Mietje.quote:Op maandag 2 april 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al 6 keer ziek sinds september
(fysiek zwak)
dat niet hoeven trekken gaat het omquote:Op maandag 2 april 2018 13:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet hoe knut het doet (het zal de Limburgse schone zijn), maar ik weet niet of ik nog een winter trek.
Zal ook deels mentaal zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 13:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Al 6 keer ziek sinds september
(fysiek zwak)
hoe werkt datquote:Op maandag 2 april 2018 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
WINACTIE!
De veganistische kaasvervangers van Wilmersburger Nederland zijn verkrijgbaar of te bestellen bij supermarkten als Jumbo, Albert Heijn, Deen, Marqt en Natuurwinkel. De producten zijn behalve 100% plantaardig ook palmolievrij.
Wie is volgens jou verslaafd aan kaas en gun jij een pakket van Wilmersburger?
Veganistisch kaas.
En dan gaat ze daar in een ziekenhuis werken? Jij thuisvader? Goede scholen daar? ZOVEEL VRAGEN INSO.quote:
Ja, als dat te regelen is.quote:Op maandag 2 april 2018 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan gaat ze daar in een ziekenhuis werken? Jij thuisvader? Goede scholen daar? ZOVEEL VRAGEN INSO.
nee dank jequote:Op maandag 2 april 2018 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
WINACTIE!
De veganistische kaasvervangers van Wilmersburger Nederland zijn verkrijgbaar of te bestellen bij supermarkten als Jumbo, Albert Heijn, Deen, Marqt en Natuurwinkel. De producten zijn behalve 100% plantaardig ook palmolievrij.
Wie is volgens jou verslaafd aan kaas en gun jij een pakket van Wilmersburger?
Veganistisch kaas.
https://www.wilmersburger.de/nl/tipsquote:
noten enzo.quote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
veganistische kaas
wat zit daar dan nog in
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.quote:Op maandag 2 april 2018 13:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
veganistische kaas
wat zit daar dan nog in
gemodificeerde zetmeel. jeh! De dikmaker van de 21ste eeuw.quote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.
hoezo is dit kaasquote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
53% amandelbasis (water, amandelen), kokosnootolie, zetmeel, gemodificeerde zetmeel, zout, kruiden (basilicum, oregano, rosmary, tijm), kleurend voedsel, geconcentreerde wortelen en appels, garlic, peper, specerijen, antioxidant: natrium ascorbaat , verzuurmiddel: citroenzuur.
Oké.quote:Op maandag 2 april 2018 13:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, als dat te regelen is.
Ja, net als nu.
Ja, gewoon internationale school
Als veganist mis je wel genoeg andere stoffen om mager te blijven.quote:Op maandag 2 april 2018 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemodificeerde zetmeel. jeh! De dikmaker van de 21ste eeuw.
Mededingingsautoriteit/NVWA zal wel binnen een paar weken actie ondernemen. VeggieCheese mocht die naam ook niet meer dragen in DLD dacht ik zo.quote:
ik vind sowieso die drang naar vervangers een foute benadering, de vegetarische slager, waar slaat dat opquote:
Ik snap nooit zo waarom dat ertoe moet doen. Het is niet zo dat je wordt misleidt door een spotgoedkope prijs waardoor je het 'echte' product laat liggen.quote:Op maandag 2 april 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind sowieso die drang naar vervangers een foute benadering, de vegetarische slager, waar slaat dat op
Survival of the fittest en hij was het niet.quote:
het gaat mij er meer om dat ze teveel het namaken van dierlijke producten nastreven ipv mooie plantaardige producten te makenquote:Op maandag 2 april 2018 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom dat ertoe moet doen. Het is niet zo dat je wordt misleidt door een spotgoedkope prijs waardoor je het 'echte' product laat liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |