Wat een waardeloze gedachte is dat.quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef _--_ het volgende:
Zou Nederland op de satteliet rood kleuren als Turkije in de WK -finale van Nederland wint?
quote:Op maandag 2 april 2018 17:14 schreef _--_ het volgende:
Zou Nederland op de satteliet rood kleuren als Turkije in de WK -finale van Nederland wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 2 april 2018 17:18 schreef _--_ het volgende:
Eerst volgende WK waar NL en Turkije voor gekwalificeerd zijn ga ik daarop hopen.
2096*quote:Op maandag 2 april 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijk
Volgens mij word je nu al ingemaakt. Als je al punten scoort komt dat omdat ik jou niet hoef te blocken.quote:Op maandag 2 april 2018 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
we schrijven het jaar 2196. Haags is eindelik verslagen in het dodetopicspel. Letterlijk en figuurlijk
vrees voor je dat dat tegenvaltquote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij word je nu al ingemaakt. Als je al punten scoort komt dat omdat ik jou niet hoef te blocken.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Robot
Dit is een automatisch gegenereerd bericht door Nattekat kunstmatige intellegencie. Met c.
quote:
turkije en Nederland beide gekwalificeerd ?quote:Op maandag 2 april 2018 17:18 schreef _--_ het volgende:
Eerst volgende WK waar NL en Turkije voor gekwalificeerd zijn ga ik daarop hopen.
dan bestaat de Nederlander niet meer.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
turkije en Nederland beide gekwalificeerd ?
hopen tot 2050 dan.
Helaas overgenomen door de Ottomaanse rijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan bestaat de Nederlander niet meer.
prachtigquote:Op maandag 2 april 2018 17:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Helaas overgenomen door de Ottomaanse rijk.
waarschijnlijk heb je helaas wel gelijk.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
raar is dat he bij beesten en flora en fauna weten we wat er gebeurd als er een inheemse soort bij komt zonder natuurlijke vijanden maar europa laat wel al die arabieren maar komen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat hard dan, laten jullie je zo snel wegjagenquote:Op maandag 2 april 2018 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buitenlander haat buitenlanders.quote:Op maandag 2 april 2018 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
raar is dat he bij beesten en flora en fauna weten we wat er gebeurd als er een inheemse soort bij komt zonder natuurlijke vijanden maar europa laat wel al die arabieren maar komen.
quote:Op maandag 2 april 2018 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
mexiaanse ratten mag je bijvoorbeeld niet los laten in de natuur maar de arabieren laten we wel met schepen tegelijk invaren.
Want nu is groenlinks conservatief?quote:
Er zitten wat partijen tussen die een flinke zwik naar links hebben gemaakt de afgelopen jaren.quote:
Hij komt naar eigen woorden uit Suriname.quote:
Alleen maar mooi dus.quote:Op maandag 2 april 2018 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zitten wat partijen tussen die een flinke zwik naar links hebben gemaakt de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |