Dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 03:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe hoofdstad.
Weinig partijen nu staan voor waar ze ooit voor stonden. De VVD is een klimaat-hysterische partij geworden. Groenlinks wil het liefst heel Nederland vol bouwen met huizen. D66 heeft een grafhekel aan de burger, transparantie en democratische inspraak van de burger.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:04 schreef DeParo het volgende:
Toch echt onbegrijpelijk dat D66 maar kans op kans krijgt. Ook erg weinig links aan die partij zeg.
En de PvdD mag niet meedoen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 05:04 schreef DeParo het volgende:
Toch echt onbegrijpelijk dat D66 maar kans op kans krijgt. Ook erg weinig links aan die partij zeg.
Zelfs Denk is minder extreem dan deze coalitie.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:34 schreef timmmmm het volgende:
Liever deze partijen dan met de gekken van DENK of FvD
Schaamhaarscheerverbod?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Uiteraard een vuurwerkverbod, Zwarte Piet zou ook wel eens verboden kunnen worden, een vleeseetverbod misschien, een autoverbod natuurlijk. Voor de rest laat ik me verrassen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En de PvdD mag niet meedoen.
Komt op mij over dat ze bij de PvdD geen zin hebben om 4 jaar lang kansloze homohatende allochtonen te knuffelen, iets dat GroenLinks inmiddels veel belangrijker vindt dan groen zijn.
Vuurwerkverbod, diervriendelijker, Piet in meerdere variaties, autoluwer centrum.....klinkt niet verkeerd ! En dan ben ik niet eens links !quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Uiteraard een vuurwerkverbod, Zwarte Piet zou ook wel eens verboden kunnen worden, een vleeseetverbod misschien, een autoverbod natuurlijk. Voor de rest laat ik me verrassen.
Straatnamen zullen veranderd worden. Te zout eten kan op een verbod rekenen. Te zoet ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vuurwerkverbod, diervriendelijker, Piet in meerdere variaties, autoluwer centrum.....klinkt niet verkeerd ! En dan ben ik niet eens links !
Kunnen we dan alleen nog maar onbespoten groenten eten in de Nelson Mandela straat ?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Straatnamen zullen veranderd worden. Te zout eten kan op een verbod rekenen. Te zoet ook.
Dat zegt niet zoveel want VVD is tegenwoordig Groenlinks-heavy.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:00 schreef Hamzoef het volgende:
D66 is gewoon een erg rechtse partij, VVD-light.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel want VVD is tegenwoordig Groenlinks-heavy.
Links en rechts heeft tegenwoordig weinig betekenis. Het had niet veel gescheeld of VVD en Groenlinks hadden een coalitie gevormd. Dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 08:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]VVD is gewoon een (extreem) rechtse partij.
Nee, niet extreem-rechts in de zin van extreme xenofoben, maar wel zéér rechts qua opvattingen mbt sociaaleconomische vraagstukken.
Je verwacht dat de partijen anno 2018 nog de issues van 1900 erbij halen ofzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weinig partijen nu staan voor waar ze ooit voor stonden. De VVD is een klimaat-hysterische partij geworden. Groenlinks wil het liefst heel Nederland vol bouwen met huizen. D66 heeft een grafhekel aan de burger, transparantie en democratische inspraak van de burger.
Voel je je minder bedeeld? Opleiding niet afgemaakt? Werkloos?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:14 schreef HSG het volgende:
Aah de tijd van positieve racisme en geldsmeiterij is aangebroken.
Ik heb laatst iemand horen zingen dat het mooier dan Den Haag is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:22 schreef Copycat het volgende:
Misschien toch maar weer eens terugverhuizen naar Amsterdam.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:25 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb laatst iemand horen zingen dat het mooier dan Den Haag is.
Welk gezeur?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:29 schreef AchJa het volgende:
Als dit is wat de Amsterdammers willen, prima. Maar laat de rest van Nederland gewoon met rust en hou je gezeur binnen je eigen stad.
Het Groen van het Vondelpark ligt ook ergens links van. Dus het sluit wel mooi aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:29 schreef AchJa het volgende:
Als dit is wat de Amsterdammers willen, prima. Maar laat de rest van Nederland gewoon met rust en hou je gezeur binnen je eigen stad.
waarom doe je zo dramaqueen? Amsterdammers zijn veel minder geinteresseerd in provincialen dan andersom.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:29 schreef AchJa het volgende:
Mensen denken het door het nieuwe beleid een soort thuishaven wordt voor immigranten en geen plek voor westerse mensen. In de realiteit worden arme immigranten juist weggeduwd uit Amsterdam naar de rest van Nederland door de stijgende huizenprijzen en toerisme. Daar gaat 'links' ook voorlopig niets aan kunnen veranderen.quote:
Maar hoe zeurt Amsterdam nu precies?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mensen denken het door het nieuwe beleid een soort thuishaven wordt voor immigranten en geen plek voor westerse mensen. In de realiteit worden arme immigranten juist weggeduwd uit Amsterdam naar de rest van Nederland door de stijgende huizenprijzen en toerisme. Daar gaat 'links' ook voorlopig niets aan kunnen veranderen.
links = gezeur. Denk dat ie dat bedoelt. Anders weet ik het ook niet. Ben het er trouwens niet mee eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hoe zeurt Amsterdam nu precies?
Prins Bernhard Jr en co drukken iedereen de stad uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mensen denken het door het nieuwe beleid een soort thuishaven wordt voor immigranten en geen plek voor westerse mensen. In de realiteit worden arme immigranten juist weggeduwd uit Amsterdam naar de rest van Nederland door de stijgende huizenprijzen en toerisme. Daar gaat 'links' ook voorlopig niets aan kunnen veranderen.
Lol true.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr en co drukken iedereen de stad uit.
Die wil straks ook een F1-circuit op de Dam aanleggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr en co drukken iedereen de stad uit.
Dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom doe je zo dramaqueen? Amsterdammers zijn veel minder geinteresseerd in provincialen dan andersom.
Goh, wie is er niet bekend met de arrogantie van Amsterdammers.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom doe je zo dramaqueen? Amsterdammers zijn veel minder geinteresseerd in provincialen dan andersom.
Een oval ring rond het monumentquote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die wil straks ook een F1-circuit op de Dam aanleggen.
Je ziet toch vaak hoe men Amsterdamse denkbeelden (denk bvb aan het al dan niet gedeeltelijk afschaffen van ZP) probeert door te drukken in heel Nederland, waar de rest van NL dan weer totaal geen boodschap aan heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 09:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |