Dan zit ik weer met een stijfje op de zaakquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik over bonkjes en sliertjes beginnen? Misschien gaan ze dan weer weg.
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Lang weekendquote:
Leuke garp weer yvonnequote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang zijn de jouwe?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie is ze en wat voor bonkjes en sliertjes?
Azpi wil er dan niet opquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet wat dat zijn? You sweet summer child.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoezo heb je PTSS of een open relatie?
Nee ben gewoon dik en overgevoeligquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.quote:
Subtiel weerquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Deze man weet!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eve Online is wel de beste mmorpg die ik gespeeld heb.Complete sandbox, scams, griefing alles toegestaan.
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Datingtopic klinkt wel als jouw plek dan.
afgelopen zaterdag voor het laatstquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Deel je de rekeningen wel? Of ben je een profiteur?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
In welke fora ben jij nu allemaal verbannen?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
Oohhhhh.gifquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan pas weer daten nadat ik ben afgevallen en een open relatie heb bedongen.
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de filmquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien zo nog naar de supermarkt. Voor ik op zondag of maandag zoiets heb: waarom heb ik x of y niet in huis.
1,5x of zo, ik bestel alles bij picnicquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoe vaak kom jij gemiddeld buiten per week, Chai?
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Flauw is dat als iemand prima in de groep past.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Keihard verbannen dus leuk dat jullie op bezoek komen, waardeer ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja we weten dat alle 2tjes hier elke avond een andere man uit de SC plukken om tot de nok toe gevuld te worden
Welke film?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik doe vanavond boodschappen, na het werk. En dan naar de film
Pacific Rim: Uprisingquote:
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.quote:
Vergeet lelijk nietquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
Dinsdag heen geweest. Best kut.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pacific Rim: Uprising
Lekker popcornvermaak
Laat die moedervlekken wel bekijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo niet? Genoeg labielo's en dikkertjes. Ben er zelf ook een. Dik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |