No moneys nuquote:Op zondag 1 april 2018 12:38 schreef Hamzoef het volgende:
Koop een goed (ja, is duur) strijkijzer en strijkplank. Dat bespaart je een hoop ergernis, dus is het echt waard.
russianbride.nu ?quote:Op zondag 1 april 2018 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een vrouw voor dat soort zaken.
quote:Op zondag 1 april 2018 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neen. Maar misschien wel een idee voor jou?
quote:Op zondag 1 april 2018 12:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
No moneys nuen de winkels zijn dicht.
Zo'n stoomgenerator heb je al vanaf zo'n ¤75 en dat scheelt serieus echt een HELE hoop ellende!quote:Op zondag 1 april 2018 12:40 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
No moneys nuen de winkels zijn dicht.
Dat, na het wassen overhemden uithangen en strijken als ze nog net niet droog zijn helpt ook enorm.quote:Op zondag 1 april 2018 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo'n stoomgenerator heb je al vanaf zo'n ¤75 en dat scheelt serieus echt een HELE hoop ellende!Absolute aanrader, zodra je weer wat pegels hebt.
Een tip die ik ook wel eens gelezen heb bij rottige kreukels is er een nat zakdoekje op leggen en daar overheen strijken.quote:Op zondag 1 april 2018 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat, na het wassen overhemden uithangen en strijken als ze nog net niet droog zijn helpt ook enorm.
Zodra je niet meer skeer bent, kopen broer.quote:Op zondag 1 april 2018 13:06 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
lol
na googelen zie ik pas wat dat is![]()
https://www.laurastar.nl/nl/over-laurastar
Zeker niet skeer zijn 1.229,-quote:Op zondag 1 april 2018 13:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zodra je niet meer skeer bent, kopen broer.
Je hebt ook modellen van rond de 800 euro.quote:Op zondag 1 april 2018 13:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Zeker niet skeer zijn 1.229,-![]()
![]()
https://www.strijkijzerst(...)astar-magic-s6a.html
Hm aandelen postNL doen momenteel 7,75 % dividendquote:Op zondag 1 april 2018 13:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je hebt ook modellen van rond de 800 euro.
De roestvlekken zijn eruit !quote:Op zondag 1 april 2018 12:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
5 --> Een van mijn beste overhemden vervuilen met waarschijnlijk roest wat nog aan de strijkplank zat![]()
![]()
![]()
6 --> Roestvlekken krijg je er never nooit uit RIP overhemd![]()
![]()
![]()
7 --> uren bezig met die zooi
Jouw mammie doet het nog ?quote:Op maandag 2 april 2018 17:16 schreef Samuel24 het volgende:
mannen die strijken. nooit eerder gehoord eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |