Tja. Gewoon knopje omzetten. Als je beter wilt worden, moet je je aan je training houden.quote:Op maandag 2 april 2018 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat neem ik me weleens voor maar lukt mij nooit omdat ik altijd iemand tegenkom die me tijdens de rust stukjes inhaalt en die ikndan natuurlijk weer moet inhalen
Sprinttraining doe je niet vanuit D1, maar minimaal vanuit midden D2. Althans, dat is wat ik doe. Vanuit een te lage hartslag vol gas geven merk ik dat ik niet zo hoog kom.quote:Op maandag 2 april 2018 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Sprinten zou ik overigens trainen door in een D1 rit een paar keer zwaar te sprinten voor hele korte tijd, om de bouw van de juiste vezels te stimuleren. Eventueel een tabata interval.
Kittel is het met je oneensquote:Op maandag 2 april 2018 16:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sprinttraining doe je niet vanuit D1, maar minimaal vanuit midden D2. Althans, dat is wat ik doe. Vanuit een te lage hartslag vol gas geven merk ik dat ik niet zo hoog kom.
Goede tip.. Dat wist ik namelijk niet..quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb specifieke krachttraining voor op de tacx. Lage rpm en dan er voor zorgen dat je hartslag ook relatief laag blijft, anders wordt het een FTP training en dat is geen krachttraining.
Sterker worden.. Verzuur nu meteen bij stevig de heuvelrug op willen knallen..quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Krachttraining met welk doel?
Neuromusculaire kracht?
Dikke poten kweken waar iedereen bang van wordt.quote:Op maandag 2 april 2018 15:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Krachttraining met welk doel?
Neuromusculaire kracht?
En.. Wat kaas zegt!quote:Op maandag 2 april 2018 16:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dikke poten kweken waar iedereen bang van wordt.
#psychological advantage#definition#Forstemannfanclub
Hoog in wat?quote:Op maandag 2 april 2018 16:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sprinttraining doe je niet vanuit D1, maar minimaal vanuit midden D2. Althans, dat is wat ik doe. Vanuit een te lage hartslag vol gas geven merk ik dat ik niet zo hoog kom.
Doe altijd gewoon sprintjes vanuit D1. Gaat er vooral om dat je het regelmatig oefent zodat je sprint coördinatie omhoog gaat. Vaak is dat nog het lastigste om je kracht goed om te zetten in snelheid.quote:
Precies. Meer kracht krijg je door krachttraining. Betere techniek door het vaak te oefenen.quote:Op maandag 2 april 2018 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
Eerst techniek, dan snelheid. Sprinten is een vak apart en verl meer dan alleen hard rijden.
Yup.quote:Op maandag 2 april 2018 17:24 schreef kaasplankje het volgende:
Sprinttraining kan je uitvoeren op verschillende manieren. Dat is toch heel iets anders dan krachttraining?
Dan zou ik inderdaad zoals Patroon zegt met een te lage cadans hard genoeg rijden.quote:Op maandag 2 april 2018 16:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
Sterker worden.. Verzuur nu meteen bij stevig de heuvelrug op willen knallen..
Komende zomer ga ik Roubaix rijden.. Dan gewoon op stevig verzet, in hoog tempo over die kasseien kunnen dokkeren..
Op een tripple?!quote:Op maandag 2 april 2018 17:43 schreef Tommeke het volgende:
Sprinttraining doe ik vaak op het binnenblad. Meestal op de 13 of 14. En dan doorgaan tot de 50 per uur. Goed voor de souplesse. Kennis van me is KNWU trainer en raadde dat aan.
Je Chineesjes al binnen?quote:Op zondag 1 april 2018 11:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom wilde je zo graag alu remrand? Zaterdag voor het eerst gedaald met fullcarbon en remweg is even goed, of misschien beter dan alu. Daarnaast zijn de wielen een stuk stijver en lichter dan de Red Wind die ik had. Vooral bij aanzetten en bergop merk ik voordeel door stijfheid en gewicht.
Nee, 5 dagen geleden besteld, verwachting is dat ze tussen de 10-15 dagen na bestelling binnen zijn. Denk dat er nu een klein chinees jongetje van 11 jaar druk mee bezig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |