quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit ze op school voor 'speciale' kinderen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja het is een school voor slechthorende en kinderen met taalproblemen.
Als het dat wel was, vroeg je het niet echt aardig.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, maar geen school voor debieltjes. Dat scheelt. Vind het wel creatief.
Yesquote:
Cachet is ook niet echt een premium gebruiker binnen KLBquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Dat kinderachtige gedoe. Heb t naar de KLB mods doorgeschoven.
Samzzquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
'speciaal' is toch best netjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dat wel was, vroeg je het niet echt aardig.
Nee de intelligentie zit er wel, alleen ze begrijpen het soms even niet. Ja het kan niet knappen of kapot gaan en je hebt geen smeerderij met eieren in de klas.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, maar geen school voor debieltjes. Dat scheelt. Vind het wel creatief.
Just stop. Just... stop. Now.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel zin. Je hebt mij toch ook een ban weten aan te naaien ondanks dat er niks gelogen was van wat ik zei
Die ban is meer vanwege je kutgedrag van tijd tot tijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wel zin. Je hebt mij toch ook een ban weten aan te naaien ondanks dat er niks gelogen was van wat ik zei
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee de intelligentie zit er wel, alleen ze begrijpen het soms even niet. Ja het kan niet knappen of kapot gaan en je hebt geen smeerderij met eieren in de klas.
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die ban is meer vanwege je kutgedrag van tijd tot tijd.
Nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal reuze mee.
Mwah.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, heb t achter doorgegeven.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh werd er weer over mij geluld danWant nu wel weer in de klb sc
Ja de logopediste waar wij kwamen zei dat deze school het 'neusje van de zalm' was voor kinderen met TOS, moet zeggen het laatste rapport was flink gestegen het heeft mij ook best wat moeite gekost om haar op deze school te krijgen. Door die rugzakjes laat het reguliere onderwijs deze kinderen niet graag gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeite met lezen en schrijven, blij dat ze daar nu speciaal op richten. In mijn tijd werd je dan volgens mij gewoon als debieltje afgeschoven, terwijl dat dus helemaal neit zo hoeft te zijn.
Crewbash inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Chai het volgende:
Suggereren dat VK geen capabele moderator zou zijn.
Hey vriendquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.quote:
Wordt toch niks mee gedaan als je niet binnen de innercircle valtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het achter doorgegeven middels een TR
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker je ouders lopen trollen. Hier gedraag je je.
Oke dat was niet netjesquote:
Het is ook wel een rookie mistake om te gaan modden in een ander subforum waar je niks te zoeken hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het afvoerputje loopt even over, trekt zo wel weer bij.
Houd gewoon op Zosk. Dat gedram tussen R&P SC en KLB SC moet eens klaar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ouders erbij betrekken? Je doet net alsof ik 15 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |