Echt een schande inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hulpverleners nodig hebben uberhaupt
Deze manquote:Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hulpverleners nodig hebben uberhaupt
quote:Op zondag 1 april 2018 22:23 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Deze man
HostiAlphaPremiumGodMeister
Prachtig. Mooi. Stil.quote:Op zondag 1 april 2018 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Zijn hulpverleners allemaal incompetent?
Ook weer zo'n pareltje.
Dat zijn wel de beste topics.quote:Op zondag 1 april 2018 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
En ts is vooral alleen maar heel erg slachtoffer
Ik hoop dat je je kut voelt, echt. Zo ben ik, totaal asociaal.quote:
Dat is toch niks nieuws?quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je kut voelt, echt. Zo ben ik, totaal asociaal.
Toffe boys altijd, met 20 tegen eenquote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef Weissmania het volgende:
Dat nieuwsbericht over homo's in elkaar slaan. Echt![]()
![]()
Met een groep van 15 man tegen 2![]()
![]()
Enkeltje met vlucht 370 van Malaysia Airlines pls![]()
![]()
Alle marokkanen terug naar turkije!quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef Weissmania het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoop dat het je wat oplevert en dat je er wat mee kan, oprechtquote:Op zondag 1 april 2018 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is toch niks nieuws?
Maar maak je geen zorgen, elke dag weer hoor. Speciaal voor jou, zo ben ik dan weer.
obrecht?quote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop dat het je wat oplevert en dat je er wat mee kan, obrecht
Eng dat er in een groep van 15/16 volwassen niet 1 bij zit die zegt, hey dit is niet ok, mss moeten we dit gewoon niet doen, slecht voor je karma enzoquote:Op zondag 1 april 2018 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toffe boys altijd, met 20 tegen een
Aapjesgedrag. Allemaal enkeltje noordpool.quote:Op zondag 1 april 2018 22:40 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Eng dat er in een groep van 15/16 volwassen niet 1 bij zit die zegt, hey dit is niet ok, mss moeten we dit gewoon niet doen, slecht voor je karma enzo
Ik ben allang blij dat ik niet zo ver heen ben als die flippo uit dat topic. Jesus christus op een hobbelpaard. Dan had je mij echt mogen neerknuppelen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoop dat het je wat oplevert en dat je er wat mee kan, oprecht
Misselijkmakend inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2018 22:36 schreef Weissmania het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dan met 20 man komen voor het geval je zo'n cluppie tegenkomt.quote:Op zondag 1 april 2018 22:42 schreef Weissmania het volgende:
Zou bijna een Grindr account aanmaken als gay-support ofzo
Je zou denken de ultieme droom voor sommigen.quote:Op zondag 1 april 2018 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Klinkt eigenlijk best gay voor een antihomo groepje. Met 20 mannen op een Grindr date komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |