Element of surprise is ook wat waardquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat die moedervlekken wel bekijken.
Dat is waar. Plus lelijk is ook wel een pleonasme voor het geval je dik bent natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over.
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Element of surprise is ook wat waard
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbhquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je liever laat er bij zijn en direct uitbehandeld en kort daarna dood of heb je liever chemotherapie enzo
Prima voor op goede vrijdagquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Chemo slankt wel afquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Met chemo verlies ik mijn haren. Ga liever eerder dood tbh
Preciesquote:
Dan moet kaneel je beter feedenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet dik, eerder volslank. Hoop dat ik alsnog mag blijven.
Hij pocht altijd zichzelf zo knap te vinden dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow laat TARDIS. dit maar niet lezen, hij is al zo onzeker.
ook lekker op een tostiquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker! Grilly is mijn fav op brood
Ah nou prima planning voor Pasen zoquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies
Morgen uitwaaien in Zeeland
Heb je nou al een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij jou wel mag.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kaneel is wel een goede user. Ik zie hem alleen te weinig
Midget boksquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb wel maat 36 maar dat komt doordat ik midget ben.
Nee, ze willen me allemaal niet.quote:
Dat doet me goed om te horenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij jou wel mag.
Ben je nou blij met wat je allemaal teweeg hebt gebracht hier? Elvi overstuur, Sammy in alle staten en de vriendelijke mensen hier zitten met een berg rommel die zijn weerga niet kentquote:
Ik ben recruiter. Laat me je helpenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze willen me allemaal niet.
Ik heb ook geen leuke vacatures meer gevonden, maar dat terzijde.
Precies, zondag wel lekker vrij en maandag paasbrunch bij mijn ouders. Toch lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah nou prima planning voor Pasen zo
Sammz heeft een lieve hontquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heeft Samzz geen kinderen, dat ze hier het moederfiguur probeert te spelen.
Ik haat recruiters. Laat me je schieten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben recruiter. Laat me je helpen
KOEKKOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij heeft Samzz geen kinderen, dat ze hier het moederfiguur probeert te spelen.
Mja, helaas wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij een man is dat wat minder positief.
Ligt eraan waarmee en waarquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haat recruiters. Laat me je schieten.
Moblo had daar ook last van iddquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
Jeetje wat ik dus op Fok heb ervaar jij irlquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ze willen me allemaal niet.
Ik heb ook geen leuke vacatures meer gevonden, maar dat terzijde.
quote:Heeeey sweetie! Jij ook hier ;-) Ik ben Anna, een beetje ondeugend. Vind jij het ook supertje spannend om nieuwe dingen uit te proberen? Ik wil je snel ontmoeten. Heb jij ook zin vandaag? Dag toppertje, tot snel 😊! Kus, An XoxoHeb je zin in mij? Kijk verder <url>
Goed voor elkaar zo te horen. Zondag gamemarathon dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, zondag wel lekker vrij en maandag paasbrunch bij mijn ouders. Toch lekker
Terwijl we beide toch goede toevoegingen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje wat ik dus op Fok heb ervaar jij irl
Goed geradenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:36 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |