we stoppen Peter r de vries over het passageproces, want we moeten over Johnny de mol zijn nieuwe programma gaan bespreken...quote:
Niet gezien. Zat arresten voor IPR te stampenquote:
kon vanavond naar pauw, Maar toen moest ik ineens weer betalen. Lama dan.quote:Op maandag 9 april 2018 23:19 schreef Heubach het volgende:
Achja lekker boeien al die talkshows, ik kijk echt nauwelijks meer tv.
Succes vanavond! Of heb je ‘m weer ‘s middags?quote:Op maandag 9 april 2018 22:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gezien. Zat arresten voor IPR te stampen![]()
Iets met laatste horde is in zicht. Maar dan eerst dit zien te halen. Voelt als Europees all over again
Gelukkig vanmiddag. Avondtentamens zijn gewoon niet je van het. Overlappen met avondeten zodat je of veel te vroeg wat naar binnen stouwt of te laat. En eenmaal klaar ben je thuis en is de avond al voorbij.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:37 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Succes vanavond! Of heb je ‘m weer ‘s middags?
Thnx. Mja andere keren dat ik een her op mijn verjaardag had liep dat niet echt goed af.quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:44 schreef underground1009 het volgende:
Van harte! Dan moet dat tentamen wel goed komen
Blehhhquote:Op dinsdag 10 april 2018 20:55 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Nee Albert, de vrijdagmiddagborrel is pas over 3 dagen.
Meid wat ergquote:Op woensdag 11 april 2018 15:46 schreef Herpaderpadiddleydoo het volgende:
Gesommeerd worden door Director Legal van een klant om op hun kantoor te komen neuzelen over een zaak, is vervolgens heel die gast onbereikbaar om een tijdstip af te spreken.
Als je nou gewoon doorwerkt ipv op FOK! te zeuren kun je ook wat eerder gaanquote:
Met dit weer is een excursie naar Gelderlandplein ook geen slecht plan, die Koreaanse “supermarkt” toko is erg nice.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:50 schreef Heubach het volgende:
Er zitten eigenlijk best wel prima eettentjes op en rond de Zuidas
Waarom ga ik toch altijd naar de ah to go met die skere broodjes
niks mis met die driehoekbroodjes.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:50 schreef Heubach het volgende:
Er zitten eigenlijk best wel prima eettentjes op en rond de Zuidas
Waarom ga ik toch altijd naar de ah to go met die skere broodjes
Niemand lachtquote:Op zondag 22 april 2018 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De posts van Heubach staan er nog hoor
Ben toch nooit thuisquote:Op zondag 22 april 2018 22:34 schreef Kronkos het volgende:
[..]
Als starter met een fulltime baan op kamers moeten
Gewoon Rotterdam jatogh?quote:Op zondag 22 april 2018 22:34 schreef Kronkos het volgende:
[..]
Als starter met een fulltime baan op kamers moeten
rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2018 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren en getogen Amsterdammer? En zo ja, wat vind je zo kut aan Rotterdam?quote:Op maandag 23 april 2018 23:41 schreef Yreal het volgende:
Ik werk ook wel in rotterdam.
En ieder keer dat ik uit het raam kijk doe ik een beetje
Wat een kutstad is het ook. Grappig genoeg staat er in de grootste grafstad van Europa, kaunas in Litouwen, zo'n bord met afstanden in alle windrichtingen inclusief rotterdam
niet eens.quote:Op maandag 23 april 2018 23:47 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer? En zo ja, wat vind je zo kut aan Rotterdam?
Ben niet echt bekend in Rotterdam maar vgm is het Harvey Specter-leefstijltje dat een significant deel van de studenten die de rechten- en economiefaculteiten van Nederland bevolken lijken te begeren in Rotterdam om allerlei redenen realistischer dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet eens.
De buurt tussen de erasmusbrug, maastunnel en ziekenhuis is wel oké trouwens.
Ligt aan de cultuur op kantoor. Om wat voor kantoor gaat het (qua grootte)?quote:Op maandag 23 april 2018 23:43 schreef Yreal het volgende:
Ik krijg vanmiddag wat werk terug en heb vervolgens mijn wetboek gepakt en heb mijn baas terug gemaild met "zie die en dat, volgens mij klopt het gewoon?"
En nu begin ik dus een beetje te twijfelen over hoe dom dat was
Pearson specterquote:Op dinsdag 24 april 2018 00:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ligt aan de cultuur op kantoor. Om wat voor kantoor gaat het (qua grootte)?
wat zeg je nou? Het Harvey leventje is makkelijker bereikbaar in roffa?quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Ben niet echt bekend in Rotterdam maar vgm is het Harvey Specter-leefstijltje dat een significant deel van de studenten die de rechten- en economiefaculteiten van Nederland bevolken lijken te begeren in Rotterdam om allerlei redenen realistischer dan in Amsterdam.
Luxe appartementen gaan daar voor heel wat minder over de toonbank en de skyline van Rotterdam leent zich wat meer voor dat soort doeleinden dan die van Amsterdam. Dan heb je nog het feit dat het vervoer in Rotterdam beter geregeld is op allerlei vlakken en dat de grote kantoren die zich in Rotterdam hebben gevestigd in het centrum zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat zeg je nou? Het Harvey leventje is makkelijker bereikbaar in roffa?
neequote:Op dinsdag 24 april 2018 00:50 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Luxe appartementen gaan daar voor heel wat minder over de toonbank en de skyline van Rotterdam leent zich wat meer voor dat soort doeleinden dan die van Amsterdam. Dan heb je nog het feit dat het vervoer in Rotterdam beter geregeld is op allerlei vlakken en dat de grote kantoren die zich in Rotterdam hebben gevestigd in het centrum zitten.
spoilerquote:Op dinsdag 24 april 2018 00:51 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Je werkt bij een niet langer bestaand fictief kantoor?
op hoogbouw na kan dit ook op zoetermeer zien.quote:Op woensdag 25 april 2018 02:48 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Veel nieuwbouw, veel hoogbouw, bescheiden, kralingse bos, goed ov, goede scholen etcetera.
Deze manquote:Op woensdag 25 april 2018 02:48 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Veel nieuwbouw, veel hoogbouw, bescheiden, kralingse bos, goed ov, goede scholen etcetera.
Stom vooroordeel dat nergens op slaatquote:Op woensdag 25 april 2018 09:48 schreef IPA35 het volgende:
Geen bakfiets mensen die onironisch groenlinks stemmen tenminste...
Lekker man, veel te doen alquote:Op zaterdag 28 april 2018 21:59 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar op de Zuidas eigenlijk, Albert-Jan?
Netjes, al een beetje gewend?quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:03 schreef Heubach het volgende:
[..]
Lekker man, veel te doen al
Net een maandje erop zitten
Ja aan het ritme en de werkdruk al wel denk ik. Wel flink wat deadlines elke week, maar heel leuk.quote:Op zondag 29 april 2018 14:30 schreef Naxiss het volgende:
[..]
Netjes, al een beetje gewend?
Ik nog niet helemaal, maar ik kom er langzaam in. De MD in in elk geval al zeer tevreden en onze groep presteert heel goed
Het zou wel handig zijn als het enigszins aansluit op je praktijkgroep denk ik.quote:Op zondag 29 april 2018 18:10 schreef IPA35 het volgende:
Vraagje over de beroepsopleiding:
Je moet van de Orde een groot (bij major privaat) en een klein keuzevak doen. Maar moet je die kiezen in overleg met je patroon/sectie?
Snap ik.quote:Op zondag 29 april 2018 18:12 schreef Heubach het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als het enigszins aansluit op je praktijkgroep denk ik.
Stelt de KNB opleiding veel voor?quote:
Zuidaskantoor. Startdatum ligt ook al vast.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:31 schreef Heubach het volgende:
Ligt eraan waar je gaat werken, maar bij mij stond alles vast. Startdatum was wel flexibel.
Geen officieel gesprek, wel alles even doorgenomen met iemand van HR. Had niks te klagen dus was al snel akkoord.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:34 schreef omelette het volgende:
[..]
Zuidaskantoor. Startdatum ligt ook al vast.
Heb je wel een arbeidsvoorwaardengesprek gehad dan? Als formaliteit?
Zoiets verwachtte ik al.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:41 schreef Heubach het volgende:
[..]
Geen officieel gesprek, wel alles even doorgenomen met iemand van HR. Had niks te klagen dus was al snel akkoord.
En gefeliciteerd! Mag ik weten waarzo? DM staat open.
quote:
ik heb net nog een amex kregen terwijl ik al praktisch failliet benquote:Op dinsdag 1 mei 2018 21:07 schreef Heubach het volgende:
Ik moet mijn best doen om het op te maken, lekker kleding kopen als een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |