En tenminste op een fatsoenlijk tijdstipquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooooh en het is al maandag ipv zondag dus nog sneller weer race
Het is niet onverklaarbaar. Het gast om meer dan alleen snelheid. Geluids- en fijnstofoverlast voor omliggende dorpen zijn de belangrijkste reden om de snelheid hier op 100 km/uur te houden.quote:Op maandag 2 april 2018 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een weg waar de max snelheid gewoon onverklaarbaar laag is, rijdt het alles behalve ontspannen. Je zit constant op je snelheidsmeter te kijken of je niet per ongeluk wat gas bij hebt gegeven.
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.quote:Op maandag 2 april 2018 19:03 schreef GM78 het volgende:
[..]
En tenminste op een fatsoenlijk tijdstip![]()
Bord op schoot(lees vette hap) en genieten maar
Grote pan soep maken.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 racequote:
quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
Nee dat kan niet; dan is de kwalificatie namelijk en zit je met hetzelfde probleemquote:Op maandag 2 april 2018 19:37 schreef potjecreme het volgende:
Soep kan een dag van te voren al klaar gemaakt worden.
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27quote:Op maandag 2 april 2018 20:25 schreef Sked het volgende:
Het is maar goed dat de race pas om 17:10 begint, want ik moet eerst Parijs - Roubaix kijken
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersenquote:Op maandag 2 april 2018 20:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn idee. Mar dan moeten wij nog wel ergens een kwartiertje/half uurtje vandaan toveren want de verwachte finish van PR is 17:27
wind in de rug en allesquote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
Ah goed punt.quote:Op maandag 2 april 2018 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt mooi weer, dus ze kunnen lekker stevig doorkoersen
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga toch geen soep eten bij een F1 race
Dan steek ik liever na de race de Weber in de hens om er wat vlees op te tiefen.
En het stoeltje mag hij vast wel van Alonso lenenquote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.quote:Op maandag 2 april 2018 21:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
TV buiten zetten, Weber erbij... zo moeilijk is het niet.
Lente en raceweekquote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
17:10 uur is geen fatsoenlijk tijdstip.
16:00 beginnen, 18:00 klaar. Tijd genoeg om naar huis te gaan om te eten of om te besluiten dat de avond toch al naar de kloten is en daar waar je gekeken hebt wat eten te regelen en nog ff te blijven.
Dit is echt weer zo een kuttijd. Dan moet je haast wel thuisbezorgd inschakelen als je wat volk over de vloer hebt. En als je in de kroeg gaat kijken dan kan je pas na 19:00 uur eten; eik na 20:00 uur pas omdat nabeschouwing.
Het liefst volledig doorgekookte aardappels met worteltjes en een klein stukje vlees met veel te slappe jus.quote:Op dinsdag 3 april 2018 07:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja 18:00 moeten de piepers wel op tafel anders wordt geralt knorrig.
Je bedoelt 20?quote:Op maandag 2 april 2018 21:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens Weeronline wordt het zondag 18 graden dus dat kan prima dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |