SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!![]()
![]()
Tja dat vind ik dus niet. Run is leuk en Chasing Cars aardig, maar dit klinkt voor mij wat spannender.quote:Op maandag 2 april 2018 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Snowpatrol was ooit wel stukken beter te pruimen dan dit
Vind 'm eerlijk gezegd vrij generiekquote:Op maandag 2 april 2018 16:14 schreef peaceman het volgende:
Fraaie nieuwe single van Snow Patrol. Ben geen fan, maar dit klinkt prima.
ik word hier helemaal naar van, dat ritmequote:Op maandag 2 april 2018 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat vind ik dus niet. Run is leuk en Chasing Cars aardig, maar dit klinkt voor mij wat spannender.
Zoals je ziet zijn de meningen verdeeldquote:
Smaken verschillen. Dat hebben we gewoon te respecterenquote:Op maandag 2 april 2018 16:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je ziet zijn de mening verdeeld
meer disco, al is de discofan nu wel foetsie. Zouden de Groningse fietsenmakers trouwens open zijn op tweede Pasen?quote:
Ik ga zo eerst even richting de eitjes.. ik zal daarna de disco erin kwakkenquote:Op maandag 2 april 2018 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meer disco, al is de discofan nu wel foetsie. Zouden de Groningse fietsenmakers trouwens open zijn op tweede Pasen?
En dat alleen maar om deze er achteraan te draaienquote:
Goeiequote:Op maandag 2 april 2018 16:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
I am the walrus, I am the egg-man mag dan natuurlijk niet ontbreken
Aparte muziek. Je moet het wat vaker horen, maar het zit erg goed in elkaar. Album van hem is aanstaande.quote:
oh is het aparte muziek.. daar hou ik niet vanquote:Op maandag 2 april 2018 16:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aparte muziek. Je moet het wat vaker horen, maar het zit erg goed in elkaar. Album van hem is aanstaande.
Die serie was echt genotquote:Op maandag 2 april 2018 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ha! Die openingstune van Frasier kan hier wel achteraan.
Bij Tom Waits is die kans best wel groot.quote:
Net op tijd terug zo te lezenquote:Op maandag 2 april 2018 16:42 schreef DJ11 het volgende:
Lieve luisteraars die disco willen en nu afzien: jullie gebeden worden écht verhoord, zo meteen
Hangt van je smaak af.quote:
Ik luister van alles, er zit vast wel wat tussenquote:Op maandag 2 april 2018 16:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hangt van je smaak af.Heb nog van alles klaarstaan, waaronder veel nieuwe muziek, die ik steeds maar uitstel.
als er maar wat in de fik gaat he?!quote:
Dit jasje zou ik zelf niet kopen, maar 1 keer aantrekken is prima.quote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor Bassman: een nummer dat ook door CCR is gedaan, maar dan in een heel ander jasje...
Lekker nummertje hoorquote:Op maandag 2 april 2018 16:52 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor Bassman: een nummer dat ook door CCR is gedaan, maar dan in een heel ander jasje...
Zit wel wat inquote:Op maandag 2 april 2018 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb zojuist een shower thought gekregen: disco is eigenlijk proto-techno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |