No moneys nuquote:Op zondag 1 april 2018 12:38 schreef Hamzoef het volgende:
Koop een goed (ja, is duur) strijkijzer en strijkplank. Dat bespaart je een hoop ergernis, dus is het echt waard.
russianbride.nu ?quote:Op zondag 1 april 2018 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een vrouw voor dat soort zaken.
quote:Op zondag 1 april 2018 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen. Maar misschien wel een idee voor jou?
quote:Op zondag 1 april 2018 12:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
No moneys nuen de winkels zijn dicht.
Zo'n stoomgenerator heb je al vanaf zo'n ¤75 en dat scheelt serieus echt een HELE hoop ellende!quote:Op zondag 1 april 2018 12:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
No moneys nuen de winkels zijn dicht.
Dat, na het wassen overhemden uithangen en strijken als ze nog net niet droog zijn helpt ook enorm.quote:Op zondag 1 april 2018 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n stoomgenerator heb je al vanaf zo'n ¤75 en dat scheelt serieus echt een HELE hoop ellende!Absolute aanrader, zodra je weer wat pegels hebt.
Een tip die ik ook wel eens gelezen heb bij rottige kreukels is er een nat zakdoekje op leggen en daar overheen strijken.quote:Op zondag 1 april 2018 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat, na het wassen overhemden uithangen en strijken als ze nog net niet droog zijn helpt ook enorm.
Zodra je niet meer skeer bent, kopen broer.quote:Op zondag 1 april 2018 13:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
lol
na googelen zie ik pas wat dat is![]()
https://www.laurastar.nl/nl/over-laurastar
Zeker niet skeer zijn 1.229,-quote:Op zondag 1 april 2018 13:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zodra je niet meer skeer bent, kopen broer.
Je hebt ook modellen van rond de 800 euro.quote:Op zondag 1 april 2018 13:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Zeker niet skeer zijn 1.229,-![]()
![]()
https://www.strijkijzerst(...)astar-magic-s6a.html
Hm aandelen postNL doen momenteel 7,75 % dividendquote:Op zondag 1 april 2018 13:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je hebt ook modellen van rond de 800 euro.
De roestvlekken zijn eruit !quote:Op zondag 1 april 2018 12:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
5 --> Een van mijn beste overhemden vervuilen met waarschijnlijk roest wat nog aan de strijkplank zat![]()
![]()
![]()
6 --> Roestvlekken krijg je er never nooit uit RIP overhemd![]()
![]()
![]()
7 --> uren bezig met die zooi
Jouw mammie doet het nog ?quote:Op maandag 2 april 2018 17:16 schreef Samuel24 het volgende:
mannen die strijken. nooit eerder gehoord eigenlijk.
ooh oke.quote:
Bij de socialewerkplaats boeit dat ook niet neequote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh oke.nou ik kan daar heel simpel over zijn. nee niemand strijkt mijn kleding. ik zelf doe het trouwens ook niet. ik trek gewoon me kleren aan gekreukeld en al. what the fuck kan mij het schelen dat er een paar kreukels inzitten.
ik ga binnenkort heel ergens anders werken hoor.quote:Op maandag 2 april 2018 17:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de socialewerkplaats boeit dat ook niet nee
Een crèmekleurige Van Gilsquote:Op maandag 2 april 2018 17:05 schreef Fushia2 het volgende:
Pics of beschrijving van je beste overhemd?
Van Gils is een prima merk, maar een crèmekleurig overhemd??quote:Op maandag 2 april 2018 18:28 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Een crèmekleurige Van Gils![]()
Of de lichtblauw/donkerblauw gestreepte Arrow of een State of Art grof geblokte blauw met wit en rood
quote:Op maandag 2 april 2018 20:12 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Van Gils is een prima merk, maar een crèmekleurig overhemd??![]()
Welke dan?quote:Arrow en State of ArtVoor dat geld kan je een stuk mooiere overhemden krijgen.
Dan heb ik niets gezegd. Zie het niet zo vaak vandaar dat ik het me niet echt kon voorstellen.quote:Op maandag 2 april 2018 20:24 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]heb een pak waar dit zeer mooi bij staat
[..]
Kijk eens naar Profuomo of Suitsupply. Zit in dezelfde prijscategorie.quote:Welke dan?en de betreffende overhemden zijn mooi
Is gewoon een stukje persoonlijke verzorging. Kun je schijt aan hebben, maar dit soort dingetjes hebben vaak wel invloed op hoe mensen je zien.quote:Op maandag 2 april 2018 17:22 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ooh oke.nou ik kan daar heel simpel over zijn. nee niemand strijkt mijn kleding. ik zelf doe het trouwens ook niet. ik trek gewoon me kleren aan gekreukeld en al. what the fuck kan mij het schelen dat er een paar kreukels inzitten.
ach, mensen hebben altijd wel ergens wat op aan te merken. zo kan ik aan de gang blijven gaan natuurlijk he.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Is gewoon een stukje persoonlijke verzorging. Kun je schijt aan hebben, maar dit soort dingetjes hebben vaak wel invloed op hoe mensen je zien.
Hij zal geen kleding hebben die gestreken moet wordenquote:Op dinsdag 3 april 2018 11:05 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Is gewoon een stukje persoonlijke verzorging. Kun je schijt aan hebben, maar dit soort dingetjes hebben vaak wel invloed op hoe mensen je zien.
het strijkijzer.quote:Op maandag 2 april 2018 18:50 schreef Tamilselvi het volgende:
1. Een goede strijkijzer heeft geen hitteknop, die stelt automatisch.
2. Een goede strijkijzer heeft een sensor en auto-uitschakel zodat je strijkplank nooit verbrand
3. Een goede strijkijzer roest niet, dus ook geen roestvlekken.
4. TS heeft geen goede strijkijzer.
Niemand kan voor heel de wereld goed genoeg zijn, maar dit is dan wel typisch zo'n dingetje wat je volledig zelf in de hand hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ach, mensen hebben altijd wel ergens wat op aan te merken. zo kan ik aan de gang blijven gaan natuurlijk he.
Lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij zal geen kleding hebben die gestreken moet worden
ja maar ik hou niet van strijken ook.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Niemand kan voor heel de wereld goed genoeg zijn, maar dit is dan wel typisch zo'n dingetje wat je volledig zelf in de hand hebt.
Nee ik wel zeker.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ja maar ik hou niet van strijken ook.
TS is metroman? Of ober?quote:Op zondag 1 april 2018 12:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
18 !!! overhemden gestreken
Niet vouwen!! Op kapstokken laten hangen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
Maar gebruik volgende keer een beetje wasverzachter als je de hemden wast, dat maakt het strijken makkelijker.
Gebruik je een droger, hang de overhemden dan direct warm uit de droger op knaapjes, dan doet de zwaartekracht de helft van het strijkwerk al. Naargelang de stof hoef je dan alleen nog even de boord, knoopsluiting en de manchetten te doen.
Hang na het strijken de overhemden terug op de knaapjes en vouw ze pas op als ze echt goed afgekoeld zijn. Als je ze warm opvouwt, blijven de vouwen in de stof staan en dan heb je voor Jan met de korte achternaam staan strijken.
Niet iedereen heeft zoveel hangruimte. Als je ze koud vouwt, blijven ze mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet vouwen!! Op kapstokken laten hangen.
Terechte klaagt ja die !@#%$!@% snoerenquote:Op maandag 2 april 2018 22:21 schreef Sjeeser het volgende:
Ik mis nog het continu in de knoop raken met het snoer van die ondingen![]()
Lang leve het draadloze strijkijzer
Nee dan denk ik that some one is watching mequote:Op maandag 2 april 2018 23:51 schreef cofi het volgende:
Gewoon je overhemden in de badkamer hangen tijdens het douchen. Lekker strak stomen die handel
Strijkvrije overhemden ftw.quote:Op zondag 1 april 2018 12:38 schreef Hamzoef het volgende:
Koop een goed (ja, is duur) strijkijzer en strijkplank. Dat bespaart je een hoop ergernis, dus is het echt waard.
Die van profuomo doen het wel aardig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb ik een paar (van Olympus), maar doen niet wat ze beloven vind ik.
Die heb je ook voor iedere gelegenheid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja en nee soms kunnen die maar niet voor elke gelegenheid
Aha nog niet ontdekt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die heb je ook voor iedere gelegenheid.
Bedankt voor het corrigeren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 11:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
het strijkijzer.
Hoe moet een goed strijkijzer weten wat je gaat strijken om de temperatuur in te kunnen stellen?
De roestplekken kwamen van de strijkplank (hoe de TS dat voor elkaar krijgt is mij ook een raadsel).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |