abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 april 2018 @ 10:45:48 #101
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_178297320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 12:55 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Heeft dat serieus met sterkere verlichting te maken?
Nee natuurlijk niet. Die tekst slaat als een lul op een sluisdeur.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 4 april 2018 @ 11:09:44 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178297805
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:01 schreef James1988 het volgende:
Goedemorgen! The journey begins.


[ afbeelding ]
Jeeej goodies :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2018 @ 11:45:05 #103
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178298494
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat er veel te makkelijk geschermd wordt met "alternatieven" die soms helemaal niet bestaan :)
Tja, je kan het ook anders bekijken, zonder het relatief goedkope transportmiddel "auto" had het evenement waar je heen zou willen waarschijnlijk helemaal niet bestaan omdat het voor de meeste mensen simpelweg te duur zou zijn om er te komen.

Daarnaast blijft het onwaarschijnlijk dat als de trein hét transportmiddel zou zijn, er na evenementen wél treinen zouden rijden. Omdat er dan zoveel mensen afhankelijk van zouden zijn om überhaupt te kunnen werken moet de prijs wel laag zijn, maar door die lagere tarieven is er ondanks het grotere reizigersaantal niet direct meer inkomsten om laat in de avond voor nog steeds een beperkte groep mensen treinen te laten rijden.
So we just called him Fred
  woensdag 4 april 2018 @ 13:17:26 #104
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178300251
Mooi zeg, vanaf Londen alles op tijd en vlak voor Amsterdam Centraal moeten we wachten op een vertraagde ICd :')
  woensdag 4 april 2018 @ 13:25:57 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178300419
We hebben het telkens over de kosten

Maar NS is er VOOR de reizigers. En maakt miljoenen winst elke jaar weer. Maar een extra trein laten rijden zodat mensen naar huis kunnen is een brug te ver. Welke abonnementen die mensen hebben is volstrekt irrelevant. Zij hebben ervoor betaald dus mogen ook best service verwachten.
pi_178302152
24 miljoen winst waarvan een derde naar algemene middelen vloeit middels dividenden voor het Rijk. Dat is niet bepaald een marge waar je u tegen zegt.
Bier.
  woensdag 4 april 2018 @ 15:01:42 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178302739
Eindoordeel na een rit Londen -> Amsterdam in een e320: wat een bazentrein. _O_
  woensdag 4 april 2018 @ 15:41:58 #108
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178303622
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:17 schreef James1988 het volgende:
Mooi zeg, vanaf Londen alles op tijd en vlak voor Amsterdam Centraal moeten we wachten op een vertraagde ICd :')
Dan wacht je nog ergens voor. Vaak genoeg staan wachten op leeg mat. Dat is ook erg leuk :r.

Ja ok, dan wacht je ook ergens voor, maar toch ...
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_178304115
quote:
18s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:41 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dan wacht je nog ergens voor. Vaak genoeg staan wachten op leeg mat. Dat is ook erg leuk :r.

Ja ok, dan wacht je ook ergens voor, maar toch ...
In die ICMmetjes die naar 13b komen?
  woensdag 4 april 2018 @ 16:14:03 #110
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178304174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben het telkens over de kosten
Tja, we zijn nu eenmaal geen communistisch land, dus draait het uiteindelijk altijd om de knaken.
NS rijdt nou eenmaal niet gratis. De conducteurs, machinisten en ander personeel dat nodig is om de trein te laten rijden willen ook graag een salaris voor het werk wat ze verrichten.

quote:
Maar NS is er VOOR de reizigers. En maakt miljoenen winst elke jaar weer. Maar een extra trein laten rijden zodat mensen naar huis kunnen is een brug te ver.
De NS (en elke andere vervoerder) heeft alleen de verplichting om treinen conform de gewonnen (of toebedeelde) concessies te vervoeren, aangevuld met andere (commerciële) contracten. In de huidige opzet zijn reizigers dan ook het lijdend voorwerp en niet het onderwerp van spoorvervoer.

De extra treinen voor evenementen zijn geen onderdeel van de concessie en is er geen enkele reden voor de NS om zonder meer treinen te laten rijden.
quote:
Welke abonnementen die mensen hebben is volstrekt irrelevant. Zij hebben ervoor betaald dus mogen ook best service verwachten.
Die "service" krijgen ze toch ook: abonnementhouders mogen in elk trein stappen die voldoet aan de voorwaarden van hun abonnement. En áls de NS extra treinen laat rijden dan mogen ze ook gewoon mee.
So we just called him Fred
  woensdag 4 april 2018 @ 16:43:01 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178304731
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2018 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Jeeej goodies :D
  woensdag 4 april 2018 @ 16:51:42 #112
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178304910
Het treinstel dat vanochtend van Londen naar Amsterdam is gereden (4013/4014) is hetzelfde treinstel dat 2 jaar geleden als eerste e320 bij Roosendaal de grens over kwam voor testritten.

Toeval, of expres zo gepland? :s)

pi_178305282
dat zijn de goodies die van Londen naar Amsterdam meekomen.
naar Londen gaan vreemde pillen, zakjes 'bakpoeder' en kleine zakjes groen spul.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_178305478
Vanochtend vanuit Amsterdam geen goodies gekregen.

Wel een apple turnover en een kopje thee n de Standard Premier klasse.


Overigens kreeg ik in de Thalys erna toch wel beter te vreten:


Maar in vergelijking met de e320, wat een ouderwetse armoe is zo'n Thalys opeens.
  woensdag 4 april 2018 @ 17:27:07 #115
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178305563
Dit was het ontbijt in de Eurostar:



Ze kwamen tussentijds nog een keer langs om te vragen of je nog een broodje wilde (graag), en ze kwamen ook nog een paar keer met koffie, thee en water.

In Brussel was er een wisseling van treinpersoneel, en nam een Nederlandse crew het over. Toen kwamen ze nog langs met wijn (of frisdrank/fruitsap voor de liefhebbers) en nootjes.
pi_178305670
dit was wat ik kreeg met de bakkerbart actie
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 4 april 2018 @ 17:35:16 #117
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_178305747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef Ireyon het volgende:
Vanochtend vanuit Amsterdam geen goodies gekregen.

Wel een apple turnover en een kopje thee n de Standard Premier klasse.
[ afbeelding ]

Overigens kreeg ik in de Thalys erna toch wel beter te vreten:
[ afbeelding ]

Maar in vergelijking met de e320, wat een ouderwetse armoe is zo'n Thalys opeens.
die kleur beginnen we maar niet over, maar hoe voelt het? In de thalys heb ik altijd een benauwde gevoel alof ik bij mijn oma in haar woonkamer zit, is dit meer ICE-3 gevoel?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 4 april 2018 @ 17:41:19 #118
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178305897
Ik vind de Eurostar e320 een prima trein. Het is inderdaad meer een ICE3-gevoel: het is wat minder 'warm' dan de Thalys, maar kil zou ik het zeker niet noemen. De stoel waar ik op zat vond ik prima voor de rit die toch ruim 3,5 uur duurde.

De ligging van de trein op de baan vond ik ook prima. Op HS1 vond ik 'm stabieler aanvoelen dan een Eurostar TGV-TMST, die wat beweeglijker is. Ook op de LGV-1, HSL-4 en HSL-Zuid was de ligging subliem. En het ding accelereert als een raket. :D
pi_178306015
Poeh lastig te omschrijven. Sowieso veel beter dan de Thalys, aanzienlijk meer licht(inval) en een stuk minder benauwd opgezet. In vergelijking met de ICE3 zijn de stoelen, in ieder geval 1ste klas, nog een flink stuk ruimer en de (klap)tafels tenminste degelijk materiaal in plaats van plastic fantastic. Het is wel opgedeeld in een stuk meer compartimenten, gescheiden door ondoorzichtige tussendeuren, waardoor het geheel niet direct zo ruimtelijk aanvoelt als de ICE.

En hij rijdt verder heerlijk. Trekt ook bizar snel op; bij het ringvaartaquaduct (waar de HSL vanuit Hoofddorp de A4 ontmoet) zat-ie al op de 280 km/h!

Tenslotte natuurlijk een geweldige dienstregeling. Gewoon Schiphol en Antwerpen, hetzij op een bescheiden tempo, voorbij rijden. Ook Rotterdam kan gewoon eruit worden gegooid trouwens, die stop voegde voor niemand iets toe.
  woensdag 4 april 2018 @ 17:50:44 #120
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178306125
Wat me negatief opviel aan de e320: de stoelopstelling is niet overal goed afgestemd op de ramen. Ik zat in Standard Premier (1e klas), de helft van mijn "uitzicht" bestond uit een plastic zijpaneel. Dat had niet gehoeven.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:46 schreef Ireyon het volgende:
Ook Rotterdam kan gewoon eruit worden gegooid trouwens, die stop voegde voor niemand iets toe.
Niet mee eens. De ritten zitten nu vol met mensen die de hele route Amsterdam - Londen willen doen "omdat het kan", wanneer het nieuwe eraf is en de Rotterdammerts ontdekken dat er een rechtstreekse trein is van/naar hun stad zal die steeds meer gebruikt gaan worden.

Rotterdam heeft net zo veel vervoerswaarde als Amsterdam. Misschien nog wel meer, als je kijkt naar het achterland (Utrecht, Den Haag) dat vanuit Rotterdam beter bereikbaar is dan met een omweg via Amsterdam.
  Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 18:06:02 #121
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178306531
Het uitzicht op een wand is sowieso een trend van de laatste jaren, je ziet het bij vrijwel alle nieuwe en gemoderniseerde treinen...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_178306894
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 17:50 schreef James1988 het volgende:
Wat me negatief opviel aan de e320: de stoelopstelling is niet overal goed afgestemd op de ramen. Ik zat in Standard Premier (1e klas), de helft van mijn "uitzicht" bestond uit een plastic zijpaneel. Dat had niet gehoeven.

Stom is dat inderdaad. Maar kon je dan niet zelf een zitplek uitzoeken? Ik heb specifiek Coach 3, Stoel 65 gepakt met behulp van die seatplan.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 4 april 2018 @ 18:23:10 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178306925
Ben ik in CUL beland of zo? :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2018 @ 18:26:06 #124
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178306995
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:22 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Stom is dat inderdaad. Maar kon je dan niet zelf een zitplek uitzoeken? Ik heb specifiek Coach 3, Stoel 65 gepakt met behulp van die seatplan.
Een maat van me had de tickets gekocht. Toen we vanochtend bij het poortje stonden mochten we er niet in, "see member of staff". Eenmaal bij het loket bleek dat we nieuwe zitplaatsen toegewezen hadden gekregen.

quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik in CUL beland of zo? :Y)
Krijg je honger? :P
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 4 april 2018 @ 18:31:55 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178307100
Beetje :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 april 2018 @ 19:01:22 #126
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_178307595
Bedankt guys, ik vind dat jullie het goed uitgelegd hebben, ik heb nu een veel beter beeld. Ik was afgelopen weekend in Duitsland om het nieuwe stuk tussen Erfurt en Nürnberg (VDE8) mee te maken en in Frankfurt stond er een Zwitsers stel dat de ritten rijdt naar Milaan en terug.

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 4 april 2018 @ 19:11:34 #127
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178307774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:10 schreef Maegrim het volgende:

[..]

In die ICMmetjes die naar 13b komen?
Ook ja... bah :')
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 19:49:31 #128
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178308564
Vorige maand zag ik in Hannover ook nog een Zwitsers stel, die was wel wat uit de richting geloof ik...

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 4 april 2018 @ 20:34:59 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178309815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 14:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
24 miljoen winst waarvan een derde naar algemene middelen vloeit middels dividenden voor het Rijk. Dat is niet bepaald een marge waar je u tegen zegt.
Maar nog wel genoeg om ELKE dag van het jaar 2 extra treinen te kunnen laten rijden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2018 @ 21:18:57 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178311172
De nieuwe Friesenbrücke ligt er mogelijk ook in 2024 nog niet. Duitsland wil eerst een onderzoek, omdat de brug volgens een nieuwe standaard gebouwd moet worden :')

https://www.oogtv.nl/2018(...)et-uitstel-bedreigd/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_178312619
Rijden die oude Fyra treinstellen al? Of krijgen ze een enketje middellandse zeebodem?
.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 april 2018 @ 22:07:16 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178312666
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 22:05 schreef Fer het volgende:
Rijden die oude Fyra treinstellen al? Of krijgen ze een enketje middellandse zeebodem?
de toelatingsprocedure is nog gaande
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 22:21:05 #133
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178313044
De Blauwe Engel gaat dit weekend op pad:

Heen op 7 april:
Utrecht Maliebaan: v 10.21
Amersfoort: a 10:45 v 11.13
Hilversum: d 11.28
Amsterdam Bijlmer Arena: d 12.00
Woerden: d 12.19
Gouda: a. 12.30 v. 12.39
Leidschendam: a. 13.07

Terug op 8 april:
Leidschendam: v. 10.30
Gouda: d. 10.58
Woerden: d. 11.11
Diemen Zuid: d. 11.36
Hilversum: d. 12.02
Amersfoort: a. 12.17 v. 12:53
Utrecht Maliebaan: 13.31

SPOILER: Uitgebreider maar met afkortingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 37% gewijzigd door dennistd op 04-04-2018 22:48:50 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 4 april 2018 @ 22:30:23 #134
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
  Redactie Sport woensdag 4 april 2018 @ 22:32:28 #135
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178313318
quote:
Doetutnie :(
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 4 april 2018 @ 22:40:40 #136
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_178325873
Door een trein ingehaald worden op het andere spoor Beverwijk-Haarlem is ook een eerste keer 🙃
  donderdag 5 april 2018 @ 17:35:29 #138
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_178327066
In Apeldoorn wachten op het vertrek van de Pimpel express uit Deventer terwijl die deze week (gepland) niet rijdt is ook zoiets..
  Redactie Sport donderdag 5 april 2018 @ 19:46:43 #139
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_178329842
jan_bert twitterde op donderdag 05-04-2018 om 16:08:39 Goed nieuws! NZLijn wordt geweldige aanvulling op OV in Amsterdam Kinderziektes horen erbij; dus niet mopperen de eerste dagen @ https://t.co/DSejG8i6Md reageer retweet
LNevesGoncalves twitterde op donderdag 05-04-2018 om 19:39:34 Maak er maar de eerste 8-12 weken van. Is bekend fenomeen bij introductie treinen/metro’s. Eerst een dip in prestaties. Ook na lange testperiodes https://t.co/QbvMAY5RSU reageer retweet
Uit de bio van die laatste:
Communicatie (nieuwe) treinen Hogesnelheidslijn: Eurostar, IC Brussel, IC direct & IC Den Haag-E’hoven.
Zal voorlopig nog wel puinhoop worden met de Benelux dus vanaf dit weekend O-)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_178336410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:46 schreef dennistd het volgende:
jan_bert twitterde op donderdag 05-04-2018 om 16:08:39 Goed nieuws! NZLijn wordt geweldige aanvulling op OV in Amsterdam Kinderziektes horen erbij; dus niet mopperen de eerste dagen @ https://t.co/DSejG8i6Md reageer retweet
LNevesGoncalves twitterde op donderdag 05-04-2018 om 19:39:34 Maak er maar de eerste 8-12 weken van. Is bekend fenomeen bij introductie treinen/metro’s. Eerst een dip in prestaties. Ook na lange testperiodes https://t.co/QbvMAY5RSU reageer retweet
Uit de bio van die laatste:
Communicatie (nieuwe) treinen Hogesnelheidslijn: Eurostar, IC Brussel, IC direct & IC Den Haag-E’hoven.
Zal voorlopig nog wel puinhoop worden met de Benelux dus vanaf dit weekend O-)
Moet je met een fucking vliegtuig doen....
  vrijdag 6 april 2018 @ 02:01:52 #141
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178338117
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Moet je met een fucking vliegtuig doen....
Je bent het accu-akkefietje met de 787 vergeten?
  vrijdag 6 april 2018 @ 09:27:47 #142
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_178340482
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:33 schreef Adrie072 het volgende:

[..]

Moet je met een fucking vliegtuig doen....
De Comet, DC-10 en A320 hadden ook een moeilijke start.
So we just called him Fred
pi_178342799
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

De Comet, DC-10 en A320 hadden ook een moeilijke start.
De DC10 zou in deze tijd direct aan de grond gehouden zijn en het project geschrapt :P
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 april 2018 @ 12:04:08 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178343632
Wel een beetje kansloos dat we nu al gewaarschuwd worden niet te mopperen, voor iets wat er over 3 maanden, en tegen die tijd 13 jaar te laat, misschien eindelijk gaat komen :')

Ik bedoel, het minste wat je mag verwachten is dat in die 13 jaar extra de kinderziektes eruit gehaald zijn. Toch? :Y

Maar weet je: Het gaat ook juli niet worden hoor :s) Want dan is het weer zomervakantie en de rails gaan smelten en de lintjesknipper is met vakantie en alles *O* Maar niet mopperen! :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 april 2018 @ 12:06:49 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_178343665
We moeten Geert Dales dankbaar zijn dat Amsterdam jarenlang een bouwput is geweest :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 april 2018 @ 15:57:07 #146
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_178348166
Die Eurobahn hat ein Ausstiegsproblem
Deutsche Gründlichkeit: er is een perronnetje dat niet aan een of andere norm voldoet, dat is uiteraard een probleem waar een oplossing voor moet worden gevonden.
Dus moet nu elke keer als er een Flirt in Wissingen stopt, de conducteur eerst een super zinvol extra treetje neerzetten, voordat de passagiers mogen uitstappen.

  vrijdag 6 april 2018 @ 17:45:25 #147
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178350615
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 15:57 schreef ReisT het volgende:
Die Eurobahn hat ein Ausstiegsproblem
Deutsche Gründlichkeit: er is een perronnetje dat niet aan een of andere norm voldoet, dat is uiteraard een probleem waar een oplossing voor moet worden gevonden.
Dus moet nu elke keer als er een Flirt in Wissingen stopt, de conducteur eerst een super zinvol extra treetje neerzetten, voordat de passagiers mogen uitstappen.

[ afbeelding ]
Dus de conducteur moet daarna weer door zijn knieën om het treetje/krukje te pakken... Mag dat arbotechnisch wel?

:')
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 april 2018 @ 19:23:59 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178352909
En wie draait er op voor de bijbehorende vertraging? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 6 april 2018 @ 19:25:32 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_178352952
het hoogteverschil tussen de trein en de gewone tree is nog steeds groter dan tussen de gewone tree en het perron, dus welk probleem hier nu mee opgelost moet zijn....? Maar het kan vast wel nog gekker want ik heb Realer Irrsinn er nog niet over gehoord *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 6 april 2018 @ 19:41:22 #150
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_178353213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Realer Irrsinn
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')