quote:Op maandag 11 juni 2018 12:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik had toevallig deze ook laatst besteld:
MARFLO King Car Wash Sponge Magic Clay Bar 2.0 Clean Clay Bar Auto Detailing Cleaner Car Paint Care
i.c.m.:
Marflo Car Wash Magic Clay Bar Clay Lubricant Magic Clay Lubricants for Magic Clay Pad Towel Mitt Block Brilliatech
Werkt goed (let op, alleen in de hoek heb ik hem gebruikt ter test):maar wat is het nou precies? maakt deze klei je ruwe laklaag van je auto weer helemaal strak? dat is toch een monikkenwerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze 'klei' (welke ik vermelde is geen échte klei, maar wel overeenkomende werking) verwijderd vervuiling die er niet af gaat met wassen, zoals (delen van) insecten, hars, etc.quote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef marco_sire het volgende:
[..]
maar wat is het nou precies? maakt deze klei je ruwe laklaag van je auto weer helemaal strak? dat is toch een monikkenwerk?
Ja, dat is best veel werk, maar je lak voelt zo heerlijk glad aan erna. Zie bijvoorbeeld:quote:Op maandag 11 juni 2018 23:46 schreef marco_sire het volgende:
[..]
maar wat is het nou precies? maakt deze klei je ruwe laklaag van je auto weer helemaal strak? dat is toch een monikkenwerk?
Zoiets had ik laatst ook. Was voor mijn vriendin op zoek naar een dashcam, een Viofo A119s. Die bleek op bol.com marginaal duurder te zijn met alle accessoires ten opzichte van Banggood en AliExpress waarbij je bij die Chinazaken ook nog grote kans op douanekosten had. Dan toch maar op Bol gekocht, heb je tenminste ook echt garantie.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:11 schreef J.B. het volgende:
Een paar jaar geleden waren er ook wat meer "hypes" over goedkope producten die gewoon heel goed bleken te zijn. De Xiaomi powerbank (10400 mAh), SJ4000, Earson 151A, Jiayu telefoons, Blitzwolf opladers, zijn dingen die me zo meteen te binnen schieten. Vaak werden die spullen ook voor een veelvoud verkocht op bol.com en andere websites, ik geloof dat daar voor de Earson een equivalent was die voor iets van 80 euro werd aangebodenTegenwoordig is dat toch minder, veel spullen kan je tegenwoordig inderdaad voor een redelijk beperkte meerprijs op Amazon kopen en dan loont het zich ook vaak niet meer zo.
Ik heb hem gister al belastingvrij binnen gekregen (in Duitsland), hij valt tot dusver zeker niet tegenquote:Op maandag 4 juni 2018 16:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja er waren 10.000 explaren beschikbaar.
Gaat hard zo te zien.
Voor deze prijs natuurlijk geen geld. Het product schijnt ook nog eens degelijk te zijn gebouwd!
Wel even opletten, doos schijnt erg groot te zijn. Prijs ligt boven de 22 euro. Dus kan aanwezig dat je belasting moet betalen
kon jij wel Duitsland kiezen als shipping from? Die was helaas bij mij niet beschikbaarquote:Op woensdag 13 juni 2018 10:14 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb hem gister al belastingvrij binnen gekregen (in Duitsland), hij valt tot dusver zeker niet tegenPrima ding voor deze prijs!
Hebben ze daar geen goede aanbieding bij een lokale provider? Vaak is dat stukken goedkoper dan zo'n ding los kopen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 12:24 schreef dimmak het volgende:
Kan iemand mij een goede 4G WiFi router adviseren voor mijn reis naar Indonesië deze zomer?
Neenee, hij komt uit China maar ik woon in Duitslandquote:Op woensdag 13 juni 2018 17:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
kon jij wel Duitsland kiezen als shipping from? Die was helaas bij mij niet beschikbaar.
Dat was een betere optie geweest. Goed om te horen dat hij bevalt!
Ja, het zijn alleen krassen. Werkt echt geweldig. Ik had er een aantal jaar geleden een gekocht van de markt. Die is direct de vuilnisbak in gegaan. Wat een verademing.quote:
Dat deed ik tot een jaar geleden ook, maar ik merk dat ebay.com en ebay.de soms net meer keuze heeft, met name voor de wat vreemdere spullen, zoals rare kabels.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:17 schreef Skiet het volgende:
Hoi ik kom even in topic #400 posten omdat het kan! Ik bestel zo nu en dan nog wel eens iets uit China, maar zoals velen kijk ik vaak niet verder meer dan AliExpress.
Geen idee, ik ga liever voorbereid op pad. ZMI heeft er één dat is ook meteen een powerbank en niet zo snel en die is nog vrij prijzig. Dus ik zoek eigenlijk een alternatief.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:44 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen goede aanbieding bij een lokale provider? Vaak is dat stukken goedkoper dan zo'n ding los kopen.
Ah oke.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:57 schreef J.B. het volgende:
[..]
Neenee, hij komt uit China maar ik woon in Duitsland
china levert niet gegarandeerd binnen 2 wekenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:46 schreef Swennus het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar is er bij jullie een chinashop bekend, die voetbalshirts binnen 2 weken kan leveren? Wij zijn voor een relatief goedkoop prijsje op zoek naar een tenue ons recreatieteampje. We hebben de shirts 30 juni nodig.
binnen 2 weken uit china gaat je niet lukken, al helemaal niet icm goedkoop vrees ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:46 schreef Swennus het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar is er bij jullie een chinashop bekend, die voetbalshirts binnen 2 weken kan leveren? Wij zijn voor een relatief goedkoop prijsje op zoek naar een tenue ons recreatieteampje. We hebben de shirts 30 juni nodig.
Helaas is dat voor zover ik weet niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:11 schreef Miniem het volgende:
Banggood klantenservice / Thomas is hier niet meer he?
Kan ik wel ergens contact met hen opnemen in het Nederlands?
quote:Op zondag 17 juni 2018 14:26 schreef Schnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk goede Chinese alternatieven voor Ringg die videodeurbel met connectie naar je smartphone?
Waarde is meer dan 22 euro dus je moet btw en administratiekosten betalen. Dit kun je nalezen op de site van de douane.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:51 schreef summer2bird het volgende:
Hai.
Ik heb een vraag.
Koptelefoon op Ali besteld.
35 euro gekost in een flash sale, en nu krijg ik een brief van post NL dat ze aangifte bij de duane hebben gedaan omdat het niet uit de EU komt.
Ik moet meer info geven, een betalingsbevestiging geven en misschien wat bijbetalen.
Iemand dit ook ooit gehad?
Wat kan ik verwachten?
Tis deze trouwens:
https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.2e004c4dkVpiWm
Gelezen ja.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:55 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Waarde is meer dan 22 euro dus je moet btw en administratiekosten betalen. Dit kun je nalezen op de site van de douane.
Als je die brief opstuurt gaat het pakket verder en moet je aan de deur de kosten per rembours betalen. Bij PostNL kan dat aan de deur alleen contant, bij postkantoor kan je wel pinnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gelezen ja.
Als ik dat doe sturen ze hem gewoon op?
Ai. Dat gaat een probleem worden.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:41 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als je die brief opstuurt gaat het pakket verder en moet je aan de deur de kosten per rembours betalen. Bij PostNL kan dat aan de deur alleen contant, bij postkantoor kan je wel pinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |