maakt niet uitquote:Op maandag 2 april 2018 19:47 schreef devzero het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom die koffie sc in mijn actieve topics staat. Ik post er toch niet
waarom heb jij ooit het winnaars lijstje verwijderd maatje.quote:
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staanquote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom heb jij ooit het winnaars lijstje verwijderd maatje.
Toen ik actief was bij studievereniging zaten we om 10u s'ochtends aan de bubbeltjes terwijl we 'werkten'quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, laten we het daar eens over hebben.
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staan
Lekker glaasje mousserende appelsap.quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen ik actief was bij studievereniging zaten we om 10u s'ochtends aan de bubbeltjes terwijl we 'werkten'
quote:Op maandag 2 april 2018 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder haags zou er maar 1 persoon in staan
nee was geen cider ofzo, mousseren wijn was het. lekker vergaderen met bubbeltjes in de ochtendquote:
Pijnlijk vooralquote:
yep.quote:
Altijd genieten dat programma.quote:Op maandag 2 april 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
waaaaar zijn mikey en markjesdans? dream school begint zomenteen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb paar afleveringen gezien, maar daarna geen zin meer inquote:Op maandag 2 april 2018 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
waaaaar zijn mikey en markjesdans? dream school begint zomenteen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja vind ik ookquote:Op maandag 2 april 2018 20:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Altijd genieten dat programma.
Ah van dit jaar of verleden jaar?quote:Op maandag 2 april 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb paar afleveringen gezien, maar daarna geen zin meer in
Ze “willen” van alles maar het ligt altijd aan een ander..quote:Op maandag 2 april 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja vind ik ook
al zijn ze dit jaar vervelender, die leerlingen.
Lui vooral.
vorig seizoen wat fragmenten, dit seizoen wel hele aflevering. Maar komt omdat dit jaar de kinderen gewoon ergelijk zijnquote:Op maandag 2 april 2018 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah van dit jaar of verleden jaar?
Ik vind het wel leuk maar ik kijk ook naar hier zijn de van rossems en bed & breakfast.
ja precies en ze doen gewoon geen reet maar ze tonen wel alle inzetquote:Op maandag 2 april 2018 20:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ze “willen” van alles maar het ligt altijd aan een ander..
ja zijn ook wel lamballen jaquote:Op maandag 2 april 2018 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vorig seizoen wat fragmenten, dit seizoen wel hele aflevering. Maar komt omdat dit jaar de kinderen gewoon ergelijk zijn
ze mag zo weerquote:
hij! ga het morgen pas kijken via youtubequote:
ah oké waarom dat?quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij! ga het morgen pas kijken via youtube
Zij!quote:Op maandag 2 april 2018 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij! ga het morgen pas kijken via youtube
ben een dag langer bij mijn vriendin gebleven.quote:
ah voor Jezusquote:Op maandag 2 april 2018 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben een dag langer bij mijn vriendin gebleven.
Chocoladequote:
op de camping zit je toch op witte plastic stoeltjes?quote:
Ze waren nog wit toen hij nog geen diarree hadquote:Op maandag 2 april 2018 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
op de camping zit je toch op witte plastic stoeltjes?
quote:Op maandag 2 april 2018 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze waren nog wit toen hij nog geen diarree had
Wijze woorden.quote:Op maandag 2 april 2018 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg mooi, maar niet erg praktisch als je diarree hebt
juist wel. Meestal zitten er gaten in de zitting dus alles spoelt zo wegquote:Op maandag 2 april 2018 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg mooi, maar niet erg praktisch als je diarree hebt
Kunt ze goed schoonspuiten met dentuinslang oid.quote:Op maandag 2 april 2018 20:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
juist wel. Meestal zitten er gaten in de zitting dus alles spoelt zo weg
quote:
Dat klinkt eigenlijk best lekkerquote:...een vulling van amandelspijs, kaneel, roomboter en noten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |