandag 2 april 2018 22:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Een slok water.quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vertel eens
wat gaat er NU door je heen?
Nou ik zal juichen... Mn kinderen weer lekker gezond en geen last van de longen.quote:Op maandag 2 april 2018 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mag wel na zo'n lange veel te koude periode
Haha nou was jij het maar. Deze vent wilde duidelijk mijn aandacht. Schrok me de tyfus.quote:Op maandag 2 april 2018 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sorry ik zal voortaan beter opletten voordat ik oversteek
kan je beter niet doen met die gekken neequote:Op maandag 2 april 2018 22:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Dankje voor de tipquote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch je koplampen maar aandoen 's avonds
al kan jij ze gewoon kielhalen natuurlijk...quote:
Misschien had hij wel pech met zijn auto en zijn hoogzwangere vrouw moet dringend naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha nou was jij het maar. Deze vent wilde duidelijk mijn aandacht. Schrok me de tyfus.
Nu heb ik tyfus
misschien was het een weerwolf en was het net bewolkt!quote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien had hij wel pech met zijn auto en zijn hoogzwangere vrouw moet dringend naar het ziekenhuis.
Oh hij wilde je echt stoppen ookquote:Op maandag 2 april 2018 22:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha nou was jij het maar. Deze vent wilde duidelijk mijn aandacht. Schrok me de tyfus.
Nu heb ik tyfus
Jaquote:Op maandag 2 april 2018 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh hij wilde je echt stoppen ook
wel engquote:Op maandag 2 april 2018 22:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jaik remde natuurlijk in eerste instantie. Maar ineens dacht ik wtf ik lijk wel gek. Snel gas gegeven en had m bijna aangereden
.
Maar voelde me alles behalve safe
Nou, zal ik dan maar een glaasje wijn voor je inschenken of liever een lekkere single maltquote:Op maandag 2 april 2018 22:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jaik remde natuurlijk in eerste instantie. Maar ineens dacht ik wtf ik lijk wel gek. Snel gas gegeven en had m bijna aangereden
.
Maar voelde me alles behalve safe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |