Wat een waardeloze gedachte is dat.quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef _--_ het volgende:
Zou Nederland op de satteliet rood kleuren als Turkije in de WK -finale van Nederland wint?
quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef _--_ het volgende:
Zou Nederland op de satteliet rood kleuren als Turkije in de WK -finale van Nederland wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 2 april 2018 17:18 schreef _--_ het volgende:
Eerst volgende WK waar NL en Turkije voor gekwalificeerd zijn ga ik daarop hopen.
2096*quote:Op maandag 2 april 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijk
Volgens mij word je nu al ingemaakt. Als je al punten scoort komt dat omdat ik jou niet hoef te blocken.quote:Op maandag 2 april 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijk
vrees voor je dat dat tegenvaltquote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij word je nu al ingemaakt. Als je al punten scoort komt dat omdat ik jou niet hoef te blocken.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Robot
Dit is een automatisch gegenereerd bericht door Nattekat kunstmatige intellegencie. Met c.
quote:
turkije en Nederland beide gekwalificeerd ?quote:Op maandag 2 april 2018 17:18 schreef _--_ het volgende:
Eerst volgende WK waar NL en Turkije voor gekwalificeerd zijn ga ik daarop hopen.
dan bestaat de Nederlander niet meer.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
turkije en Nederland beide gekwalificeerd ?
hopen tot 2050 dan.
Helaas overgenomen door de Ottomaanse rijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan bestaat de Nederlander niet meer.
prachtigquote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Helaas overgenomen door de Ottomaanse rijk.
waarschijnlijk heb je helaas wel gelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
raar is dat he bij beesten en flora en fauna weten we wat er gebeurd als er een inheemse soort bij komt zonder natuurlijke vijanden maar europa laat wel al die arabieren maar komen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat hard dan, laten jullie je zo snel wegjagenquote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buitenlander haat buitenlanders.quote:Op maandag 2 april 2018 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
raar is dat he bij beesten en flora en fauna weten we wat er gebeurd als er een inheemse soort bij komt zonder natuurlijke vijanden maar europa laat wel al die arabieren maar komen.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
mexiaanse ratten mag je bijvoorbeeld niet los laten in de natuur maar de arabieren laten we wel met schepen tegelijk invaren.
Want nu is groenlinks conservatief?quote:
Er zitten wat partijen tussen die een flinke zwik naar links hebben gemaakt de afgelopen jaren.quote:
Hij komt naar eigen woorden uit Suriname.quote:
Alleen maar mooi dus.quote:Op maandag 2 april 2018 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten wat partijen tussen die een flinke zwik naar links hebben gemaakt de afgelopen jaren.
Dat was ook Nederland.quote:Op maandag 2 april 2018 17:47 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hij komt naar eigen woorden uit Suriname.
Stemmen op een partij die een onderzoek uit hemela laat vallen en daarop baseert dat donkere mensen een lager IQ hebben.quote:
hoezo danquote:
Met donkere mensen. Dat er nu donkere mensen uit Arabische landen komen vinden jullie ineens erger.quote:
Generaliserende stereortype jij.quote:
quote:Op maandag 2 april 2018 17:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik vind dat we het gezellig moeten houden.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik vind dat we het gezellig moeten houden.
Sinds wanneer zijn Arabieren donkere mensenquote:Op maandag 2 april 2018 17:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met donkere mensen. Dat er nu donkere mensen uit Arabische landen komen vinden jullie ineens erger.
De mensen niet maar wel hun gedachtengang, idealen en hunkering naar hun 'thuisland'.quote:Op maandag 2 april 2018 17:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met donkere mensen. Dat er nu donkere mensen uit Arabische landen komen vinden jullie ineens erger.
Sinds wanneer zijn arabieren blanke mensen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Arabieren donkere mensen
Ik stem op een partij waarin gewoon valide punten worden gemaakt zonder een PVV te zijn. Dat er een random lid een één of ander uit het verband gerukt opstootje veroorzaakt kan me vrij weinig boeien.quote:Op maandag 2 april 2018 17:49 schreef _--_ het volgende:
[..]
Stemmen op een partij die een onderzoek uit hemela laat vallen en daarop baseert dat donkere mensen een lager IQ hebben.
Zo'n eentje ben jij.
Dus jij wilt zeggen dat Europeanen zwakker zijn dan Arabieren, dat de Arabieren dan geen natuurlijke vijanden hebben in Europa?quote:Op maandag 2 april 2018 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
raar is dat he bij beesten en flora en fauna weten we wat er gebeurd als er een inheemse soort bij komt zonder natuurlijke vijanden maar europa laat wel al die arabieren maar komen.
Zeg ik nietquote:Op maandag 2 april 2018 17:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn arabieren blanke mensen.
Hun gedachtengang, idealen? Kan je dat nader toelichten?quote:Op maandag 2 april 2018 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De mensen niet maar wel hun gedachtengang, idealen en hunkering naar hun 'thuisland'.
Als je een lasbril op zet, is ineens iedereen donker.quote:Op maandag 2 april 2018 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Arabieren donkere mensen
Sowieso. Europeanen halen de Arabieren gewoon in huisquote:Op maandag 2 april 2018 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat Europeanen zwakker zijn dan Arabieren, dat de Arabieren dan geen natuurlijke vijanden hebben in Europa?
Vandaar het discriminerende beleid van Joost 'lasbril' Eerdmansquote:Op maandag 2 april 2018 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een lasbril op zet is ineens iedereen donker.
quote:De PVV-fractie binnen de Tweede Kamer biedt nu een unieke kans om in het hart van de democratie mee te werken aan het formuleren van asiel- en immigratiebeleid.
Beleidsmedewerker asiel & immigratie
Je verzamelt en analyseert informatie, schrijft stukken en bereidt debatten voor. Asiel & immigratieproblematiek is een van de belangrijkste thema’s van de PVV en jij werkt mee aan onze visie hierop. Je volgt de actualiteit 24/7. Daarnaast heb je een adviserende rol. Politiek inzicht is daarbij van groot belang. Je ondersteunt, samen met collega’s, de Leden van een grote fractie in de Tweede Kamer.
Wie ben jij?
Je hebt minimaal een afgeronde HBO of WO-opleiding en een aantal jaren werkervaring in het veld van asiel & immigratieproblematiek. Je hebt bijvoorbeeld praktijkervaring of je bent beleidsvormend actief geweest. Natuurlijk heb je een sterk analytisch vermogen, een scherpe oordeelsvorming en ben je in staat om complexe materie snel te doorgronden en te vertalen in gestructureerde analyses en eenduidige adviezen. Je hebt een uitstekende politieke antenne en denkt 3 stappen vooruit.
Daarnaast ben je een PVV’er in hart en nieren en tot op het bot gemotiveerd om het asielbeleid van de PVV vorm en inhoud te geven. Een veertigurige werkweek is niet veel voor jou, je bent een workaholic.
90 % van de vluchtelingen zijn economische profiteurs de rest waarschijnlijk ook maar daar heb ik nog geen bewijs voor. Echte vluchtelingen kunnen helemaal niet hier komen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Hun gedachtengang, idealen? Kan je dat nader toelichten?
En hunkeren naar het thuisland doen vluchtelingen meestal niet vanwege het feit dat ze van daaruit vluchten voor oorlog. Met immigranten ligt dat natuurlijk anders.
Enkele eeuwen geleden was de Arabische wereld qua technologie en kennis op grote voorsprong vergeleken met de "westerse wereld". Alleen moesten westerse landen zo nodig shit van hen stelen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sowieso. Europeanen halen de Arabieren gewoon in huis
Neh.quote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Voor de geļnteresseerden die hier wat aan willen doen
[..]
nee maar het is toch raar dat bewezen is dat inheemse dieren en planten op de lange termijn voor ellende zorgen maar dat we dat nooit bij mensen onderzocht hebben.quote:
Soliciteren met ahmed@gmail.comquote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Voor de geļnteresseerden die hier wat aan willen doen
[..]
Nou lekker, weinig betaald krijgen voor 80+ uur werkweken.quote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Een veertigurige werkweek is niet veel voor jou, je bent een workaholic.
lul niet uit je nek. Ze leven nog in 1490 of zo. Afgezien van die paar uitbuiters van sjeiks e.d.quote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Enkele eeuwen geleden was de Arabische wereld qua technologie en kennis op grote voorsprong vergeleken met de "westerse wereld". Alleen moesten westerse landen zo nodig shit van hen stelen.
Bedoel je niet uitheems?quote:Op maandag 2 april 2018 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee maar het is toch raar dat bewezen is dat inheemse dieren en planten op de lange termijn voor ellende zorgen maar dat we dat nooit bij mensen onderzocht hebben.
Kennis steel je niet, dat deel je.quote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Enkele eeuwen geleden was de Arabische wereld qua technologie en kennis op grote voorsprong vergeleken met de "westerse wereld". Alleen moesten westerse landen zo nodig shit van hen stelen.
Serieus?quote:Op maandag 2 april 2018 17:59 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
POL kwam laats al hier heen..
Is volgens mij ook echt zo. Was paar jaar geleden een interview van een ex-medewerker die helemaal kapot ging.quote:Op maandag 2 april 2018 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou lekker, weinig betaald krijgen voor 80+ uur werkweken.
Je kom lekker met procenten aanzetten zonder referenties.quote:Op maandag 2 april 2018 17:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
90 % van de vluchtelingen zijn economische profiteurs de rest waarschijnlijk ook maar daar heb ik nog geen bewijs voor. Echte vluchtelingen kunnen helemaal niet hier komen.
Oja, daar was ik bijquote:Op maandag 2 april 2018 18:01 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik overdrijf een beetje, maar er was een discussie daar en die werd hier voortgezet.
Bestaan er uit/inheemse mensen. Bestaan er mensensoorten? Ja, dat dacht ik al. Rassen bestaan eigenlijk niet onder het menselijke ras. Er zijn geen verschillende soorten. We zijn 1 soort. Er kwam pas apartheid nadat de Britten slaven begonnen te importeren.quote:Op maandag 2 april 2018 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee maar het is toch raar dat bewezen is dat inheemse dieren en planten op de lange termijn voor ellende zorgen maar dat we dat nooit bij mensen onderzocht hebben.
https://www.historischnie(...)n-dankbaar-zijn.htmlquote:Op maandag 2 april 2018 17:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
lul niet uit je nek. Ze leven nog in 1490 of zo. Afgezien van die paar uitbuiters van sjeiks e.d.
De mensen uit oorlogsgebieden. Volgens het Schengenverdrag is NL zelden het eerste land.quote:Op maandag 2 april 2018 18:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Vertel me eens wat je bedoelt met echte vluchtelingen?
Dus mensen die lijden aan klimaatproblemen of sterven van de honger steek je een middelvinger tegen op?quote:Op maandag 2 april 2018 18:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De mensen uit oorlogsgebieden. Volgens het Schengenverdrag is NL zelden het eerste land.
Gelukkig bestaat de mensheid uit 1 groep.quote:Op maandag 2 april 2018 18:08 schreef Nattekat het volgende:
Schijnt dat je, wanneer je dieren enorm bijvoedt in een natuurgebied, zeg de Oostvaarderplassen, een groeiende groep dieren krijgt die zichzelf niet meer kan onderhouden en hun leefgebied kaal plukt.
Wat is het verschilquote:Op maandag 2 april 2018 18:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de mensheid uit 1 groep.
quote:Op maandag 2 april 2018 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik probeerde al met koken het leuker te maken.
quote:Op maandag 2 april 2018 18:14 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ach, hoeveel mensen zouden het in het wild nog overleven zonder moderne technologie?
de beste overlevenquote:
Ik zou het ergens wel vet vinden.quote:
ik kan wel wat leukers bedenkenquote:Op maandag 2 april 2018 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou het ergens wel vet vinden.
wat dan?quote:
Hmmmmm.quote:
Niet lekker in een speedo op het strand flanerenquote:
Uiteraard.quote:Op maandag 2 april 2018 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Wie komt komende weekend samen met mij over boulevard van Scheveningen in ballenknijper flaneren?
een vrije maandag, of doel je op iets anders?quote:Op maandag 2 april 2018 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
weetje wat voor dag het vandaag is?
de dag dat ik geboren benquote:Op maandag 2 april 2018 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een vrije maandag, of doel je op iets anders?
Borrelnootje-doet-gek-en-zingt-een-vrolijk-liedje-dag?quote:Op maandag 2 april 2018 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gezellig. Samen met je moeder?quote:Op maandag 2 april 2018 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben harstikke dronken
heb geshopt heb bij taphuys gezetenen sushi gegeten
helemaal blij
taphuys is toch met 1001 tapbieren?quote:Op maandag 2 april 2018 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ben harstikke dronken
heb geshopt heb bij taphuys gezetenen sushi gegeten
helemaal blij
dankjewelquote:
100 jaquote:Op maandag 2 april 2018 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
taphuys is toch met 1001 tapbieren?
dank uquote:Op maandag 2 april 2018 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Gefeliciteerd borrel.![]()
Fijne verjaardag.
gefeliciteerdquote:Op maandag 2 april 2018 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
klinkt goedquote:Op maandag 2 april 2018 19:10 schreef m1st1g het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus was lekker.
Klinkt goed, amice. Met een lekker flesje Romanee-Conti? 95?quote:Op maandag 2 april 2018 19:10 schreef m1st1g het volgende:
Varkenshaas met champignonsaus was lekker.
Ja of een 1997 dat was ook een goede.quote:Op maandag 2 april 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
1995 was ook een kut jaar voor Bourgogne, dan liever een 2005.
Een reserve of de gewone huiswijn? Ik had niet verwacht dat je die zo lang kon bewaren.quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef m1st1g het volgende:
Gisteren een rioja Campo viego 2003. Was ook wel goed te doen.
gran reserva. Donker en op 8 graden gaat dat heel goed.quote:Op maandag 2 april 2018 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Een reserve of de gewone huiswijn? Ik had niet verwacht dat je die zo lang kon bewaren.
nee maar het is toch raar dat bewezen is dat inheemse dieren en planten op de lange termijn voor ellende zorgen maar dat we dat nooit bij mensen onderzocht hebben.quote:
Of na aspergesquote:Op maandag 2 april 2018 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
De geur van je urine nadat je koffie hebt gedronken
quote:Op maandag 2 april 2018 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
De geur van je urine nadat je koffie hebt gedronken
cellartrackerquote:Op maandag 2 april 2018 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gran reserva. Donker en op 8 graden gaat dat heel goed.
Eigenlijk dus al over zijn top, maar zal vast lekker zijn geweest.quote:Drink between: 2009 - 2013
de snarenquote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef devzero het volgende:
Ik wil niet weten wat je moet eten om je pis naar viooltjes te laten ruiken
de bloemetjes natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2018 19:28 schreef devzero het volgende:
Ik wil niet weten wat je moet eten om je pis naar viooltjes te laten ruiken
of je kak na rode bieten.quote:
Je vermaakt je dus welquote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja de dagen vervliegen en langzaam glijd ik de afgrond in.
zit je op een plastic stoeltje?quote:Op maandag 2 april 2018 19:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja de dagen vervliegen en langzaam glijd ik de afgrond in.
quote:Op maandag 2 april 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beter een plastic stoeltje dan een plastic smoeltje!
Ach, na een paar weken alleen op de camping dan wil je ook wel eens....quote:Op maandag 2 april 2018 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beter een plastic stoeltje dan een plastic smoeltje!
Jammerquote:
Een goede wel toch?quote:Op maandag 2 april 2018 19:42 schreef m1st1g het volgende:
Zo'n relaxfauteuil zit eigenlijk helemaal niet zo lekker
ftfyquote:Op maandag 2 april 2018 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jammer![]()
Lekker op de bank met een mooie dame op je onblote onderlijf en een cognac in je hand.
de eckte leefquote:Op maandag 2 april 2018 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jammer![]()
Lekker op de stoep in een wit plastic stoeltje met een onblote pens en een halve liter in je getatoeėerde hand.
Opstaan voor 3 uur s' middagsquote:Op maandag 2 april 2018 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de eckte leefen natuurlijk zo vroeg mogelijk op de dag beginnen met drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |