Oké oké, ik heb gewaarschuwd.quote:
Hmmmmmm je hebt gelijk maar zo bedoelde ik het niet, ga ik aanpassen!quote:Op maandag 2 april 2018 18:27 schreef mstx het volgende:
Als je alles kunt leren hoef je ook niet te kiezen hé.
Dan zou je leren dat mijn moeder een groot fan van je is bonesgod.quote:Op maandag 2 april 2018 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Ik zou Samuel24 leren schijten.
Alleen ben ik daar nu al heer een meester in, even nadenken:
Ik zou alles willen leren over JULLIE MOEDERS![]()
Wat weet jij nog niet over bier en tieten dan?quote:
Ja en wat zou jij willen leren?quote:
Hahahaquote:Op maandag 2 april 2018 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou je leren dat mijn moeder een groot fan van je is bonesgod.
Ja goede inderdaad, over het ontstaan en alles zeker een goede.quote:Op maandag 2 april 2018 18:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
Bedankt Flippinggod![]()
Ik zou alles willen leren overde ruimte
quote:
bondage kent mijn moeder niet naar ik weet.quote:
Inderdaad, want we weten feitelijk eigenlijk niksquote:Op maandag 2 april 2018 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja goede inderdaad, over het ontstaan en alles zeker een goede.![]()
![]()
![]()
Minder egocentrisch dan mijn keuze ja, mocht je de kennis willen delen met de rest.quote:Op maandag 2 april 2018 18:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Inderdaad, want we weten feitelijk eigenlijk niks
Dan mag iedereen het toch wetenquote:Op maandag 2 april 2018 18:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Minder egocentrisch dan mijn keuze ja, mocht je de kennis willen delen met de rest.
Ja dat is aan jou, als jij alles leert over de ruimte en je denkt oké mooi nu lekker gamen dan blijft die kennis bij jou.quote:Op maandag 2 april 2018 18:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan mag iedereen het toch weten![]()
En ik zou alles willen leren over koken
Nee, maar ik kan niet kokenquote:Op maandag 2 april 2018 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is aan jou, als jij alles leert over de ruimte en je denkt oké mooi nu lekker gamen dan blijft die kennis bij jou.
Ja ook vet, en er dan je beroep van maken?
Ja maar dan leer je die kook skills toch.quote:
Wiskunde snappen.quote:Op maandag 2 april 2018 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oké oké, ik heb gewaarschuwd.
Ik zou willen leren wat mij gelukkig maakt en gelukkig laat blijven.
Nu jij.
Ja, is me weer teveel moeite.quote:Op maandag 2 april 2018 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dan leer je die kook skills toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |