Ik weet, maar op het moment zelf was ik nogal defensief uit reflex, dus 'beter rij je gewoon snel weg' enzo... Ze wilden zelf ook geen popo erbij, snap ik opzich ook wel, maar inderdaad, had money kunnen fixen.quote:Op zondag 1 april 2018 04:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Gemiste kans om geld van dat paupervolk af te troggelen
Een goede leer voor de, hopelijk geen, volgende keer.quote:Op zondag 1 april 2018 04:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik weet, maar op het moment zelf was ik nogal defensief uit reflex, dus 'beter rij je gewoon snel weg' enzo... Ze wilden zelf ook geen popo erbij, snap ik opzich ook wel, maar inderdaad, had money kunnen fixen.
Yep... Maar alsnog triest dat je op je bek gaat als je achterop een fietser rijdtquote:Op zondag 1 april 2018 04:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een goede leer voor de, hopelijk geen, volgende keer.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij wil alcohol verbieden dan?
Ik stel een vraag en jij noemt aangereden worden karma? Ik vind dat nogal ver gaan, maar goed, ieder zijn normen en waarden (of het gebrek daaraan)quote:Op zondag 1 april 2018 04:36 schreef alilami het volgende:
Dit is wat je noemt 'karma'.
Een beetje dom reageren op mijn wijze comments en dan aangereden worden door alcoholistische scootertokkies.
NWS / 'Rellende voetbalbritten zijn de schuld van de supermarkten'
[..]
Ben je nu ineens hindu geworden ?quote:Op zondag 1 april 2018 04:36 schreef alilami het volgende:
Dit is wat je noemt 'karma'.
Een beetje dom reageren op mijn wijze comments en dan aangereden worden door alcoholistische scootertokkies.
NWS / 'Rellende voetbalbritten zijn de schuld van de supermarkten'
[..]
Nee zeker nietquote:Op zondag 1 april 2018 04:42 schreef kiffer het volgende:
[..]
Ben je nu ineens hindu geworden ?
Nouja beter dan muslims in iedergeval.
https://en.wikipedia.org/wiki/Karma foutquote:Op zondag 1 april 2018 04:46 schreef alilami het volgende:
s gewoon een universele wet, God straft snel, heeft verder niks met hindu cow worship te maken.
Vooral dom doen.quote:Op zondag 1 april 2018 04:48 schreef kiffer het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Karma fout
With origins in ancient India, karma is a key concept in Hinduism, Buddhism, Jainism, Sikhism,[7] and Taoism.[8]
Niks voor moslims bij sorry.
Anders vecht je het eens uit in het mekka van de DM'squote:Op zondag 1 april 2018 04:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Vooral dom doen.
Dan ook niet meer 'Mekka' gebruiken, dit is de Mekka van popmuziek, dit is de Mekka van darters, etc.
Karma is een religieus systeem niet gemaakt op het oog van moslims. Karma heeft ook niks te maken met een straffende God. Karma is actie reactie. Als je een steen in het wat gooit en de ringetjes verschijnen dat is karma.quote:Op zondag 1 april 2018 04:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Vooral dom doen.
Dan ook niet meer 'Mekka' gebruiken, dit is de Mekka van popmuziek, dit is de Mekka van darters, etc.
quote:Op zondag 1 april 2018 04:50 schreef alilami het volgende:
[..]
Vooral dom doen.
Dat zou echt fantastisch zijn geweestquote:Op zondag 1 april 2018 07:19 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Je had 450 van ze moeten eisen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |