Nee natuurlijk niet. Die tekst slaat als een lul op een sluisdeur.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:55 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Heeft dat serieus met sterkere verlichting te maken?
Jeeej goodiesquote:Op woensdag 4 april 2018 09:01 schreef James1988 het volgende:
Goedemorgen! The journey begins.
[ afbeelding ]
Tja, je kan het ook anders bekijken, zonder het relatief goedkope transportmiddel "auto" had het evenement waar je heen zou willen waarschijnlijk helemaal niet bestaan omdat het voor de meeste mensen simpelweg te duur zou zijn om er te komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat er veel te makkelijk geschermd wordt met "alternatieven" die soms helemaal niet bestaan
Dan wacht je nog ergens voor. Vaak genoeg staan wachten op leeg mat. Dat is ook erg leuk .quote:Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef James1988 het volgende:
Mooi zeg, vanaf Londen alles op tijd en vlak voor Amsterdam Centraal moeten we wachten op een vertraagde ICd
In die ICMmetjes die naar 13b komen?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan wacht je nog ergens voor. Vaak genoeg staan wachten op leeg mat. Dat is ook erg leuk .
Ja ok, dan wacht je ook ergens voor, maar toch ...
Tja, we zijn nu eenmaal geen communistisch land, dus draait het uiteindelijk altijd om de knaken.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben het telkens over de kosten
De NS (en elke andere vervoerder) heeft alleen de verplichting om treinen conform de gewonnen (of toebedeelde) concessies te vervoeren, aangevuld met andere (commerciële) contracten. In de huidige opzet zijn reizigers dan ook het lijdend voorwerp en niet het onderwerp van spoorvervoer.quote:Maar NS is er VOOR de reizigers. En maakt miljoenen winst elke jaar weer. Maar een extra trein laten rijden zodat mensen naar huis kunnen is een brug te ver.
Die "service" krijgen ze toch ook: abonnementhouders mogen in elk trein stappen die voldoet aan de voorwaarden van hun abonnement. En áls de NS extra treinen laat rijden dan mogen ze ook gewoon mee.quote:Welke abonnementen die mensen hebben is volstrekt irrelevant. Zij hebben ervoor betaald dus mogen ook best service verwachten.
die kleur beginnen we maar niet over, maar hoe voelt het? In de thalys heb ik altijd een benauwde gevoel alof ik bij mijn oma in haar woonkamer zit, is dit meer ICE-3 gevoel?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef Ireyon het volgende:
Vanochtend vanuit Amsterdam geen goodies gekregen.
Wel een apple turnover en een kopje thee n de Standard Premier klasse.
[ afbeelding ]
Overigens kreeg ik in de Thalys erna toch wel beter te vreten:
[ afbeelding ]
Maar in vergelijking met de e320, wat een ouderwetse armoe is zo'n Thalys opeens.
Niet mee eens. De ritten zitten nu vol met mensen die de hele route Amsterdam - Londen willen doen "omdat het kan", wanneer het nieuwe eraf is en de Rotterdammerts ontdekken dat er een rechtstreekse trein is van/naar hun stad zal die steeds meer gebruikt gaan worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:46 schreef Ireyon het volgende:
Ook Rotterdam kan gewoon eruit worden gegooid trouwens, die stop voegde voor niemand iets toe.
Stom is dat inderdaad. Maar kon je dan niet zelf een zitplek uitzoeken? Ik heb specifiek Coach 3, Stoel 65 gepakt met behulp van die seatplan.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:50 schreef James1988 het volgende:
Wat me negatief opviel aan de e320: de stoelopstelling is niet overal goed afgestemd op de ramen. Ik zat in Standard Premier (1e klas), de helft van mijn "uitzicht" bestond uit een plastic zijpaneel. Dat had niet gehoeven.
Een maat van me had de tickets gekocht. Toen we vanochtend bij het poortje stonden mochten we er niet in, "see member of staff". Eenmaal bij het loket bleek dat we nieuwe zitplaatsen toegewezen hadden gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Stom is dat inderdaad. Maar kon je dan niet zelf een zitplek uitzoeken? Ik heb specifiek Coach 3, Stoel 65 gepakt met behulp van die seatplan.
Krijg je honger?quote:
Ook ja... bahquote:Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef Maegrim het volgende:
[..]
In die ICMmetjes die naar 13b komen?
Maar nog wel genoeg om ELKE dag van het jaar 2 extra treinen te kunnen laten rijden.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
24 miljoen winst waarvan een derde naar algemene middelen vloeit middels dividenden voor het Rijk. Dat is niet bepaald een marge waar je u tegen zegt.
de toelatingsprocedure is nog gaandequote:Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef Fer het volgende:
Rijden die oude Fyra treinstellen al? Of krijgen ze een enketje middellandse zeebodem?
SPOILER: Uitgebreider maar met afkortingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door dennistd op 04-04-2018 22:48:50 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Doetutniequote:Op woensdag 4 april 2018 22:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
https://youtu.be/8G_n0VX2C
Aanrander
twitter:jan_bert twitterde op donderdag 05-04-2018 om 16:08:39 Goed nieuws! NZLijn wordt geweldige aanvulling op OV in Amsterdam Kinderziektes horen erbij; dus niet mopperen de eerste dagen @ https://t.co/DSejG8i6Md reageer retweet
Uit de bio van die laatste:twitter:LNevesGoncalves twitterde op donderdag 05-04-2018 om 19:39:34 Maak er maar de eerste 8-12 weken van. Is bekend fenomeen bij introductie treinen/metro’s. Eerst een dip in prestaties. Ook na lange testperiodes https://t.co/QbvMAY5RSU reageer retweet
Moet je met een fucking vliegtuig doen....quote:Op donderdag 5 april 2018 19:46 schreef dennistd het volgende:twitter:jan_bert twitterde op donderdag 05-04-2018 om 16:08:39 Goed nieuws! NZLijn wordt geweldige aanvulling op OV in Amsterdam Kinderziektes horen erbij; dus niet mopperen de eerste dagen @ https://t.co/DSejG8i6Md reageer retweetUit de bio van die laatste:twitter:LNevesGoncalves twitterde op donderdag 05-04-2018 om 19:39:34 Maak er maar de eerste 8-12 weken van. Is bekend fenomeen bij introductie treinen/metro’s. Eerst een dip in prestaties. Ook na lange testperiodes https://t.co/QbvMAY5RSU reageer retweet
Communicatie (nieuwe) treinen Hogesnelheidslijn: Eurostar, IC Brussel, IC direct & IC Den Haag-E’hoven.
Zal voorlopig nog wel puinhoop worden met de Benelux dus vanaf dit weekend
Je bent het accu-akkefietje met de 787 vergeten?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Moet je met een fucking vliegtuig doen....
De Comet, DC-10 en A320 hadden ook een moeilijke start.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Moet je met een fucking vliegtuig doen....
De DC10 zou in deze tijd direct aan de grond gehouden zijn en het project geschraptquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:27 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De Comet, DC-10 en A320 hadden ook een moeilijke start.
Dus de conducteur moet daarna weer door zijn knieën om het treetje/krukje te pakken... Mag dat arbotechnisch wel?quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:57 schreef ReisT het volgende:
Die Eurobahn hat ein Ausstiegsproblem
Deutsche Gründlichkeit: er is een perronnetje dat niet aan een of andere norm voldoet, dat is uiteraard een probleem waar een oplossing voor moet worden gevonden.
Dus moet nu elke keer als er een Flirt in Wissingen stopt, de conducteur eerst een super zinvol extra treetje neerzetten, voordat de passagiers mogen uitstappen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |