quote:Op maandag 2 april 2018 09:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is nergens een god
Behalve in films en boeken enzo maar dat is fictie
Al zou het theoretisch kunnen dat er in een parallelle dimensie wel een god bestaat
En volgens star trek waren de Griekse goden aliens die nog steeds bestaan
Boh.quote:Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Vanaf vrijdag wordt het droog en warm lenteweer. In het zuiden en oosten van het land kan de temperatuur zelfs oplopen tot 21 graden.
TOETERTJES
Anders houdt het in dat hij dus voor 6 maanden 1 miljoen paktquote:Op maandag 2 april 2018 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar wel salaris voor 12 maand pakken zkr
Doet ie goed
Welke Nederlandse toppers doen er straks mee aan de TdF?quote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat we de beste WIELRENNERS van de WERELD zijn
quote:Op maandag 2 april 2018 13:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan pleeg ik nog liever zelfmoord
Lekker man. Naar Azie wat je al langer ambieert?quote:Op maandag 2 april 2018 13:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nog vier maanden en dan neem ik de benen
Ja. Ik weet niet hoe knut het doet (het zal de Limburgse schone zijn), maar ik weet niet of ik nog een winter trek.quote:Op maandag 2 april 2018 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker man. Naar Azie wat je al langer ambieert?
Jeetje wat een zwaar leven.quote:Op maandag 2 april 2018 13:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet hoe knut het doet (het zal de Limburgse schone zijn), maar ik weet niet of ik nog een winter trek.
Hier is hier niet echt beter qua weer.quote:
Joah beetje zelfde.quote:Op maandag 2 april 2018 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hier is hier niet echt beter qua weer.
De tour is toch nog niet begonnenquote:Op maandag 2 april 2018 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan nog steeds niet geloven dat we de beste WIELRENNERS van de WERELD zijn
Mietje.quote:Op maandag 2 april 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al 6 keer ziek sinds september
(fysiek zwak)
dat niet hoeven trekken gaat het omquote:Op maandag 2 april 2018 13:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet hoe knut het doet (het zal de Limburgse schone zijn), maar ik weet niet of ik nog een winter trek.
Zal ook deels mentaal zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al 6 keer ziek sinds september
(fysiek zwak)
hoe werkt datquote:Op maandag 2 april 2018 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
WINACTIE!
De veganistische kaasvervangers van Wilmersburger Nederland zijn verkrijgbaar of te bestellen bij supermarkten als Jumbo, Albert Heijn, Deen, Marqt en Natuurwinkel. De producten zijn behalve 100% plantaardig ook palmolievrij.
Wie is volgens jou verslaafd aan kaas en gun jij een pakket van Wilmersburger?
Veganistisch kaas.
En dan gaat ze daar in een ziekenhuis werken? Jij thuisvader? Goede scholen daar? ZOVEEL VRAGEN INSO.quote:
Ja, als dat te regelen is.quote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan gaat ze daar in een ziekenhuis werken? Jij thuisvader? Goede scholen daar? ZOVEEL VRAGEN INSO.
nee dank jequote:Op maandag 2 april 2018 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
WINACTIE!
De veganistische kaasvervangers van Wilmersburger Nederland zijn verkrijgbaar of te bestellen bij supermarkten als Jumbo, Albert Heijn, Deen, Marqt en Natuurwinkel. De producten zijn behalve 100% plantaardig ook palmolievrij.
Wie is volgens jou verslaafd aan kaas en gun jij een pakket van Wilmersburger?
Veganistisch kaas.
https://www.wilmersburger.de/nl/tipsquote:
noten enzo.quote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
veganistische kaas
wat zit daar dan nog in
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.quote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
veganistische kaas
wat zit daar dan nog in
gemodificeerde zetmeel. jeh! De dikmaker van de 21ste eeuw.quote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.
hoezo is dit kaasquote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.
Oké.quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, als dat te regelen is.
Ja, net als nu.
Ja, gewoon internationale school
Als veganist mis je wel genoeg andere stoffen om mager te blijven.quote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemodificeerde zetmeel. jeh! De dikmaker van de 21ste eeuw.
Mededingingsautoriteit/NVWA zal wel binnen een paar weken actie ondernemen. VeggieCheese mocht die naam ook niet meer dragen in DLD dacht ik zo.quote:
ik vind sowieso die drang naar vervangers een foute benadering, de vegetarische slager, waar slaat dat opquote:
Ik snap nooit zo waarom dat ertoe moet doen. Het is niet zo dat je wordt misleidt door een spotgoedkope prijs waardoor je het 'echte' product laat liggen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind sowieso die drang naar vervangers een foute benadering, de vegetarische slager, waar slaat dat op
Survival of the fittest en hij was het niet.quote:
het gaat mij er meer om dat ze teveel het namaken van dierlijke producten nastreven ipv mooie plantaardige producten te makenquote:Op maandag 2 april 2018 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom dat ertoe moet doen. Het is niet zo dat je wordt misleidt door een spotgoedkope prijs waardoor je het 'echte' product laat liggen.
Ze had een grote mond aan de lijn, ja dan hang je snel opquote:Op maandag 2 april 2018 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Survival of the fittest en hij was het niet.
quote:Op maandag 2 april 2018 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had een grote mond aan de lijn, ja dan hang je snel op
Vegetarische slager doet dat toch. Was dat niet van lupine olie of zo? Ik heb mij er ooit ietwat in verdiept maar de helft ben ik alweer kwijt.quote:Op maandag 2 april 2018 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat mij er meer om dat ze teveel het namaken van dierlijke producten nastreven ipv mooie plantaardige producten te maken
nee die doet 90% nabootsen vanquote:Op maandag 2 april 2018 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vegetarische slager doet dat toch. Was dat niet van lupine olie of zo? Ik heb mij er ooit ietwat in verdiept maar de helft ben ik alweer kwijt.
Grotere aankoop dan Beckham toenquote:
die 2 goals gelijkquote:Op maandag 2 april 2018 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grotere aankoop dan Beckham toen
Zeg het alvast
Alleen sprinterquote:Op maandag 2 april 2018 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Welke Nederlandse toppers doen er straks mee aan de TdF?
laat je de kiet schilderen?quote:Op maandag 2 april 2018 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso er is hier een pool in de house
Dan wil je ook sex met mijquote:Op maandag 2 april 2018 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Zlatan stond een keer 4 meter verderop. Was ZEER onder de indruk van z’n extreem brede kuiten.
is ze lekkerquote:Op maandag 2 april 2018 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paasontbijt en schoonbroer heeft een Poolse vriendin
Ze werkt in de kassen
ZO dan. Ik zeg alleen dat ik onder de indruk ben van z’n kuiten.quote:
Uh, ja? Zo werkt de wereld.quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ZO dan. Ik zeg alleen dat ik onder de indruk ben van z’n kuiten.![]()
Als een vrouw tegen jou zegt dat je haar goed zit, wil je ‘m dan meteen naar binnen wippen?
Ja tuurlijk?quote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als een vrouw tegen jou zegt dat je haar goed zit, wil je ‘m dan meteen naar binnen wippen?
Met zo'n smiley erbij jazekerquote:Op maandag 2 april 2018 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |