Dan zit ik weer met een stijfje op de zaakquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik over bonkjes en sliertjes beginnen? Misschien gaan ze dan weer weg.
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Lang weekendquote:
Leuke garp weer yvonnequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang zijn de jouwe?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?
Azpi wil er dan niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoezo heb je PTSS of een open relatie?
Nee ben gewoon dik en overgevoeligquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.quote:
Subtiel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eve Online is wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb.Complete sandbox, scams, griefing alles toegestaan.
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Datingtopic klinkt wel als jouw plek dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |